Elevation12,000 schreef:Wat is Chris?
Slechts de lasnaden???
Ook de buizen (hoofdframe)?
Freesdelen zelf vervaardigd??
Geometrie 1 op 1 overgenomen?
Buizen kun je zelf kiezen (Easton Ultra Lite Race/Easton Rad/Easton Scandium of Columbus Steel). De Yeti achterzijde ook; keuze tussen carbo of alu.
De gefreesde delen zien er grotendeels het zelfde uit als bij een Yeti. Maar hier kun je er voor kiezen om, afhankelijk van het gebruik van de fiets (lichtgewicht racertje of stevige trailbike) de verbindingen dunner of dikker te laten maken.Herting maakt deze overigens niet zelf. Hij laat ze elders maken.
Geometrie is custom (uf course)
Steelboy schreef:En wat mag zulks kosten als ik vragen mag?
De gerechtvaardigde vraag is inderdaad dan ook; watmotditallemaalkoste?
Wel, da's afhankelijk van de keuze van de buizen en de achterzijde en de hoeveelheid frutsels die je op het frame wilt hebben. Voor een frame met een mix van Ultralite Race en Scandium met een carbo achter kant en een custom geometrie ben je ongeveer USD 2300 tot 2400 kwijt. Net wat duurder als de prijs in de US van een zelfde type Yeti.