the birthday party
Moderator:Beheerders
lang weekend van pinksteren:
BAD WILDBAD! Ik verjaar een van die dagen, dus de opdracht is om de jupilerbocht uit te breiden tot aan het eerste houten bruggetje.....
Misdaadkartel will rock the boat
BAD WILDBAD! Ik verjaar een van die dagen, dus de opdracht is om de jupilerbocht uit te breiden tot aan het eerste houten bruggetje.....
Misdaadkartel will rock the boat
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
hey, ho, let's go !!!
mij moogde ook in counten
hebde gij toevallig nog een brace voor mijne pols dak eens mag gebruiken?
Z.
hebde gij toevallig nog een brace voor mijne pols dak eens mag gebruiken?
Z.
kerel crasht op t spookstuk.
Onverklaarbaar hoe ge op een gewoon recht stuk zoveel crashes ziet. Volgens mij zitten daar lijken in de groen die af en toe eens een voorwiel pakken.
Wie gaat er nu komend weekend mee? Beetje the exosrcist gaan spelen daar, en erna een juupke of 15?
Onverklaarbaar hoe ge op een gewoon recht stuk zoveel crashes ziet. Volgens mij zitten daar lijken in de groen die af en toe eens een voorwiel pakken.
Wie gaat er nu komend weekend mee? Beetje the exosrcist gaan spelen daar, en erna een juupke of 15?
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Midden amerika was ook niet kwaad om te verjaren! have a good one!Don schreef:Had de graag bij willen zijn Jean! Mooiere plek om te verjaren kan bijna niet.
Vetrek morgen naar midden amerika dus dat wordt m ff niet. Enjoy iig!
waar die smurf crashed daar heb ik ooit ook Katze moeten oprappen.
ganz die boom vol gepakt.
boom is er nog niet goed van....
Blijkbaar is dit parkoer niet hevig genoeg voor al die mannen hier want niemand die meegaaat.. malmedy beter ?
ganz die boom vol gepakt.
boom is er nog niet goed van....
Blijkbaar is dit parkoer niet hevig genoeg voor al die mannen hier want niemand die meegaaat.. malmedy beter ?
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
zeker niet zo lang als een gemiddeld frans parkoer, maar er zijn er niet zoveel die m in 1 run doen. De meesten staan een keer of twee een beetje RunDMC te doen om terug bloed in hun vingers te krijgenHOPPAH schreef:dit is de eerste keer dat ik hier beelden van zie (bwb) en damn hoe lang is die DH? ziet er vet uit wil ik zeker een keer naartoe.
@plonske, idd niet normaal dat stuk daar, het lijkt nochtans een redelijk easy stuk, maar is zeer geniepig. (btw, niet mijn eerste keer daar onderuit)
@Jean, gefeliciteerd alvast enne veel plezier daar, ik kan me ook nog een Brusselaar herinneren die bij de rocksectie een ticket bossage en vangnetten kreeg. Done that too...
...er moet toch een lijn lopen waar je over die stenen uit kunt jumpen.

@Jean, gefeliciteerd alvast enne veel plezier daar, ik kan me ook nog een Brusselaar herinneren die bij de rocksectie een ticket bossage en vangnetten kreeg. Done that too...

de brusselaar is intussen antwerpenaar gewordenk@tze schreef:@plonske, idd niet normaal dat stuk daar, het lijkt nochtans een redelijk easy stuk, maar is zeer geniepig. (btw, niet mijn eerste keer daar onderuit)![]()
@Jean, gefeliciteerd alvast enne veel plezier daar, ik kan me ook nog een Brusselaar herinneren die bij de rocksectie een ticket bossage en vangnetten kreeg. Done that too......er moet toch een lijn lopen waar je over die stenen uit kunt jumpen.
mn helm na die vangnetten is schroot geworden.... Ik snap nog altijd niet goed hoe ik aan de andere kant van die netten gevlogen ben. Die dingen zijn 2.5m hoog.....
Omdat die netten ten tijde van je val verticaal leken te staan door je houding tijdens de val. In werkelijkheid liggen de netten onder een hoek van ca. 30° a 40°. Ik lag er gelukkig nog in, maar de m1 was er over uit gevlogen en het bos in...tricky daar.De Jean schreef:mn helm na die vangnetten is schroot geworden.... Ik snap nog altijd niet goed hoe ik aan de andere kant van die netten gevlogen ben. Die dingen zijn 2.5m hoog.....