SDG Dirt Jam Comp. 15 Juli 2007
Moderator:Beheerders
ik denk dat ik wel langs kom:
met bike als ik die dan heb
met bike als het te doen is met de trein of ander vervoer heb
zonder bike als de bovenstaande redenen niet gaan, dan kom ik alleen kijken.
met bike denk ik ook alleen kijken, omdat ik nog nooit heb gedirt.
of kan iedereen over de bergjes springen zonder truckjes??
met bike als ik die dan heb

met bike als het te doen is met de trein of ander vervoer heb
zonder bike als de bovenstaande redenen niet gaan, dan kom ik alleen kijken.
met bike denk ik ook alleen kijken, omdat ik nog nooit heb gedirt.
of kan iedereen over de bergjes springen zonder truckjes??
Hey mtberdaan, leuk dat je komt zowiezo. De makkelijkste dirts springen op de a4 trails is niet heel moeilijk. Maar je moet wel aardig met je fiets overweg kunnen..
Als je bijv. net 2 maanden fietst, denk ik dat de meeste mensen het niet doen, maar met een jaar lukt het best denk ik. Als je het wil leren is de jam misschien niet de perfecte gelegenheid. Ik hoop dat het druk wordt, maar dat werkt voor sommige mensen misschien een beetje terughoudend. Of het kan juist een stimulans zijn, als er veel mensen wel springen.
Je kan anders altijd ook een andere keer langskomen als het rustiger is.
Tot de 24e,
Gideon

Tot de 24e,
Gideon
gewoon proberen johmtberdaan schreef:oke dan, ik kijk wel, ik fiets inderdaad nogniet lang, maar ik denk (weet) dat ik wel goede fiets beheersing heb, misschien dat ik dan ee poging waag. maar dan moet ik eerst een helm hebben
maar een helm is idd wel zo veilig nouja als je geen helm kan regelen mag je de mijnen wel ff lenen

Loud, mean, fast & dirty
haha oke, maar ik ga zo of morgen de giro flak & bell Bellistic Cedric Garcia bestellen bij b2b...groen schreef:gewoon proberen johmtberdaan schreef:oke dan, ik kijk wel, ik fiets inderdaad nogniet lang, maar ik denk (weet) dat ik wel goede fiets beheersing heb, misschien dat ik dan ee poging waag. maar dan moet ik eerst een helm hebben
maar een helm is idd wel zo veilig nouja als je geen helm kan regelen mag je de mijnen wel ff lenen

en nog wat besherming...

Echt kloote, dat wij nog maar 13 zijn en altijd afhankelijk voor vervoer. Dus ik ben bang, dat wij niet komen. Zou dit heel graag willen, maar helaas.. Als er nog mensen zijn die vanaf richting Doetinchem komen, en nog plek voor 3 mensen ofzo over hebben
Igg, allemaal veel plezier op die dag, en héééééééél mischien tot dan

Igg, allemaal veel plezier op die dag, en héééééééél mischien tot dan

Hey Roel,
Dat is klote idd, dat vervoer. Dat probleem heb ik ook wel gehad, en soms nog steeds.
Nou heb ik ff gekeken of het met de trein een beetje te doen is, maar dat duurt wel vrij lang als je van Doetinchem naar Rijswijk gaat
Maar vanaf Arnhem naar Den Haag is nog wel te overzien, dat is zo'n beetje de helft korter in tijd. Als jullie dan echt heel graag willen komen, kan iemand jullie dan wel ff oppikken op het station in Den Haag, dat moet wel lukken lijkt me.
Maar, als jullie met zijn 3en willen komen hebben jullie 6 ouders bij elkaar(meestal), als jullie ze nou lief aankijken, wil er toch wel eentje jullie ff brengen en halen?? Of desnoods blijven ze ook gezellig kijken. Dat is toch wel de beste optie, probeer dit eerst ff, en begin vast met de afwas
Later Gideon
Dat is klote idd, dat vervoer. Dat probleem heb ik ook wel gehad, en soms nog steeds.
Nou heb ik ff gekeken of het met de trein een beetje te doen is, maar dat duurt wel vrij lang als je van Doetinchem naar Rijswijk gaat

Maar, als jullie met zijn 3en willen komen hebben jullie 6 ouders bij elkaar(meestal), als jullie ze nou lief aankijken, wil er toch wel eentje jullie ff brengen en halen?? Of desnoods blijven ze ook gezellig kijken. Dat is toch wel de beste optie, probeer dit eerst ff, en begin vast met de afwas

