jumps zijn afgebroken door de chiro
Moderator:Beheerders
nog zo over da ding van de chiro en scouts
het is wel een feit dat de chiro een bende idiote zijn maar bv de scouts toch waar ik zit er toch rekening gehouden wordt met de leden en waar de leiding zich ook normaal moete bezig houden en de scouts speelt ook meer op een scoutsdomein maar de chiro buiten een klein betonne courtje hebbe die niks en dan denken die leiders gij het parkje van die dirters maar kapot maken en dumpen ze die kinderden daar ik ben gistere gaan kijken en alles is duidelijk kapot dus ik stel voor beginnen we opnieuw want het is meestal net de lip terug want scherper maken en het platformpje opnieuw maken maar de beek is volledig verneukt
stuur dan iemand ven elle nen sms btw ik ben die gast me zen cube dropzone this mr da ge weet tege wie da ge hebt
het is wel een feit dat de chiro een bende idiote zijn maar bv de scouts toch waar ik zit er toch rekening gehouden wordt met de leden en waar de leiding zich ook normaal moete bezig houden en de scouts speelt ook meer op een scoutsdomein maar de chiro buiten een klein betonne courtje hebbe die niks en dan denken die leiders gij het parkje van die dirters maar kapot maken en dumpen ze die kinderden daar ik ben gistere gaan kijken en alles is duidelijk kapot dus ik stel voor beginnen we opnieuw want het is meestal net de lip terug want scherper maken en het platformpje opnieuw maken maar de beek is volledig verneukt
stuur dan iemand ven elle nen sms btw ik ben die gast me zen cube dropzone this mr da ge weet tege wie da ge hebt
-
wij zen vandaag gaan kijken en wij hebben den eersten double jump terug heel gemaakt mr de volgende zijn precies zo laag geworden
alle die waren wel allemaal getraches maar de kleinde reeks is er ook nog ene gemaakt en die ligt wel nice
kben daar maandag
maar men rem is verneukt maar kzal wel zien da lukt wel tege de maandag
mss kom ik zaterdag in de avond nog
ciao
alle die waren wel allemaal getraches maar de kleinde reeks is er ook nog ene gemaakt en die ligt wel nice
kben daar maandag
maar men rem is verneukt maar kzal wel zien da lukt wel tege de maandag
mss kom ik zaterdag in de avond nog
ciao
- dirty harry
- dirty harry
-
- dirty harry
eey mr het kan zijn da ik dindag morge dus nie kom en wss de rest van de week ook nie
want ik krijg donderdag men rapport en geflest dus jah
ik ga wss nog wel mss dindag en woensdag heel mss
en nu is de eersten jump lekker en den 2 de ligt ook lekker mr die is nog laag we hebbe de brug goe gelegt mr al die planken zijn rot dus daar komen nog nieuwe over stuur ne mail als je nog is komt
salukes
want ik krijg donderdag men rapport en geflest dus jah
ik ga wss nog wel mss dindag en woensdag heel mss
en nu is de eersten jump lekker en den 2 de ligt ook lekker mr die is nog laag we hebbe de brug goe gelegt mr al die planken zijn rot dus daar komen nog nieuwe over stuur ne mail als je nog is komt
salukes

Hier bij ons is het net de zelfde horde kinderen die ons parcour hebben afgebroken. ( Vandalisme ja )
Ik zal hun lokalen eens in de *** gaan ******.
En daarna zijn wij zelf nog alle planken met nagels erdoor gaan opruimen , (ivm met de veiligheid) want die begeleiding liet die kinderen gewoon spellen tussen de Nortshore-Ruïne.
Echt een voorbeeld voor de kinderen die begeleiders Tsssssss
-
-