Iemand enig idee wat de complete revisie gaat kosten als ik mijn C2 bij Hope ter reparatie aanbied ?
Dus nieuwe zuigers, o-ringen etc..
alvast bedankt
Hope C2 revisie bij HOPE
Moderator:Beheerders
Re: Hope C2 revisie bij HOPE
Dan kosten je de uren meer dan het materiaalIntense uzzi schreef:Iemand enig idee wat de complete revisie gaat kosten als ik mijn C2 bij Hope ter reparatie aanbied ?
Dus nieuwe zuigers, o-ringen etc..
alvast bedankt
-
Tsja...ben zelf nog niet zo'n kei in het uit elkaar schroeven ( uit elkaar wel, maar in elkaar
)...is nog gedeeltelijke garantie van een fietsenboer...maar was wel benieuwd naar de kosten.
Probleem is dat de o-ringen vervangen zijn, maar toch lekt er nog ergens olie, hij remt wel, maar je voelt niet waar de rem "pakt" en remt pas na 2.5 cm remhendel intrekken, is ontlucht...kunnen het niet vinden..
Iemand bekend met eventuele vaak voorgekomen euvels van de C2 ?

Probleem is dat de o-ringen vervangen zijn, maar toch lekt er nog ergens olie, hij remt wel, maar je voelt niet waar de rem "pakt" en remt pas na 2.5 cm remhendel intrekken, is ontlucht...kunnen het niet vinden..
Iemand bekend met eventuele vaak voorgekomen euvels van de C2 ?
Zo 'n volledige revisie is echt niet zo moeilijk. Wil het wel voor je doen als je je remmen tot bij mij krijgt. Voor alle zekerheid wel eerst effe bij Hope checken of er voor een C2 nog volledige sets dichtingen en bushings te krijgen zijn.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
-