JJ
Moderators:JJ, Beheerders
Gewoon mode onder fixed riders, net als spoke cards, brooks zadels, Velocity velgen en 1/8" kettingen denk ik.....Hubert ! schreef: Alleen vraag ik me echt af wat de lol achter die, vaak als voorwiel in een fixie gebruikte, debiele wielen is?
Het doet me goed zoveel Nederlanders is de uitslagenlijst te zien staan.OohDie schreef: WK fietskoerieren 2005
Ik heb nog nooit bike-polo gespeeld, maar het lijkt me erg tof!flying duitsman schreef:
zijn er in nederland ook mensen, die bike polo speelen? heb ik deze week geprobeert en het is gewoon cool!
Fry schreef:het was dezelfde, maar ik heb heel wat onderdeelen vervangen:flying duitsman schreef:mijn pista:
Is die pista dezelfde als die op singlespeed.nl?
- stuupen (bianchi oem -> roox)
- crankstel (trvativ oem isis bs -> ouwe shimano600 self poleist)
- zadel (bianchi oem -> brooks swift)
- stuurlint (iets wit -> brooks)
- banden (conti "leck guarantee" ultra -> michelin "skidproof" Krylion)
- voorrem (ouwe 600)
- remhendel (cane creek cross)
- (...)
het frameset is echt geweldig, maar veel van die andere onderdeelne zij gewoon kut.
Maar die zijn toch grijs en ik zoek eigenlijk nog lagere velgen wel voor draadbanden maar het moet lijken op tubevelgen.^oZ schreef:Misschien erg voor de hand liggend, maar: Mavic open pro CD of ceramique.OohDie schreef: Maar nu ben ik al een hele tijd opzoek naar een paar velgen 36 gaats, laag en zwart maar zonder blanke remvlakken. Kan iemand hier mij daar aan helpen?
Ja een paar keer geprobeerd maar ik moet zeggen vond er geen k*t aan. Belachelijk dom spelletje.flying duitsman schreef:zijn er in nederland ook mensen, die bike polo speelen? heb ik deze week geprobeert en het is gewoon cool!
Jep we doen het goed, sowieso verslaan de Europeanen al die Amerikanen. En daar kunnen ze maar slecht tegen.Het TUIG schreef:Het doet me goed zoveel Nederlanders is de uitslagenlijst te zien staan.OohDie schreef: WK fietskoerieren 2005
That's me kortom uitgeroepen tot vriendelijkste koerier van de wereld, de mooiste prijs die je je maar kan wensen!BEST SPIRIT
Tjeerd Massalt - Arnhem, Netherlands.
In de door mij ontworpen snelpakken, zal eens een mooi plaatje opzoeken.BEST STYLE
Team Smut for their sexy white Team Smut tights.
JJ schreef:Ik zou zoeken naar een 28" disc velg. Kleur onbelangrijk want die kun je vrij eenvoudig laten anodiseren lijkt me.