East Brabant Rumble of MTB.nl dag gatecrashen?
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Wat gaan we doe volgende zondag?
Zie ik jullie rond 11 uur in Uden of gaan we gezellig singlespeedend meedoen op de MTB.nl dag?
Voor info over beide evenementen zie het East Brabant singlespeed rumble topic.
Zie ik jullie rond 11 uur in Uden of gaan we gezellig singlespeedend meedoen op de MTB.nl dag?
Voor info over beide evenementen zie het East Brabant singlespeed rumble topic.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
aahh das kut scaluner....hoe lang in het gips?
dus meegaan naar de MTB.nl dagshiverer schreef:
Die idioten die hun fiets neerlegden waren de singlespeeders, die sporen sowieso niet Maar het
heeft wel wat, zo'n Le Mans-start.
ultimateme schreef:
ja dat waren die debiele singel speeders, le mans start heet dat, wat een maf volk za daarbij zeg.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
- didadunlop
- didadunlop
Was dan ook meegegaan naar Arnhem!Scaluner schreef:Heb gister een nare klap met een boom gemaakt en zit nu met mijn pols in het gipsHou het voortaan maar bij XC/SS
Ik ga wel naar de MTB.NL dag.
Lijkt me wel lachten om met 29'' en SS-end een beetje de bink uittegaan hangen daaro!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- flying duitsman
- Contacteer:
- didadunlop
Ik dacht als ik er bij de start al een paar uitschakel dan hoef ik ze daarna niet in te halenflying duitsman schreef:ff naar de linke kant kijken:ultimateme schreef:ja dat waren die debiele singel speeders, le mans start heet dat, wat een maf volk za daarbij zeg.

Mtb.nl dag gate srashen

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- flying duitsman
- Contacteer:
- didadunlop
apeldoorn heeft een station. Dus OV is een optie.
Ikzelf kom vanaf Eindhoven. Ik kan via een station in de regio rijden en 1 persoon oppikken.
Het is wel weer fucking vroeg. Volgens mij hebben die mensen geen leven zaterdagavond..
..
Ikzelf kom vanaf Eindhoven. Ik kan via een station in de regio rijden en 1 persoon oppikken.
Het is wel weer fucking vroeg. Volgens mij hebben die mensen geen leven zaterdagavond..

- flying duitsman
- Contacteer:
- didadunlop
- flying duitsman
- Contacteer:
-
"Enjoying the moment, being happy. And realising what ya got. There`s enough shit to go arround" sentimentele modus uitEnglish Bob schreef:als je goed naar de foto kijkt dan vind ik ons best athletisch (spel???) zeker Patrik met zijn 'i'm just happy to be here happy skip jump' beweging. Catching some air dude!![]()
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
Maar goed wie willen er naar toe?
- dida (het is wel gruwelijk vroeg 9:30 aanwezig, dan moet ik om 7:00 op)
- Ott
- Tuig
- English Bob
Is het goed als ik, gezien de tijd, toch gewoon in Uden mijn rondje fiets? Voorkomt een hoop singlespeed gezeik en ik kan een normaal weekend doen.
- dida (het is wel gruwelijk vroeg 9:30 aanwezig, dan moet ik om 7:00 op)
- Ott
- Tuig
- English Bob
Is het goed als ik, gezien de tijd, toch gewoon in Uden mijn rondje fiets? Voorkomt een hoop singlespeed gezeik en ik kan een normaal weekend doen.
didadunlop schreef:http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... c&start=30
de link naar de tekst in kwestie..
En die wint ook bijna altijd!AE 890 schreef:maar die single speed biker met een blauw pakkie an was wel het snelste weg!

Ik had graag meegegaan naar de MTB.NL dag maar ik zit middenin een verhuizing.