raad gevraagd bij aanleg van een Downhilltrack

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
m.m.biker
raad gevraagd bij aanleg van een Downhilltrack

Bericht door m.m.biker » zo jul 22, 2007 4:39 pm

Ik zou heel graag een downhill track aanleggen maar weet ni zo goed wat ik er allemaal in zou kunne plaatsen zoals jumps, kombochten, drops :? ???
Laatst gewijzigd door m.m.biker op zo jul 22, 2007 4:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
ik weet u huis wonen !

zndr

Bericht door zndr » zo jul 22, 2007 4:44 pm

beetje meer uitgebreid graag en pas die titel ff een beetje aan... zoekfunctie zou ook een optie zijn, of google.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » ma jul 23, 2007 7:34 am

Ga eens kijken bij de FILTHY TRAILS,die jongens kunnen er ECHT wat van!!!!Toffe gasten ook nog eens,en voor een kleine vergoeding kan je er de hele dag plezier hebben!!!Super daarzo,en ook nog eens in de buurt,echt een van de betere spots in de benelux 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: :o :o :o
Daar kan jij nog een hoop van leren :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Toedeloe :ban:
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

den_Willy

re

Bericht door den_Willy » di jul 24, 2007 5:35 pm

Als je zelf een trail aanlegt in je tuin of in de buurt kun je het moeilijk een downhill noemen...ik geloof niet dat we hier echte hellingen hebben geschikt voor downhill. Stel dat je toch een helling hebt maak dan gewoon wat kombochten en jumps, als je wilt kun je ook wat nortshore achtigdoen. Ik ben nu zelf ook bezig een freeridetrail aan te leggen en ik doe gwn wat ik zelf leuk en cool vind. Een aaneenschakeling van kombochten en snelle jumps met vlakke landingen.

me

Bericht door me » wo jul 25, 2007 9:27 am

Of een pumptrack...

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » wo jul 25, 2007 2:46 pm

me schreef:Of een pumptrack...
als hij niet weet wat ie allemaal in 'n dh moet leggen dan zal het woord pumptrack hem ook niet bekend voorkomen denk ik :D

SunMeya..

Bericht door SunMeya.. » zo aug 26, 2007 6:25 pm

wat is een pump track??!! ze willen het ook in de filthy trails leggen of zijn er aan bezig.. maar ik weet in begot niet wat dat is..??!!
Aahjah.. Zupahbibss
pipi langkous->kaka kortsok XD

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » zo aug 26, 2007 6:46 pm

SunMeya.. schreef:wat is een pump track??!! ze willen het ook in de filthy trails leggen of zijn er aan bezig.. maar ik weet in begot niet wat dat is..??!!
het isser al :) Het is niet echt een pumptrack hoor tis meer een zeer technische "dh" track met korte bochtjes waar je jezelf door moet pompen.

Echt pumptrack : http://www.youtube.com/watch?v=ueI7F5ZGC7A
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Tristan

Bericht door Tristan » zo aug 26, 2007 6:51 pm

thomasmb schreef:
SunMeya.. schreef:wat is een pump track??!! ze willen het ook in de filthy trails leggen of zijn er aan bezig.. maar ik weet in begot niet wat dat is..??!!
het isser al :) Het is niet echt een pumptrack hoor tis meer een zeer technische "dh" track met korte bochtjes waar je jezelf door moet pompen.

Behalve die dirts dan ;)

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » zo aug 26, 2007 6:59 pm

Tristan schreef:
thomasmb schreef:

Behalve die dirts dan ;)
Dat is bijzaak :p
Hij doet een klein pumptrack voor ong 50% van het filmpie
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

SunMeya..

Bericht door SunMeya.. » ma aug 27, 2007 7:17 pm

dankje!! ziet er niet echt gemakkelijk uit ofja.. nog nooit gedaan..
Aahjah.. Zupahbibss

fredo

Re: re

Bericht door fredo » ma aug 27, 2007 7:21 pm

den_Willy schreef:Als je zelf een trail aanlegt in je tuin of in de buurt kun je het moeilijk een downhill noemen...ik geloof niet dat we hier echte hellingen hebben geschikt voor downhill. Stel dat je toch een helling hebt maak dan gewoon wat kombochten en jumps, als je wilt kun je ook wat nortshore achtigdoen. Ik ben nu zelf ook bezig een freeridetrail aan te leggen en ik doe gwn wat ik zelf leuk en cool vind. Een aaneenschakeling van kombochten en snelle jumps met vlakke landingen.
of

ga eerst wat tracks rijden. Ik zie dat je van maasmechelen bent, ga dan eens de track in chaudfontaine, huy en namen gaan rijden. Dan krijg je automatisch inzicht in de dingen die je zelf graag rijdt en hoe je ze wilt bouwen. Vergeet niet dat er enorm veel werk en onderhoud aan is als je een deftige track wilt. Zoek ook een paar maten die je erbij willen helpen, anders ben je meer aan het bouwen dan aan het rijden.....

SunMeya..

Bericht door SunMeya.. » ma aug 27, 2007 7:28 pm

maasmechelen?! halow ga dan naar de filthy trails licht bijna in maasmechelen :D :o en daar kun je wel wat van leren ze hebben ook een site: http://filthytrails.be.tt/
daar staat alle info op=> plaats inkom( nie veel)....
Aahjah.. Zupahbibss

Plaats reactie