"SoliD Shore" // MET MOVIE // MET PIC

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
sherlock
Contacteer:
Re: ns lines

Bericht door sherlock » wo jul 18, 2007 7:07 am

groen schreef:
absest schreef:hee,, je hebt geen toestemming nodig om daar te biken, wel kun je een afspraak maken met de members van team solid

www.teamsolid.nl/forum is wel handig, anders vind je de meeste dingen niet eens en het is ook nog eens gezellig..

kom een keer langs om te rijden. we hebben een nieuwe 15 meter drop inmiddels en andere leuke lijnen.

paul @ team solid gravedigger
ok das best hoog aangezien die linker drop op de foto MAAR 10 meter is
Afbeelding
Dat is inderdaad hoog. Zeker als je bedenkt dat bij het event van deze foto alleen Carlin Dunn het aandurfte...

15 meter :? Foto's!!!

absest

Bericht door absest » wo jul 18, 2007 11:43 am

kijk op forum van team solid.. en hij is btw al meerdere keren gedaan.

staat op film.. bij topic gravedigger trails..

kom een keer langs zou ik zeggen en see for your self

de groenten gravedigger

absest

Bericht door absest » wo jul 18, 2007 11:51 am

Afbeelding

dit is als je boven op de shore staat

ons meetlint klopt echt wel jongens. je kan 10 tot 16 meter droppen.

en niet to flat. hellingshoek van ca 50 tot 60 graden.
Afbeeldingbeetje gare foto kwaliteit.
Afbeelding
hier de wallride to ns (onderaan) en de hoge 15 m nsdrop helemaal rechts boven in beeld. de drop is minimaal 6 meter maximaal 15 meter, waar fullthrottle land zit ie op 15 meter. XD dat is ruim op het bruine stuk..
je kan ook sporen zien dat ie al gereden is.....
Laatst gewijzigd door absest op wo jul 18, 2007 12:14 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

absest

Bericht door absest » wo jul 18, 2007 12:07 pm

@ TREKRULES Quote:
we hebben een nieuwe 15 meter drop inmiddels

15m drop dat meen je toch niet ,heeft iemand hem al genomen daarzo.Heb gij daar misschien een foto van.Ik noem het gekke werk wie hem ook neemt.

heej julio, jij bent zelf op de trails geweest, toen je kwam kijken met je downhil fiets van 6000 euro. lachwekkend was het iig. op ons forum kwam je ookal zeveren over de drop.
ik heb je zelfs gechallenged om hem te doen. dus doe nou nie zo raar alsof je niet weet waar ik het over heb,.
je weet zelf donders goed dat wij geen praatjes makers zijn
maar rijden, in tegenstelling tot jou. en dat er mogelijkheden zijn om drops van wel 20 meter te bouwen als je echt ZIEK wil doen.

btw in de nieuwe film van team solid die binnenkort gefilmd wordt
zullen we alles een keer mooi in beeld brengen.

jullie zijn natuurlijk altijd welkom als jullie willen meeten. spreek dan een keer af bij het desbetreffende topic op www.teamsolid.nl/forum
website ligt er momenteel uit, forum wel gewoon bereikbaar.
Laatst gewijzigd door absest op wo jul 18, 2007 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo jul 18, 2007 2:52 pm

absest schreef:@ TREKRULES Quote:
we hebben een nieuwe 15 meter drop inmiddels

15m drop dat meen je toch niet ,heeft iemand hem al genomen daarzo.Heb gij daar misschien een foto van.Ik noem het gekke werk wie hem ook neemt.

heej julio, jij bent zelf op de trails geweest, toen je kwam kijken met je downhil fiets van 6000 euro. lachwekkend was het iig. op ons forum kwam je ookal zeveren over de drop.
ik heb je zelfs gechallenged om hem te doen. dus doe nou nie zo raar alsof je niet weet waar ik het over heb,.
je weet zelf donders goed dat wij geen praatjes makers zijn
maar rijden, in tegenstelling tot jou. en dat er mogelijkheden zijn om drops van wel 20 meter te bouwen als je echt ZIEK wil doen.

btw in de nieuwe film van team solid die binnenkort gefilmd wordt
zullen we alles nog een keer mooi in beeld brengen.

