Vandaag voor de tweede keer geweest maar nu in het bos met bergjes en afdalingen. En daar laat de idworx zien waar het geld verstopt zit. bij mijn gazelle leek het alsof er een stuk lood van voor naar achter in frame viel en erg onstabiel in de klim en afdalingen. Nu met de idworx vlieg je ze naar boven. het gewicht is zeer goed verdeeld en zeer stabiel. Het sturen heb ik ook onder de knie en dan merk je dat je het verschil er mee kan maken, maar ja wat wil je met Guns 'n Rosses in je oren, dan ga je vanzelf wel harder rijden

. Ik heb er wel een ander zadel op gezet omdat deze enorm stroef ging en waardoor af en toe mijn broek bleef hangen aan het zadel, ook was de zit niet zo geweldig, En volgens mij is het zadel ook wat meer voor bredere achterwerken waar ik totaal geen last van heb. maar nu met mijn smalle witte gladde BBB zadel is dat probleem afgelopen.
Verder heb ik nog wat verder gespeeld met de vork met de vrije en gelockte stand en dat ging allemaal super. de vork haalde de uitstekende wortels weg en leek net of het pad helemaal glad was, totdat de bultjes het achterwiel bereikte dan stuiter je wel eens van links naar rechts. even een pitstopje lucht uit de achter band en dat probleem was ook verleden tijd.
De nieuwe swalbe bandjes, (nu wel met de voorband er goed/verkeerd op) voelde ik enorm veel vertouwen op komen en probeerde steets harder de bochten te nemen, en had geen enkele keer het gevoel gehad dat ze me in de steek zouden laten. Met 1 woord klasse banden, hoewel ze in de mulle zand erg snel vol lopen met zand, maarja.