ik zit nu al een paar jaar op DP en er zijn een aantal dingen waar ik mij druk om maak. steeds vaker als iemand iets post waar hij of zij enthousiast over is gaat het vaak maar 2 reacties goed en erna loopt het hele topic weer uit op een einedolze discussie vol negativiteit en vaak vol onderwerpen waar het hier op dp niet eens over zou moeten gaan.
zoals ik het zie is dit forum voor iedereen die als hobby/passie/levenstijl iets met fietsen heeft en dit graag deelt met mede "freaks" om zo mooie/leuke/etc.etc. ervaringen te delen, als dat zo is waarom heeft iedereen dan zo'n verdomd groot ego dat vaker zwaarder weegt dan waar DP voor is bedoeld?
ik stel voor dat we er met z'n allen voor zorgen dat het hier weer een beetje relaxed is, ik bedoel als je wil posen moet je posen, wil je opscheppen over wat je gedaan heebt be my guest wil je je ervaringen delen om zo van elkaar te kunnen leren lijkt me dat nog beter. maar laten we in ieder geval wat minder bitchen als een stel viswijven (sorry dames voor mijn woordkeuze).
Daarom stel ik voor om in dit topic alleen maar positieve dingen te zetten zodat als je weer eens afgezeken bent je dit topic kan openen om weer een beetje blij te worden

dus een dikke fiets