Met voet verticaal tegen de grond aangeklapt
Moderator:Beheerders
Vorige week ging ik even wat jumpen op een oude fietscrossbaan hier in de buurt. Ik had mijn nieuwe bike net 2 dagen en er lag nog geen kettinggeleider op (nu nog niet btw). Ik nam een jump, kwam neer en wilde met alle geweld verder trappen. Wat gebeurde er nou, mijn ketting schoot er af terwijl ik al mijn gewicht op mijn been had en ik klapte met mijn voet voorover verticaal vol hard tegen de grond aan. Het deed 5 seconden gigantisch pijn maar de echte pijn trok naderhand vrij snel weg. Ik ben een half uurtje later maar weer richting huis gegaan en merkte pas toen ik echt op mijn voet ging staan dat er een vervelende pijn aan de bovenkant van mijn voet (waar mijn grote teen en voet in elkaar overlopen) gigantisch pijn deed en dit vooral wanneer ik hem boog, of er wat meer gewicht op zette. Nu ben ik ongeveer een week verder, ik kan er nu weer op lopen maar het voelt nog wel vervelend en af en toe (vooral wanneer ik mijn werkschoenen draag) doet het nog best zeer. Zou iemand weten wat ik met mn voet gedaan kan hebben? Gekneusd, verzwikt of misschien gebroken zelfs??
Hmm, maar de pijn is wel flink verminderd in die ene week. En ik kan er opzich wel kracht opzetten, als ik bijvoorbeeld met mijn vinger onder tegen mijn teen aanduw en dan met mijn grote teen kracht zet en terugduw dan heb ik geen pijn. Maar als ik mijn grote teen bijvoorbeeld op een grote rand zet en er dan kracht opzet dan voel ik het wel. Maar het is nu een week geleden, dus het is wel aan het genezen want de pijn is geminderd. Als het gebroken is dan heb je er toch veel langer ernstigere klachten mee toch of niet?
Maar mocht het idd zo zijn dat ik er volgende week nog mee loop dan ga ik wel even een foto'tje laten maken waarschijnlijk, thnx voor de tip iig
Maar mocht het idd zo zijn dat ik er volgende week nog mee loop dan ga ik wel even een foto'tje laten maken waarschijnlijk, thnx voor de tip iig