24" Halo Wielset
Moderator:Beheerders
-
Item:24" Wielset, Halo Tornado velgen.
Plaats:Den Haag
Staat:Redelijk goed, mag gericht worden maar niet al te erg
Reden van verkoop:Wil andere wielset kopen
Prijs en voorwaarden:Goed bod?..Moet natuurlijk nog nieuwe kopen
Wijze van verzenden:Eerst betalen dan stuur ik 't op (of ophalen)
Extra Info: Voorwiel: 24" Halo Tornado velg op Halo Spin Doctor voornaaf, wiel is vrijwiel nieuw (+- maand geleden gekocht).
Achterwiel: 24" Halo Tornado op Saint naaf, remvlak is verfloos vanwege gebruik V-Brake. Ik gebruikte het wiel voor m'n streetfiets dus heb ik de as afgezaagd (niet meer met Saint Derailleur te gebruiken) SS kit krijg je erbij.
Indien het bod goed genoeg is, laat ik de wielen richten/spannen. Reageer alleen als je serieus bent en een goed bod hebt (Achterwiel alleen heeft me 220 euro gekost)
EDIT: Ik herinner me net dat ik (bij een goed bod dus) ook een 160mm Saint schijf erbij kan doen (voor 't achterwiel).
Afbeeldingen: Op deze link te zien op m'n fiets.
Plaats:Den Haag
Staat:Redelijk goed, mag gericht worden maar niet al te erg
Reden van verkoop:Wil andere wielset kopen
Prijs en voorwaarden:Goed bod?..Moet natuurlijk nog nieuwe kopen
Wijze van verzenden:Eerst betalen dan stuur ik 't op (of ophalen)
Extra Info: Voorwiel: 24" Halo Tornado velg op Halo Spin Doctor voornaaf, wiel is vrijwiel nieuw (+- maand geleden gekocht).
Achterwiel: 24" Halo Tornado op Saint naaf, remvlak is verfloos vanwege gebruik V-Brake. Ik gebruikte het wiel voor m'n streetfiets dus heb ik de as afgezaagd (niet meer met Saint Derailleur te gebruiken) SS kit krijg je erbij.
Indien het bod goed genoeg is, laat ik de wielen richten/spannen. Reageer alleen als je serieus bent en een goed bod hebt (Achterwiel alleen heeft me 220 euro gekost)
EDIT: Ik herinner me net dat ik (bij een goed bod dus) ook een 160mm Saint schijf erbij kan doen (voor 't achterwiel).
Afbeeldingen: Op deze link te zien op m'n fiets.
Laatst gewijzigd door Steelhead Rider op ma jun 18, 2007 7:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- agentbike rider
-
-
- agentbike rider