Eerste keer naar Winterberg
Moderator:Beheerders
Een oude tip van Santa Cruz qua overnachting: http://www.zum-kreuzberg.de/html/haus___garten.php
Niet echt duur en ruimte voor onze fietsen!
Niet echt duur en ruimte voor onze fietsen!

Check ook even www.bike-arena.de via deze site heb ik mijn mtb vakantie geregeld. Klik gastgeber, dan bikefreundliche betriebe, onderaan kan je een plaats kiezen. Site is onlangs vernieuwd en niet alle plaatsen zijn bijgewerkt qua aanbod. Ga zelf van 5 tot 10 aug naar Willingen en 10 tot 17 aug Winterberg 

Zijn er nou nog mensen die woensdag mee willen naar Winterberg?! Ik kan denk ik wel een auto regelen met ruimte voor 2 mensen met 2 bikes... 
Volgende de Duitse weersite donnerwetter.de wordt het woensdag en donderdag goed weer in Winterberg, in ieder geval geen regen. Vrijdag kan er wel een klein buitje vallen...

Volgende de Duitse weersite donnerwetter.de wordt het woensdag en donderdag goed weer in Winterberg, in ieder geval geen regen. Vrijdag kan er wel een klein buitje vallen...
Ja! Ik ga volgende week met een maat van me. We gaan in onze auto, dus het huren van een kar is wat ons betreft niet nodig. Als anderen ook gewoon per twee personen en twee bikes in een auto stappen, dan treffen we elkaar wel in Winterberg.. het gaat immers om samen fietsen 
edit
Wij gaan woensdag! 8 augustus dus...

edit
Wij gaan woensdag! 8 augustus dus...
Oke gaaf! Wij zijn te herkennen aan een witte geared Specialized P2 Cromo en een rode ss Azonic Steelhead. We zijn woensdag zo rond 12'en wel op de banen denk ik..hil1 schreef:hey, da's leuk. De amsterdamse crew is ook van de partij. We zitten op de camping vlakbij het park van winterberg. Te herkennen aan groene kona, witte ghost, zwarte woodman en een hele dikke Banshee. (Yves, George2, Wicked DJ en Hil1)![]()
kunnen we de 6-cross doen!

nope wij zaten in de zeikende regen in willingen..we wilden de DH eens bedwingen met de hardtailtjes en dat is aardig gelukt..ma/di in winterberg gereden...Nami schreef:Doe mij maar de freecross!Echt het ultieme parcour om je flow, jumps en snelheid te verbeteren.. vooral als alles nat is en vol zit met bobbels
![]()
@hil1: ik heb jullie niet gezien! Vond je het te nat?
en tja die remhobbels, moet je maar voor lief nemen als je HT rijdt..tis mtb'n dus dan hobbelt het wel eens he..
vooral aan het einde van de dag heb ik daar last van, omdat ik dan moe ben , maar is dan een goed moment om te stoppen dan..