My 07 Race Steed: Intense SOCOM
Moderator:Beheerders
-
- Hydraulic_Pimp
Wrijf het der maar in, ik hoop dat het ginder water giet. Maareuhm chris, we kunnen niet allemaal geld genoeg hebben om supertackys aan de lopende band te kopen, bij wedstrijd gaat er wel een band op zonder rode streepChristiaan schreef:Nice ride, alleen dump the rear tire, die rode streep is zo 2004.
Greetz uit Morzine

sjeikke velo steve !Hydraulic_Pimp schreef:Wrijf het der maar in, ik hoop dat het ginder water giet. Maareuhm chris, we kunnen niet allemaal geld genoeg hebben om supertackys aan de lopende band te kopen, bij wedstrijd gaat er wel een band op zonder rode streepChristiaan schreef:Nice ride, alleen dump the rear tire, die rode streep is zo 2004.
Greetz uit Morzine. Die met rode streep is duurzaam genoeg om me te amuseren en onnozel te doen
-
Helaas buddy, elke dag stralend weer en rond de 28-31 graden, maar nu weer terug.Hydraulic_Pimp schreef:Wrijf het der maar in, ik hoop dat het ginder water giet. Maareuhm chris, we kunnen niet allemaal geld genoeg hebben om supertackys aan de lopende band te kopen, bij wedstrijd gaat er wel een band op zonder rode streepChristiaan schreef:Nice ride, alleen dump the rear tire, die rode streep is zo 2004.
Greetz uit Morzine. Die met rode streep is duurzaam genoeg om me te amuseren en onnozel te doen
Supertacky? die kan ik zeker niet betalen, ik rij gewoon de hardere 60a, rides good too!
Enjoy!
- Hydraulic_Pimp
-
Mocht iemand er nog een zoeken; bij hibike staat er een in de ausverkauf voor 2599,-. Matzwart, M, 2007 (duh...) en met DHX 5.0.
http://www3.hibike.de/main.php?sessionI ... &groupID=4
http://www3.hibike.de/main.php?sessionI ... &groupID=4
De meeste shops hebben nog de oude stock met oranje streep liggen en daar willen ze natuurlijk eerst vanaf.Hydraulic_Pimp schreef:60a maxxis zonder de rode streep? waar vin je die?
Maar de volledig zwarte 60A zijn al verkrijgbaar van eind 2006.
Ik ben overgeschakeld naar Kenda Nevegal (Front) en Blue Groove (rear)
Ze wegen +/- 930gr en hebben super veel grip, zijn erg voorspelbaar en gaan lang mee, zowel de Stick-E als de DTC
Tot nu toe nog maar 1 keer lek gereden (in Winterberg door een te lage bandenspanning)
gooi je imago weg
-
waar kun je die Kenda banden ergens kopen in Nederland?Lynx schreef:De meeste shops hebben nog de oude stock met oranje streep liggen en daar willen ze natuurlijk eerst vanaf.Hydraulic_Pimp schreef:60a maxxis zonder de rode streep? waar vin je die?
Maar de volledig zwarte 60A zijn al verkrijgbaar van eind 2006.
Ik ben overgeschakeld naar Kenda Nevegal (Front) en Blue Groove (rear)
Ze wegen +/- 930gr en hebben super veel grip, zijn erg voorspelbaar en gaan lang mee, zowel de Stick-E als de DTC
Tot nu toe nog maar 1 keer lek gereden (in Winterberg door een te lage bandenspanning)
- Hydraulic_Pimp
Ik weet niet of Kenda verkrijgbaar is in Nederland.Santa Cruz schreef:
waar kun je die Kenda banden ergens kopen in Nederland?
Ik haal ze bij ABCFietsen in Antwerpen.
Maar als ze daar niet in stock zijn, duurt het soms wel even voor je bestelling aankomt.
Dus echt heel vlot loopt de verdeling in Belgie ook nog niet.
Een paar jaar oud ? Maarja, jij remt dan ook erg zelden heHydraulic_Pimp schreef:
Die achterste high roller is idd al een paar jaar oud...

gooi je imago weg
- Hydraulic_Pimp
ABC heeft er maar een paar meer omdat er geen verdeler meer is in Belgie voor Kenda.Lynx schreef:Ik weet niet of Kenda verkrijgbaar is in Nederland.Santa Cruz schreef:
waar kun je die Kenda banden ergens kopen in Nederland?
Ik haal ze bij ABCFietsen in Antwerpen.
Maar als ze daar niet in stock zijn, duurt het soms wel even voor je bestelling aankomt.
Dus echt heel vlot loopt de verdeling in Belgie ook nog niet.
Z.
-
ik wist niet dat er adviesprijzen bestonden van Intense. Ik weet wel dat ie bij sdg bikesports staat voor iets van 2699,- zonder demper.LSmtb schreef:Volgens mij is de Nederlandse adviesprijs toch echt 2789 euro...Hydraulic_Pimp schreef:Euhm... ik dacht een goeie 3200 euro ofzo, maar ie komt niet uit de benelux hoorGieleuh schreef:Zalige bak! 1000x mooier dan de M3's! Wat kost zo een frame in de Benelux?