Roadtrip 2007-Verbier-Chatel-Les 2 Alpes (Broadband ALERT!)

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

k@tze
Roadtrip 2007-Verbier-Chatel-Les 2 Alpes (Broadband ALERT!)

Bericht door k@tze » vr jul 27, 2007 3:26 pm

Het zit er weer op voor dit jaar, de roadtrip die ik samen met Tuupj, Suri en Einstein heb gemaakt. Helaas moesten we van Suri al snel afscheid nemen in verband met een bad crash en de laatste dag leek daar Tuupj ook nog bij te komen.

Hier zijn wat plaatjes om een beetje de sfeer op jullie over te brengen.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door k@tze op vr jul 27, 2007 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

J.BL

Bericht door J.BL » vr jul 27, 2007 3:32 pm

Damn! Wat een berg foto's! :punk:

't ziet er daar erg sjiek uit.
Hoe is verbier bevallen?

Jeroen

Tuup J

Bericht door Tuup J » vr jul 27, 2007 3:32 pm

Netjessssss, was zeker lachen trip :D Idd erg jammer van Suri, gelukkig komt het helemaal goed! Ik ben gelukkig al hersteld van mijn Crash, dat was een onverwachts gratis vliegreisje voor mij :lol:

[edit, zie het al ja ;)]
Laatst gewijzigd door Tuup J op vr jul 27, 2007 3:45 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

k@tze

Bericht door k@tze » vr jul 27, 2007 3:43 pm

jawel hoor ;) foutje in mijn lijstje...

Sven

Bericht door Sven » vr jul 27, 2007 3:54 pm

Prachtige foto's, heb alleen even de titel aangepast...
Hoezo crash, TuupJ?

Tuup J

Bericht door Tuup J » vr jul 27, 2007 4:06 pm

Sven schreef:Prachtige foto's, heb alleen even de titel aangepast...
Hoezo crash, TuupJ?
Kombochtje uitgevlogen, kwam ik aan binnenkant van parcour terecht (ging te snel). Kwam ik via het gras weer bij het parcour, al lag het parcour daar 1m diep in de grond met kombochten, kwam er van de zijkant op af, dus geen een mogelijkheid om er zo in te rijden en ging nog steeds te snel. Bunny hop erover heen proberen te trekken maar was al te laat, met voorwiel tegen de rand aan geknalt en van fiets gelanceerd geworden. Fiets heeft paar salto's gemaakt en ik ben heel wat meters door de lucht gevlogen voordat ik weer de grond raakte.

Die dag en dag erna veel last gehad van keusingen en verwondingen, maar zat gisteren alweer op de fiets, dus gaat weer stukken beter :D

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr jul 27, 2007 5:07 pm

ben sprakeloos van jullie roadtrip,wat een mooie foto's en bike plekken daarzo 8)
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Tbx

Bericht door Tbx » vr jul 27, 2007 5:17 pm

Ziet er een leuke roadtrip te zijn geweest. :)
Spijtig van de crashes.
Spoedig herstel, suri!
Nice pics, Katze!

Grtz
Tbx
Trailhunters.be

Jappe

Bericht door Jappe » vr jul 27, 2007 6:26 pm

Damn ik wil terug. Is ondertussen al 2 jaar geleden dat ik in Les deux alpes was. Fantastische singletracks daar. Superfoto's!

Trizz
Contacteer:

Bericht door Trizz » za jul 28, 2007 9:52 am

Mooi hoor, ik ben jaloers!!! 8)
Specialized Enduro

Bastiaan

Bericht door Bastiaan » za jul 28, 2007 7:11 pm

Ik zat twee weken geleden in Morzine en toen zijn we ook aan die kant geweest die je op de pics ziet. Echt relaxed biken daaro. Dat kabelbaantje waar je in kon liggen was ook wel leip om te zien. Die vol over het dal heen ging met een aardig gangetje.

Bij ons echter ook zware crasher met de zwarte piste van 2250 mtr Zwitserland in (ben de naam ff kwijt van de berg). Resultaat: 2 ribben gebroken, sleutelbeen gebroken, nekwervel gebroken, en de bovenste wervels verschoven.. Heel veel geluk gehad. Ondank full armor echt helemaal naar de kloten..

Maar is en blijft super rijden daar! Dope pics btw :)

N I E L S

Bericht door N I E L S » za jul 28, 2007 8:43 pm

Die foto's zijn echt heel mooi. Mooie hoeken, kleuren en een beste lens volgens mij.

Ik herken een hoop stukken op die fotos, het is zeker een mooi gebied om te biken.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Jappe

Bericht door Jappe » za jul 28, 2007 10:23 pm

Niemand zin om mee te gaan? Wil in Les deux alpes een week een apartementje huren. Heb iets op t oog. 4 personen, €273. 4 tot 11 augustus.

k@tze

Bericht door k@tze » za jul 28, 2007 11:54 pm

Bastiaan schreef:Dat kabelbaantje waar je in kon liggen was ook wel leip om te zien. Die vol over het dal heen ging met een aardig gangetje.
ja, was voor mij ook nieuw om dat te zien, de mens doet blijkbaar van alles om te kunnen vliegen. Dit was trouwens in het dal dat achter chatel ligt. Bovenaan kun je Avoriaz zien liggen en daarachter ligt Morzine. Grappig dat je alles zo dichtbij ziet liggen en dat je er met de auto schijnbaar langer over doet om er te komen.
Bastiaan schreef:Resultaat: 2 ribben gebroken, sleutelbeen gebroken, nekwervel gebroken, en de bovenste wervels verschoven.. Heel veel geluk gehad. Ondank full armor echt helemaal naar de kloten..
veel succes met het herstel.

k@tze

Bericht door k@tze » za jul 28, 2007 11:59 pm

N I E L S schreef:Die foto's zijn echt heel mooi. Mooie hoeken, kleuren en een beste lens volgens mij.
het meeste is met de Σ10-20mm geschoten. ;)

madrista666

Bericht door madrista666 » ma jul 30, 2007 7:02 am

vet,supper!!!!
die nortshore met de boomstam wel trickyyyyy

greenie

Bericht door greenie » ma jul 30, 2007 9:02 am

Erg vette foto's!