Later Gideon
Hele mond volgideon schreef:Hey Roel,
Nou heb ik ff gekeken of het met de trein een beetje te doen is, maar dat duurt wel vrij lang als je van Doetinchem naar Rijswijk gaatMaar vanaf Arnhem naar Den Haag is nog wel te overzien, dat is zo'n beetje de helft korter in tijd. Als jullie dan echt heel graag willen komen, kan iemand jullie dan wel ff oppikken op het station in Den Haag, dat moet wel lukken lijkt me.
Maar, als jullie met zijn 3en willen komen hebben jullie 6 ouders bij elkaar(meestal), als jullie ze nou lief aankijken, wil er toch wel eentje jullie ff brengen en halen?? Of desnoods blijven ze ook gezellig kijken. Dat is toch wel de beste optie, probeer dit eerst ff, en begin vast met de afwas![]()
Later Gideon

Trein heb ik ook al gekeken, en heel mischien doen we dat. Ik heb er echt veel zin in als we zouden gaan, maar andere leden zien er weinig in

Wat jij zegt naar den Haag enzo, zou ik zo eens kijken hoe en wat, en stel we zouden dat doen vraag ik hier nog wel ff naar wat jij ook zegt of iemand ons oppikt

De beslissing is genomen! het regent hier alweer heel de dag en de voorspellingen zien er nog slechter uit als die van vandaag.
http://wetter.rtl.de/europa/uebersicht. ... Den%20Haag
De grond van de A4 is compleet verzadigt met vocht en er is gewoon niet te rijden met deze nattigheid. Ook is het niet lekker als je de halve dag in de regen moet staan. Daarom hebben we besloten de Dirt Jump Competitie te verplaatsen naar een weekend met hopelijk goed weer!
De kans bestaat dat het misschien toch droog is komende zondag, maar we willen geen risico nemen. We willen graag goed van start gaan met de Dirt Competitie en daar hoort een lekker zonnetje bij!
we hadden liever gezien dat het weer ons beter gezind was en dat we lekker konden rocken aanstaande weekend. Er is veel tijd en moeite geinvesteerd om er iets speciaals van te maken. Dit zetten we even in de koelkast en trekken deze open op een weekend met mooi weer!
De nieuwe datum geven we ruim van te voren aan (1 a 2 weken) zodat iedereen hier rekening mee kan houden.
Dus houd het forum/site goed in de gaten voor het nieuws over de competitie!
Als laatste wil ik de Crew en Sponsers bedanken voor de reeds ingezette moeite en tijd!
- Kona
- Bike Right
- Cosmic Sports
- Transition Bikes
- Timo pritzel (Atmosfair)
- Intresse in het sponseren van de competitie?
Mail: gideon@sdgbikesports.nl
Cheers Sjors
De grond van de A4 is compleet verzadigt met vocht en er is gewoon niet te rijden met deze nattigheid. Ook is het niet lekker als je de halve dag in de regen moet staan. Daarom hebben we besloten de Dirt Jump Competitie te verplaatsen naar een weekend met hopelijk goed weer!
De kans bestaat dat het misschien toch droog is komende zondag, maar we willen geen risico nemen. We willen graag goed van start gaan met de Dirt Competitie en daar hoort een lekker zonnetje bij!
we hadden liever gezien dat het weer ons beter gezind was en dat we lekker konden rocken aanstaande weekend. Er is veel tijd en moeite geinvesteerd om er iets speciaals van te maken. Dit zetten we even in de koelkast en trekken deze open op een weekend met mooi weer!
De nieuwe datum geven we ruim van te voren aan (1 a 2 weken) zodat iedereen hier rekening mee kan houden.
Als laatste wil ik de Crew en Sponsers bedanken voor de reeds ingezette moeite en tijd!
- Kona
- Bike Right
- Cosmic Sports
- Transition Bikes
Cheers Sjors
- King Zeus @ DirtE19
Bomber schreef:De beslissing is genomen! het regent hier alweer heel de dag en de voorspellingen zien er nog slechter uit als die van vandaag.
- Kona
- Bike Right
- Cosmic Sports
- Transition Bikes
Cheers Sjors
Hallo mensen. Nadat helaas de laatste datum 24 juni niks is geworden vanwege het k.tweer, is de NIEUWE DATUM: ZONDAG 15 JULI!!
Dus ik hoop dat iedereen nog een keer zijn agenda leeg kan maken deze zondag, en naar Rijswijk komt om lekker te dirten, aan te moedigen, of een beetje te chillen.
Tot dan, en ik hoop dat het weer dan wel meezit.
Dus ik hoop dat iedereen nog een keer zijn agenda leeg kan maken deze zondag, en naar Rijswijk komt om lekker te dirten, aan te moedigen, of een beetje te chillen.
Tot dan, en ik hoop dat het weer dan wel meezit.