Rocky Mountain RMX '04

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » di mei 08, 2007 10:02 am

Leer is lezen, die fiets staat in Californïë. Moet je nog import betalen en verzendingskosten. Kan duur worden. Ook is het ebay, dus de prijs zal nog stijgen!!!
Ik zou het je ten stelligste afraden om een full-on Dh-bike te kopen om enkel wat te springen... Zelfs voor winterberg heeft hij teveel veerweg. Dit is meer iets om in de Alpen of Bad Wilbad te gebruiken wanneer het echt link wordt!!! Winterberg is niet zo link (meer om wat te springen, niet echt DH) en is goed te doen op een hardtail.
Als je toch een fully wilt, kan je best iets veelzijdiger nemen, Kona coiler, sx-trail, enduro, prophet, perp (2ehands hier op forum),....
Deze fietsen springen veel beter....
En ja, nog iets wat vele beginners niet beseffen; al die vering op een Dh-bike dient eigenlijk om je aan de grond te houden!!!! Als je puur wat wilt springen kan je best gaan bmx-en, die fietskes vliegen veel liever....
grtz

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » wo mei 09, 2007 7:23 am

waarom huur je niet gewoon een fiets die paar keren dat je in Wberg bent. En hou je HT
voor street is dit onzin, 4X nog meer en droppen ben je toch beu na een maandje.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

fly high

Bericht door fly high » wo mei 09, 2007 12:13 pm

ik kan heb voor een heel mooi prijsje krijgen en hij is zo goed als nieuw.
verder is die kerol die hem verkoopt Kampioen DH geweest in CA 8) .
en verder nog wat regeltjes maken zodat als die fiets wel kapot of beschadigt is weer terug gaat op zijn kosten...env

:D
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » wo mei 09, 2007 12:26 pm

koop hem dan als je echt wilt. Dat die kerel kampioen is geweest van californië (als hij al niet uit zijn nek aan het lullen is) zou voor mij net een reden zijn van hem NIET te kopen. Echte Dh-racers abusen hun fietsen tijdens het rijden...
En als je hem hebt kan je lekker gaan Xc-en in Friesland :(

fly high

Bericht door fly high » wo mei 09, 2007 12:31 pm

ik weeet het ook niet, hij verkoopt hem omdat hij zendelings werk gaat doen ;) dus hij is erg christelijk, dan gaat hij denk ik niet vet staan liegen ofzo :evil: / :angelnot:

maar ik moet eerst ff me examen halen, dan mag ik van me ouders een fiets naar keuze uitzoeken, iemand nog leuke iedeeen?
ik wil iets om redelijk mee te kunnen springen op schansen enzo... en meschien wat trappen in de stad pakken... :o
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » wo mei 09, 2007 12:43 pm

nog nooit in je opgekomen dat hij aan het liegen is....
Ik zou als ik jouw was iets dichter bij huis kopen! En iets met wat minder veerweg...
Sx-trail, Perp, coiler, ... Het lijstje is lang :)

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » wo mei 09, 2007 4:04 pm

ofwel een rmx in europa (duitsland ofzo)

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » wo mei 09, 2007 4:42 pm

MODS:
Slotje
of een kinderoppas!
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Sven

Bericht door Sven » wo mei 09, 2007 4:44 pm

Fly high, zoals onze waarde DeJean aangeeft...
Lock.

Als je zelf niet inziet dat dit grote oplichterij is, en ook nog doordramt.. Mja...
We zijn hier om elkaar advies te geven, niet om alleen "ja" te antwoorden op de vraag of je em moet kopen.

Gesloten