A 4 TRAILS RIJSWIJK 24mei.
Moderator:Beheerders
-
heey jongens ik ben net bij de a4 trails geweest en die grote dubbel met die geul ervoor spring ik ook, maar de aanloop ligt een beetje klote ik wil er het een en het ander aan veranderen zodat ik meer snelheid heb. in iedergeval komen er woend. 23 mei ook nog locals of iets ????????? dan kunnen die ff mee helpen mazzzlzz snappie 

Laatst gewijzigd door ColinStoltzLTD op wo mei 23, 2007 9:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Contacteer:
je bedoelt deze lijn...

daar hebben ze zaterdag met kleine crossmotortjes over heen zitte rijden dus kan zijn dat niet alles er meer smooth bij ligt
maar een beetje de aanloop fixen is geen probleem maar echt dingen veranderen in wat voor een lijn dan ook is niet hellemaal de bedoeling
sommige dingen zijn met opzet wat moeilijker gemaakt

daar hebben ze zaterdag met kleine crossmotortjes over heen zitte rijden dus kan zijn dat niet alles er meer smooth bij ligt
maar een beetje de aanloop fixen is geen probleem maar echt dingen veranderen in wat voor een lijn dan ook is niet hellemaal de bedoeling

Loud, mean, fast & dirty
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
-
- Contacteer:
die lijn is het jaa!groen schreef:je bedoelt deze lijn...
gister lag die er goed bij en vooral die laaste dubbel is echt superfijn
alleen dat rollertje voor die 1ste dubbel
die moet een keer geshaped worden
want die lag niet echt fijn
dat is eigelijk het enigste verder lag alles gewoon goed erbij
en over die motortjes
daar waren ze gister ok weer mee aan het rijden
die rijden gewoon echt alles kapot
maar verder lag alles supergoed
en aankomende zondag zijn wij er als het goed is weer

ltr

Laatst gewijzigd door helmtrails op ma mei 21, 2007 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nee ik maak alleen het oppervlak voor de roller en wat kleine mini dingetjes ff wat smoother NIET te makkelijk maar een klein beetje gaten uit de grond halen door dieCENSUURcrossmotortjs, mja misschien dak zondag backflip ga proberen daaro.

--> Schelden doe je maar ergens anders, niet op het forum. (Sven).

--> Schelden doe je maar ergens anders, niet op het forum. (Sven).
ok cool
meschien dat ik er woensdag ook bij ben idd s'avonds en als ik vrij kan krijgen s'middags ook
ps ff voor de duidelijkheid... wij zijn ook maar te gast bij de a4 trails
wij houden alleen laaste tijd de baan een beetje bij en leggen in overleg wat nieuwe dingetjes erbij
zoals dit lijntje
meschien dat ik er woensdag ook bij ben idd s'avonds en als ik vrij kan krijgen s'middags ook
wij houden alleen laaste tijd de baan een beetje bij en leggen in overleg wat nieuwe dingetjes erbij
zoals dit lijntje

Loud, mean, fast & dirty
Die dan vervolgens door de Sweettrails Crew wordt misbruikt zoals je op de foto zietgroen schreef:ok cool
zoals dit lijntje