Afbeelding

Dat ding op de achtergrond (fantasticable ofzo?) is CRIMINEEL :D
Aan 100km/h een hele valei oversteken, gehangen aan een kabeltje van 1,6km.

Welk station vonden jullie het leukst?
Les 2Alpes ziet er netjes uit..

edit: die northshore met die boomstam (Chatel) was bij ons volledig gesloten. Nuja, dat was misschien toch nog iets tè voor mij ;)

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » ma jul 30, 2007 10:45 am

vet heeeeeel erg vet!!! :o

k@tze

Bericht door k@tze » ma jul 30, 2007 5:07 pm

greenie schreef:Erg vette foto's!
thx. leukste station is voor mij toch het chatel gedeelte geweest (gedeelte bij de fantasticable) omdat we dit voor het eerst deden dit jaar en er zoveel pistes zijn. Aan de andere kant ligt de DangeH, die hebben we dit jaar maar een keer geprobeerd. Dit vonden we twee jaar eerder al een hele mooie zware dh, maar op een of andere manier was er dit jaar helemaal geen beginnen aan... too f%£"^ckin' crazy en totaal geen flow meer er in.

greenie

Bericht door greenie » ma jul 30, 2007 11:11 pm

Ik vond Chatel ook enorm cool,

als je daar bovenaan stond aan die fantasticable,
en dan rechts ging, (andere richting dan van waar de 2 télésièges toekomen) dan heb je daar een niet zo stijl gedeelte dat ik majestueus vond!
Kon je heel wat snelheid op halen, was een leuke jump gemaakt aan de linkerkant ergens aan het begin van het paadje.. Als je dan verder reed kwam je aan een heel brede piste, met grijze gravel/steentjes.. > vlammen! :o

Bastiaan

Bericht door Bastiaan » ma jul 30, 2007 11:25 pm

greenie schreef:Ik vond Chatel ook enorm cool,

als je daar bovenaan stond aan die fantasticable,
en dan rechts ging, (andere richting dan van waar de 2 télésièges toekomen) dan heb je daar een niet zo stijl gedeelte dat ik majestueus vond!
Kon je heel wat snelheid op halen, was een leuke jump gemaakt aan de linkerkant ergens aan het begin van het paadje.. Als je dan verder reed kwam je aan een heel brede piste, met grijze gravel/steentjes.. > vlammen! :o
Volgens mij weet precies wat je bedoelt: is toch die singletrack? Dat stofpad daarna is ook dope idd als je dan beneden komt lijkt het net of uit irak komt ofsjow hehe helemaal grijs.. Daar beneden had je lkre cheeseburgers :angelnot:

jojo

Bericht door jojo » di jul 31, 2007 7:40 am

k@tze schreef:
greenie schreef:Erg vette foto's!
thx. leukste station is voor mij toch het chatel gedeelte geweest (gedeelte bij de fantasticable) omdat we dit voor het eerst deden dit jaar en er zoveel pistes zijn. Aan de andere kant ligt de DangeH, die hebben we dit jaar maar een keer geprobeerd. Dit vonden we twee jaar eerder al een hele mooie zware dh, maar op een of andere manier was er dit jaar helemaal geen beginnen aan... too f%£"^ckin' crazy en totaal geen flow meer er in.
vorig jaar ook de Dange H in de regen gereden / gelopen. Was toen al helemaal uitgesleten door de regen. hangt ook nog wel eens een bordje voor van "gesloten". Ben wel benieuwd hoe die erin ligt als alles kurkdroog is!
keybone collector!!!

Rob_mtb

Bericht door Rob_mtb » di jul 31, 2007 7:08 pm

Vette pics, ziet er gezellig uit :D !
UMF Hardy 4
Hicker XT-100

greenie

Bericht door greenie » di jul 31, 2007 7:18 pm

Bastiaan schreef:
Volgens mij weet precies wat je bedoelt: is toch die singletrack? Dat stofpad daarna is ook dope idd als je dan beneden komt lijkt het net of uit irak komt ofsjow hehe helemaal grijs.. Daar beneden had je lkre cheeseburgers :angelnot:
Afbeelding

Hier bedoel ik dus, lekker vlammen :)

Andere (lees: betere) foto's heb ik niet.

EDIT: de fantasticable ligt daar achter da kotteke ;)

Yelle

Bericht door Yelle » wo aug 01, 2007 2:17 pm

een heeeeeeleee berg vette foto's :o
mooi in topic gezet 8) heeft wat tijd ingekropen denk ik toch :lol:
well done katze
mmm zo schone plaaatsjes om te biken op de wereld nie te doen
en ik blijf maar in België zitten
hopelijk nemeer lang
cya

Plaats reactie