jullie zijn natuurlijk altijd welkom als jullie willen meeten. spreek dan een keer af bij het desbetreffende topic op www.teamsolid.nl/forum
website ligt er momenteel uit, forum wel gewoon bereikbaar.
rustig rustig kerel,ik geef alleen maar verbaasde reactie over de 15m drop,ik was er toen de drop er nog niet was.Kom nog wel een keer snel langs ondanks dat ik een enkel blessure heb gehad van 3 weken terug.Je hoort nog wel van me op welke Zondag ik weer eens langs kom ;) .Ik moet het maar een keer in het echt zien die drop.Ik zal hem een keer proberen,Maar ik ben niet zo'n hucker als je denkt Paul ;) .Nog iets Paul ik reageerde zo omdat ik dacht dat het om een andere drop ging dan die boven de Wallride.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

absest

Bericht door absest » wo jul 18, 2007 3:24 pm

hee trek, maakt ook nie uit. als je maar plezier hebt.

de drop is gewoon goed te doen, en echt niet zo uber extreem, ookal is ie gewoon diep.

als je weet wat je doet
en LEF hebt is het heus geen ziekenhuisdrop.
het zit allemaal tussen de oren
Laatst gewijzigd door absest op do jul 19, 2007 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 4:10 pm

hier kun je teasertje downloaden, van wat nieuwe trails/ jumps northshores
http://download2-5.files-upload.com/200 ... ._0001.wmv

de drop wordt hier twee keer genomen. rond de tien meter diep gedropt.
door fullthrottle
Laatst gewijzigd door absest op do jul 19, 2007 5:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » do jul 19, 2007 5:22 pm

15 meter, "zelfs" team solid dropt niet van zo hoog.
waneer je de drop meet,meet je het hoogteverschil van het punt vanwaar je af dropt tot waar je landing begint...
succes verder

absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 5:32 pm

boeiend hoe hoog hij nou is
maar voor de maten neukende pubersonder ons
hier de meting van goofy \
goofy2
Site admin, team solid
Posted: Mon May 14, 2007 2:16 pm Post subject:
-------------------------------------------------------------------------------

meer info..

SoliD Shore : Fifteen
18 meter (schuine lengte)
15 meter (verticale lengte)
10 meter (horizontale lengte)
55 graden (hellingshoek)

waar het om ging was dat het een vette drop is.
Dat er dikke nieuwe trails liggen en iemand vroeg waar dit is.... maargoed.
als er mensen zijn die gaan lopen maten naaien
bij alles wat je zegt. houdt het natuurlijk snel op.

k fiets liever dan dat gezeur te lezen.. :bandana:
Laatst gewijzigd door absest op do jul 19, 2007 11:33 pm, 4 keer totaal gewijzigd.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » do jul 19, 2007 5:52 pm

oké oké, geloof goofy dan maar, tel hier dus nog eens de helft bij op en daar springt team solid dus af, overdrijven is een kunst, zeker op internet
Afbeelding
'nuff said

Trekrules

Bericht door Trekrules » do jul 19, 2007 6:05 pm

Ok laat ik dit zeggen,de totale hoogte van de heuvel is 15m,als je de foto ziet van de shore in het stammender,dan kun gelijk zien dat de shore geen 15m hoog is of de 10m zoals die op de adidas slopestyle.De shore zal ergens rond de 5m hoog zijn.De totale hoogte verschil die je aflegd is 15m ;).Als ik het niet fout heb Paul.Als de 15m drop echt zo hoog was dan zag het er ongeveer zo uit.
dit is ongeveer 16m
Afbeelding
video
http://www.youtube.com/watch?v=UJwC2R14kPg
Laatst gewijzigd door Trekrules op do jul 19, 2007 6:14 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 6:12 pm

waar maak je je zorgen over trekrules/julio
zorg jij nou eerst zelf maareens dat je meer dan 3 cm dropt, er zijn hier kinderen die meer durven op een aldi fiets. dan jij op je session. no offense

oordeel niet vanuit het niks.
veel gelul maar gereden wordt er nie echt, een paar uitzonderingen daargelaten.. :bandana:

jammer
Laatst gewijzigd door absest op do jul 19, 2007 11:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » do jul 19, 2007 6:32 pm

