Holland Single Speed Cup
Moderators:JJ, Beheerders
-
in de herhaling speciaal voor Ott:
Plaats Naam Rondes Tijd Pntn Strtpnt Totaal
Sommigen hebben een gelijk puntenaantal maar staan onder/boven geklasseerd. Ik heb aangehouden dat bij gelijk puntenaantal, degene die de eerste wedstrijd(en) reed voorrang krijgt. (Zoals bij Gert/Sandro & Jaap/Koen). Bij Caspar & Jeroen heeft Caspar 3 wedstrijden gereden & Jeroen 2, Caspar krijgt voorrang. Bij Rinus & Rob heb ik de meest constante factor in gedachten gehad. Rob heeft in 2 wedstrijden meer punten gescoord dus betere prestaties, hij krijgt dus voorrang.
Plaats Naam Rondes Tijd Pntn Strtpnt Totaal
Sommigen hebben een gelijk puntenaantal maar staan onder/boven geklasseerd. Ik heb aangehouden dat bij gelijk puntenaantal, degene die de eerste wedstrijd(en) reed voorrang krijgt. (Zoals bij Gert/Sandro & Jaap/Koen). Bij Caspar & Jeroen heeft Caspar 3 wedstrijden gereden & Jeroen 2, Caspar krijgt voorrang. Bij Rinus & Rob heb ik de meest constante factor in gedachten gehad. Rob heeft in 2 wedstrijden meer punten gescoord dus betere prestaties, hij krijgt dus voorrang.
Dit is nu officieel en de Holland SingleSpeed Cup afgerond. !!
Ik wou iedereen nog een keer bedanken voor deelname.
En alle hulp, vele handen maken licht werk, met name:
TBB voor de uitslagen
Duitsman voor het design werk
JJ voor de prijsjes
Hopelijk is het voor herhaling vatbaar? Daarom had ik graag van jullie (de deelnemers) gehoort of er een vervolg moet komen wat er verbetert kan worden en/of aangevuld kan worden.
bv. Zelf zat ik te denken om een aantal wedstrijden toe te voegen marathons, tijdritten e.d. en zelf georganiseerde wedstrijdjes of internationale
Ik wou iedereen nog een keer bedanken voor deelname.
En alle hulp, vele handen maken licht werk, met name:

TBB voor de uitslagen
Duitsman voor het design werk
JJ voor de prijsjes
Hopelijk is het voor herhaling vatbaar? Daarom had ik graag van jullie (de deelnemers) gehoort of er een vervolg moet komen wat er verbetert kan worden en/of aangevuld kan worden.

bv. Zelf zat ik te denken om een aantal wedstrijden toe te voegen marathons, tijdritten e.d. en zelf georganiseerde wedstrijdjes of internationale
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Idd, was mooi geregeld met spoke cards en prijzen
Volgend jaar ga ik zeker proberen er weer bij te zijn!
Ideeën.... mss wat meer data, hoewel het daarmee voor een aantal mensen wel moeilijker zal zijn om in het klassement een rol van betekenis te spelen... misschien ook een 'eigen' wedstrijdje, gewoon een keer in Amerongen ofzo....
Verdere hersenspinsels.....
Tijdritten?
Klimtijdritten?
Daaltijdritten?
Misschien iets op een BMX-baan? En dan met 4 tegelijk starten en 2 door naar de volgende ronde ofzo?

Volgend jaar ga ik zeker proberen er weer bij te zijn!
Ideeën.... mss wat meer data, hoewel het daarmee voor een aantal mensen wel moeilijker zal zijn om in het klassement een rol van betekenis te spelen... misschien ook een 'eigen' wedstrijdje, gewoon een keer in Amerongen ofzo....
Verdere hersenspinsels.....
Tijdritten?
Klimtijdritten?
Daaltijdritten?

Misschien iets op een BMX-baan? En dan met 4 tegelijk starten en 2 door naar de volgende ronde ofzo?
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tijdens het racen kun je ook gewoon relaxed fietsen hoor 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Idd doe mij maar relaxed fietsen en dan twee rondjes oid.
Het is een loopbaan en geen racebaan..
Beetje gein moet er blijven we zijn geen racekonijnen..
Hoe zit het trouwens met het idee voor dat woud net over de grens bij Emmen? Hoe heette dat stuk duitsland ook weer? Daar moeten we ook nog eens een dagje gaan "roamen" met de SS en de GPS.
Het is een loopbaan en geen racebaan..

Beetje gein moet er blijven we zijn geen racekonijnen..

Hoe zit het trouwens met het idee voor dat woud net over de grens bij Emmen? Hoe heette dat stuk duitsland ook weer? Daar moeten we ook nog eens een dagje gaan "roamen" met de SS en de GPS.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Teutoburger wald, daar gaan we inderdaad een keer GPS-en, is daar erg mooi fietsen en met een GPS-ert kun je daar ook zonder gids uit de voeten, ik heb wel eens gekeken en er zijn volgens mij voldoende GPS tracks te vinden op het web.
Wederom een goed plan.
JJ
Wederom een goed plan.
JJ
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Pluralis majestatis, wat dachten jullie dan 
Ja, groepsuitje:
1. Dida
2. JJ's
3. Willem's
4. ...

Ja, groepsuitje:
1. Dida
2. JJ's
3. Willem's
4. ...
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Reeds gedaan, als jullie nou eens naar de Ott weekendjes zouden komen zouden jullie de primeur ook meegmaakt hebben.@sph@ltdude schreef:Misschien iets op een BMX-baan? En dan met 4 tegelijk starten en 2 door naar de volgende ronde ofzo?
In het najaar weer een NK, datum en lokatie volgen later!
JJ
- didadunlop