D4XS Race II
Moderator:Beheerders
Jawel, binnenkort is het weer zover!
17 Juni de tweede race uit de serie. Ik heb er weer zin in!
De baan ligt er nog steeds mooi bij, zoniet beter dan de vorige keer.
Hier kunne we weer loos gaan totdat de race verreden gaat worden!
17 Juni de tweede race uit de serie. Ik heb er weer zin in!
De baan ligt er nog steeds mooi bij, zoniet beter dan de vorige keer.
Hier kunne we weer loos gaan totdat de race verreden gaat worden!
Mathijs: De Benjamin
- Arnetteman
Yup, Cr!p en ik zijn er zondag sowieso om even lekker te knallen en wat foto's te schieten. Denk vanaf het middaguur ongeveer aanwezig.Cheeta schreef:Toevallig nog mensen die dit weekend gaan fietsen, in het kader van een goede voorbereiding is het halve werk?
Staat niet helemaal bovenaan m'n prioriteitenlijstje, maar als wat andere dingen meezitten en het lijkt erop dat ik niet alleen ben...
Misschien dat ik er ook nog ben...Arnetteman schreef:Yup, Cr!p en ik zijn er zondag sowieso om even lekker te knallen en wat foto's te schieten. Denk vanaf het middaguur ongeveer aanwezig.Cheeta schreef:Toevallig nog mensen die dit weekend gaan fietsen, in het kader van een goede voorbereiding is het halve werk?
Staat niet helemaal bovenaan m'n prioriteitenlijstje, maar als wat andere dingen meezitten en het lijkt erop dat ik niet alleen ben...
-
Gisteren de hitte getrotseerd om even wat meters te maken op de baan...
Conclusies:
- Als het volgende week ook zo heet is neem ik mn zwemspul mee om na afloop ff de zwemplas in te duiken
- Stoffig en snel
Inderdaad weinig leven in de brouwerij hier...
Finale voor zondag als het daar net zo druk is als hier:
Mark
Christiaan
...
ondergetekende

Conclusies:
- Als het volgende week ook zo heet is neem ik mn zwemspul mee om na afloop ff de zwemplas in te duiken
- Stoffig en snel
Inderdaad weinig leven in de brouwerij hier...
Finale voor zondag als het daar net zo druk is als hier:
Mark
Christiaan
...
ondergetekende

Had gisteren nog willen komen, maar twee uur auto voor een uur fietsen was me iets te gortig...
Tja, zolang je in Groningen maar niet voor de prive "afterparty" wordt uitgenodigd...
Je neemt zelf dus de honneurs waar?jojo schreef:als jij op podium staat zorg ik voor een mooie mis die je mag zoenen!!!
gaylord power!!!!
Tja, zolang je in Groningen maar niet voor de prive "afterparty" wordt uitgenodigd...

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Oranje Race
Georganiseerd door: Bikepark Groningen
Wat: 4X wedstrijd
Bijzonderheden: Officieel randprogramma UEFA -21 EK Voetbal
Dag indeling:
's ochtends
- inschrijving: vanaf 9-10u tot 11-12u (word op de dag zelf bekend gemaakt!)
- training
's middags
- kwalifcaties
- 128, 64 of 32 race
- afgelopen rond 18.00u (of eerder als we eerder klaar zijn..
)
Aanstaande zondag is het weer zover, de tweede wedstrijd van de D4XS. Wij als stichting hebben er weer veel zin in. En het weer lijkt ook goed te komen (geen reden om niet te komen dus)
* Wij als stichting zijn nog op zoek naar vrijwilligers die tijdens de evenementen (17Juni/26 Augustus) ons willen helpen met het organiseren van de racesf (baancommissaris, starten e.d.). Het zijn drukke/gezellige dagen en je zit met je neus op de wedstrijden. Je word door ons voorzien van je natje en je droogje! En hebt gewoon een toffe dag!
Lijkt het je wat om eenmalig of op vaste basis de stichting te helpen met het organiseren, stuur dan even een mailtje naar: evenementen@bikepark.nl
Georganiseerd door: Bikepark Groningen
Wat: 4X wedstrijd
Bijzonderheden: Officieel randprogramma UEFA -21 EK Voetbal
Dag indeling:
's ochtends
- inschrijving: vanaf 9-10u tot 11-12u (word op de dag zelf bekend gemaakt!)
- training
's middags
- kwalifcaties
- 128, 64 of 32 race
- afgelopen rond 18.00u (of eerder als we eerder klaar zijn..

Aanstaande zondag is het weer zover, de tweede wedstrijd van de D4XS. Wij als stichting hebben er weer veel zin in. En het weer lijkt ook goed te komen (geen reden om niet te komen dus)
* Wij als stichting zijn nog op zoek naar vrijwilligers die tijdens de evenementen (17Juni/26 Augustus) ons willen helpen met het organiseren van de racesf (baancommissaris, starten e.d.). Het zijn drukke/gezellige dagen en je zit met je neus op de wedstrijden. Je word door ons voorzien van je natje en je droogje! En hebt gewoon een toffe dag!
Lijkt het je wat om eenmalig of op vaste basis de stichting te helpen met het organiseren, stuur dan even een mailtje naar: evenementen@bikepark.nl
Whoop Whoop!
-
- Pieter en zijn V10
Beste stuurlui staan aan wal lees ik, dus jij zit volgend jaar in de stichtingChristiaan schreef:Niet lullen, gewoon inschrijvne van 9-10, en daarna kwali en race, dan kunnen we allemaal op tijd thuis zijn voor bijvoorlbeeld een BBQ!
Niet van dat slome gedoe en ook niet weer elke keer rust tussen de kwalies aub!

its all about "being single, seeing double and jumping triples"
-
Als ze de handel naar Utrecht verplaatsne wel, hahaha
Ik heb nog andere afspraken, vandaar, anders moet ik na de kwalies alweer weg, zou jammer zijn
Ik heb nog andere afspraken, vandaar, anders moet ik na de kwalies alweer weg, zou jammer zijn
Laatst gewijzigd door Christiaan op wo jun 13, 2007 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.