pila bikepark(aosta)

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Snellestijn
pila bikepark(aosta)

Bericht door Snellestijn » ma jul 23, 2007 1:44 pm

Een tijdje geleden had ik topic geopend met de vraag of er gebiked werd in de omgeving van aosta, en je kan er zeker van zijn dat men daar had gaan. Ik ben er met men ouders op vakantie gegaan en heb men kona scrap meegenomen, geen full on freeride bike, maarja ben nog student, dus ik moest het er wel mee doen. Heb enkele fotos van de track, geen actiefotos want was er alleen, niet het leukst, maar beter dan wandelen met je ouders :D !!! Dit zijn fotos van de backhome trail pila- aosta. je neemt dus de kabelbaan van in aosta naar pila en daa rheb je een bikepark met 4-cross park, en een reeks dh en freeride tracks van verschillende moeilijkheidsgraden. na een dagje biken kan je trg naar aosta via een freeride track van in totaal 11 km!!! Dat voelde ik in mijn handen met men hardtail, mja no pain no game :D de kabel lift naar pila kost slechts 3 euro en een tickets voor halve dag bikepark 11.50 euro! Maar je kan er ook een hele reeks allmountain track doen en xc tochten die zeker de moeite waard zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat is het stadje waar je in toekomt!

Afbeelding

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma jul 23, 2007 4:30 pm

Dat ziet er inderdaad leuk uit daar! Je hebt daar dus niet echt 'n full on dh'er nodig om naar beneden te kunnen komen? Prijzen vallen ook geweldig mee!

J.BL

Bericht door J.BL » ma jul 23, 2007 6:28 pm

Mooi dat het je goed bevallen is!

Snellestijn

Bericht door Snellestijn » ma jul 23, 2007 7:23 pm

tja, het gaat, maar als je echt snelheid wil maken raad ik toch een fully aan, het parcours is nogal rocky en heb vaak gevloekt met mn hardtail :D

KristofU

Bericht door KristofU » di jul 24, 2007 2:54 pm

Die omgeving en die foto's zien er echt geweldig uit.
En ja, je had maar een hardtail, maar het belangrijkste is dat je er hebt kunnen biken.
Ik krijg verschrikkelijk veel zin om te vertrekken als ik dat allemaal zie.

cousin boneless

mooie foto's

Bericht door cousin boneless » di jul 24, 2007 7:13 pm

Ik ben vorig jaar tijdens mijn verblijf in Morzine één dagje naar Aosta geweest.
Dit jaar kan ik helaas pas half September op vakantie :( , maar na het zien van je foto's kan ik er weer ff tegenaan :D
"place nifty remark here"

Plaats reactie