:D

Trekrules

Bericht door Trekrules » do jul 19, 2007 6:43 pm

absest schreef:waar maak je je zorgen over trekrules/julio
zorg jij nou eerst zelf maareens dat je meer dan 3 cm dropt, er zijn hier kinderen die meer durven op een aldi fiets. dan jij op je session.
:lol: :lol: :lol: :lol: .Voor de duidelijkheid Paul ik was daar voor het eerst en kon geen shore vinden in het stammender bos behalve de solid shore take 2,maar die was stuk en voor mij te veel van het goede ;) en Paul maak er maar meer dan 3m van inplaats van 3cm :lol: .

absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 6:49 pm

ja dat hebben we wel in stammenderbos gezien he :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) kuch

ga spelen man

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » do jul 19, 2007 6:58 pm

beste asbest, als we zo bezig zijn, geen zin om in de komende week(en) eens mee te komen naar wildbad om eens te demonstreren hoe goed je wel bent...kom anders eens met heel solid af, is eens wat anders dan strait naar onder te droppen in winterberg... :arms: kunnen julie direct ook filmen voor julie nieuwe dvd.

PS: ik zit zeer veel op de fiets, en graaf iedre weekend aan local trails, maar hbe geen behoefte om dan dit allemaal te fotograferen en op internet te zwieren

absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 7:11 pm

daar heb ik wel zin in ja 8) , ik post gewoon eens een keertje iets en het begint stront te regenen.

ik zit zelf ook elk weekend op de fiets, en werk aan de trails, met meerdere mensen. waardoor er nu meer northshore secties, freeride en dirtjumps dan ooit tevoren liggen, de film gaat hoofdzakelijk over stammenderbos, locaties weten we nog niet, maar er wordt aan een scenario gewerkt.

woon je bij bad wildbad dan :roll: of zijn de locale trails niet extreem genoeg? om te laten zien wat team solid kan......
anders stel ik voor dat jullie maar naar ons af komen. :arms:
Laatst gewijzigd door absest op do jul 19, 2007 11:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » do jul 19, 2007 7:38 pm

bedankt voor je vriendelijke pb, je hebt er één terug.
Sorry mods, laten we terug gaan naar de 15 meter drop van s'neerlands grootste freerideteam :arms:

absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 10:27 pm

Een Belg (ene Simon) steekt een lucifer aan en blaast hem meteen weer uit. "Zo zegt de ie.... ik weet zeker dat die het doet."
Laatst gewijzigd door absest op do jul 19, 2007 11:01 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

P-daddy

Bericht door P-daddy » do jul 19, 2007 10:37 pm

Jesus,wat een pret......
heeft de hoogte van een drop toevallig ook iets te maken met de lengte(het ontbreken daarvan) in je broek???
absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 10:49 pm

in jou geval wel denk ik. 8) volgens mij ben je ook nog gay. anders komt zoiets niet in je op :shock:

zndr

Bericht door zndr » do jul 19, 2007 11:01 pm

het niveau stijgt weer lekker... ga lekker via de pb bekvechten ofzo maar verdoe mijn tijd niet met die onzinnige posts.

P-daddy

Bericht door P-daddy » do jul 19, 2007 11:03 pm

jesus,nog erger dan ik had gedacht......gevoelig snaartje geraakt......

Lighten up dude!!!!!!!!!!!!!
absest

Bericht door absest » do jul 19, 2007 11:09 pm

kan er ook niks aan doen dat de helft van de dp/ers
15 jarige pubers zijn, die het hele forum met stront onder-regenen.

en btw. alsof het topic al niet volgezeverd was.

bij deze dus. discussie gesloten

Djamgils
Contacteer:

Bericht door Djamgils » vr jul 20, 2007 6:18 am

kun je niet eens een filmpje maken waarin je het meet?

Lijkt mij nogal stug dat het werkelijk 15m is. Zie ook het nut niet eens van zon grote drop. Vind het leuker om op een technische DH moeite te doen om een double te halen die net achter een bocht ligt. Of om een rock garden te rijden dan om belachelijk hoog te droppen. maar ieder zijn ding.

Gesloten