Fotobehang

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
X rider
Fotobehang

Bericht door X rider » zo mei 27, 2007 4:56 pm

Hallo,

ik ga binnenkort verhuizen en dan wil ik op me kamer een muur fotobehang plaatsen, alleen hiervoor het ik hoge kwaliteit foto's nodig. ( dus geen foto's van 500/ 600 kb maar meer in de richting van 10 mb, hoe groter hoe beter de kwailteit vandaar.
Foto's van Downhill/ freeride ..... duh

Kan iemand me hiermee helpen of weet iemand waar een mooie serie foto's staan op een website dan hoor ik dat graag van je.

gr. x

fredo

Bericht door fredo » zo mei 27, 2007 6:31 pm

hmmmm... eigenlijk heb ik niet direct een idee. Kan je niet eens een mail naar bike fabrikanten ofzo sturen? Het is en blijft toch dikke reclame voor zo'n merk.

Sneeck

Bericht door Sneeck » zo mei 27, 2007 8:38 pm

Pak gewoon een stel high res buroblad foto's van frabrikanten zoals yeti, specialized etc.

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » zo mei 27, 2007 8:47 pm

you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Re: Fotobehang

Bericht door Goofy @ Team SoliD » di mei 29, 2007 7:10 am

X rider schreef:Hallo,

ik ga binnenkort verhuizen en dan wil ik op me kamer een muur fotobehang plaatsen, alleen hiervoor het ik hoge kwaliteit foto's nodig. ( dus geen foto's van 500/ 600 kb maar meer in de richting van 10 mb, hoe groter hoe beter de kwailteit vandaar.
Foto's van Downhill/ freeride ..... duh

Kan iemand me hiermee helpen of weet iemand waar een mooie serie foto's staan op een website dan hoor ik dat graag van je.

gr. x
waarom neem je niet contact op met een van de welbekende fotograven hier op DP ?

Zij hebben wel genoeg mooie pics van goede kwaliteit.
TS

Plaats reactie