Moderator:Beheerders
Waarom tafels, dubbels zijn ook goed toch? Scheelt weer werk.mariëlle schreef:Ben vandaag nog wezen helpen en de fourcross baan ligt er weer bij als een echte fourcross, met 2 mooie hele lange tables op het einde! Ze zijn nog druk bezig met de dirts en met de slopstyle, maar dat komt er goed uit te zien!
Groetjes Mariëlle
En dubbels heb je daar geen hard hoofd in??Christiaan schreef:Waarom tafels, dubbels zijn ook goed toch? Scheelt weer werk.mariëlle schreef:Ben vandaag nog wezen helpen en de fourcross baan ligt er weer bij als een echte fourcross, met 2 mooie hele lange tables op het einde! Ze zijn nog druk bezig met de dirts en met de slopstyle, maar dat komt er goed uit te zien!
Groetjes Mariëlle
Ik hoop voor jullie dat die Dirts hard zijn en sterk over 3 weken, ik heb er een beetje een hard hoofd in......
ben er gister ff geweest, nat maar heel vetGoofy @ Team SoliD schreef:Naast de dirts, wat komt er nog allemaal bij?
iets van northshore elementen zoals drops, wallrides?
Thanks, we hebben weer hard ons best gedaan om er iets moois van te maken en wij zijn ook zeer tevreden over het resultaat. Crispijn, Roy en Boudewijn hebben vandaag flink wat getest en vervolgens konden we ons mooi op het shapen richten van de kombochten e.d.larzveenz schreef:Ben net groot deel van de dag er geweest. De slopestyle wordt echt supervet!![]()
- Je kunt eerst kiezen tussen een drop van 2m en één van ong. 1,20m.
- Dan kun je óf met een stukje NS de 4X-baan op, óf met een drop op de dirts af óf er links omheen rijden.
- Vervolgens kun je kiezen uit zieke dirts (lijn 1), iets minder zieke dirts (lijn 2) en tafels (lijn 3).
Over de 4x vandaag ging voor mij harder dan ooit. En omdat er nu ook tafels liggen op de Slopestyle, ga ik, mits mn beide bikes meekunnen, meedoen aan zowel de 4X als de Slopestyle.
De jongens daar zijn supergoed bezig. Props jongens en tot zondag!