Wereldkampioenschappen Fort William

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Bart Mitswa
Wereldkampioenschappen Fort William

Bericht door Bart Mitswa » di apr 24, 2007 6:56 am

Ik ben met de wereldkampioenschappen toevallig in Fort William. De zaterdag en zondag ben ik alweer weg, maar ik ga graag naar bijvoorbeeld de trainingen kijken. Nu ben ik nog nooit naar de wereldkampioenschappen geweest. Is het parcours toegankelijk tijdens trainingen? Trainen alle pro's ook op de aangegeven tijden? ...? ...?

Alvast bedankt.

Groeten,
Bart

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di mei 08, 2007 2:19 pm

De WK's waar ik tot nu toe ben geweest (Les Gets 2004, Livigno 2005) is de toegang gratis. Ik weet echter niet hoe het afgelopen jaar in Nieuw Zeeland is gegaan en hoe het dan in Fort William zal zijn. Wellicht kun je op de site van het WK meer info vinden. Doorgaans zijn tijdens de trainingen de parcoursen toegankelijk voor de rijders. Publiek uiteraard aan de zijkant. Uiteraard zullen alle downhillrijders op de aangegeven tijden trainen. Iedereen wil het parcours goed kennen voor het WK.

Veel plezier in ieder geval in Fort William. You will certainly enjoy it. Een WK mountainbike is voor mij in ieder geval 1 van de mooiste MTB events die ik ooit heb meegemaakt. Les Gets was erg gaaf en Livigno ook. Jammer dat je overigens niet op zaterdag en zondag in Fort William bent. Meestal wordt op zaterdagavond de fourcross verreden. Na afloop gegarandeerd groot vuurwerk. De sfeer bij een WK 4X is altijd super. Livigno had geloof ik iets van 15000 man publiek langs de baan. Dikke bouwlampen rond het parcours....echt super gewoon.

Have fun!

smstrijker

Bericht door smstrijker » di jul 17, 2007 11:46 am

De 4X is dit jaar op het wk op vrijdagavond ipv zaterdag
Check effe:

http://www.fortwilliamworldchamps.co.uk/programme.html

Bart Mitswa

Bericht door Bart Mitswa » di jul 17, 2007 7:01 pm

Goeie zaak, maar ik vertrek vrijdagochtend :cry:

Plaats reactie