Malmedy: Part 1,2,3,4,5 en 6 Nieuw!
Moderator:Beheerders
jaja dames en heren, de bettes gaat ook zijn geluk eens komen beproeven in jullie exclusieve gezelschap!
Spreken jullie ook nog iets dichter bij huis af? Anders heb ik 1 plaats vrij in mijn wagen!
greetz
bettes
Spreken jullie ook nog iets dichter bij huis af? Anders heb ik 1 plaats vrij in mijn wagen!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Hela,bettes schreef:jaja dames en heren, de bettes gaat ook zijn geluk eens komen beproeven in jullie exclusieve gezelschap!
greetz
bettes
Super dat je meegaat.
Vertrek om 11.45h aan het Specialized hoofdkwartier, Brothersfield,
Center of the world, Lummen.

Grtz
Tbx
Trailhunters.be
-
Hallo Tbx en kornuiten, ik lees dat jullie weer gaan rijden in malmedy. Toevallig ben ik met n vriend van me aan t fietsen in coo vrijdag en zaterdag, nu leek t me n tof plan om zaterdag naar malmedy te komen en met jullie mee te rijden. Het is toch enigzins in de buurt. ik wil die sjieke trails wel s zien daar, heb er 4 jaar geleden toen ik er voor t laatst was namelijk geen ontdekt...(ook omdat ik toen de uitgepijlde xc routes reed). laat maar weten of we welkom zijn, dan zie je ons verschijnen zaterdag...oh ja, de quick, is dat een supermarkt of voetbalclub of iets dergelijks? (lees net dat t waarschijnlijk een hamburgertent is...) en hoe komen we daar t makkelijkst?Tbx schreef:Hopla, nu zaterdag 19 mei gaan we nog eens een toerke doen in Malmedy.
Als er iemand zin heeft om mee te gaan... let me know!
Grtz
Tbx
Grt wouter en michiel..
QUICK MALMEDY
Centre Commercial de la Warche, Avenue des Alliés 102
4960 MALMEDY
voor de gps! of www.routenet.nl
tot zaterdag... Dan kunnen we het eens hebben over de tracks aan het gardameer, dan kunnen wij die deze zomer ook eens rijden!
greetz
bettes
Centre Commercial de la Warche, Avenue des Alliés 102
4960 MALMEDY
voor de gps! of www.routenet.nl
tot zaterdag... Dan kunnen we het eens hebben over de tracks aan het gardameer, dan kunnen wij die deze zomer ook eens rijden!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
damn dit is echt zuur... ik sta zaterdag op de losse verhuur van kano's in Coo voor mijn werk en als ik nu zie wie er allemaal gaan rijden..
is er zondag niemand meer?
voor degene die in Coo gaan rijden kom ff langs..(vanaf coo richting la gleize het eerste witte huis aan de linker kant, met al die kano trailers op de parking)
in ieder geval veel plezier aan degene die gaan fietsen en tot de volgende Greetz wout

is er zondag niemand meer?
voor degene die in Coo gaan rijden kom ff langs..(vanaf coo richting la gleize het eerste witte huis aan de linker kant, met al die kano trailers op de parking)
in ieder geval veel plezier aan degene die gaan fietsen en tot de volgende Greetz wout
hoezo?
-
Leuk leuk leuk... Mooie trails, mooi gezelschap, mooie rijkunsten (van de rest dan in ieder geval), mooi weer en hopelijk snel alweer naar daar voor een keer!HOPPAH schreef: kan niet wachten tot de foto's er zijn![]()
@yelle: Waar blijft die beestige foto van mijn full-out tailwhip?
@tbx: en de rest van de plaatjes?
greetz
bettes
-
Deze meeting was voor mij de kers op de taart van een vermoeiend (maar zeer leuk) mountainbike 3-daagse. Wat me ten zeerste aansprak was de algemene attitude van de bikers. Ondanks het niveauverschil (ik spreek uiteraard voor mezelf) voelde je je één met de groep.
Als het kan en mag zal ik proberen de komende keren nogmaals present te zijn.
bla, bla, bla (emo,emo,...)
bedankt gasten,
Bart
bedankt gasten,
Bart
-
Graag gedaan,Watje schreef:Deze meeting was voor mij de kers op de taart van een vermoeiend (maar zeer leuk) mountainbike 3-daagse. Wat me ten zeerste aansprak was de algemene attitude van de bikers. Ondanks het niveauverschil (ik spreek uiteraard voor mezelf) voelde je je één met de groep.
bedankt gasten,
Bart
Daar gaat het nu eigelijk om, FUN hebben en nieuwe mensen leren kennen.
Niveauverschil en op wat voor bike je rijd maakt niets uit.
Iedereen is welkom als ze maar over de juiste "attitude" beschikken....
Daar doen wij het voor...
Foto's komen eraan (één van de dagen).
Een teaser:

@raggertje, graag gedaan

Grtz
Tbx
Trailhunters.be
Yooow, alleerst was het een BOM van een dag, heel goed geamuseerd
mijn klikpedalen werken ook zoals het hoort dus.....
kan nie wachten op de foto's van tbx !!!!!!
@Bettes : ik ga die van mij strax of morgen posten
( zijn niet allemaal evengoed gelukt :$ behalve die tailwhip lol
moet ze nog uploaden en zit nu ganse week op internaat dus..
ik doe mijn best,
Mzzl
mijn klikpedalen werken ook zoals het hoort dus.....

kan nie wachten op de foto's van tbx !!!!!!
@Bettes : ik ga die van mij strax of morgen posten

moet ze nog uploaden en zit nu ganse week op internaat dus..
ik doe mijn best,
Mzzl
-