Irritante mensen ...
Moderator:Beheerders
Ow dan, ja ik wist niet wat voorlui het waren, want met z'n 2en op 15 van die asso's red je het nietMrtnrider schreef:paar man? 2 is al genoeg.Roel@dTb schreef:ej, daar hebbe wij ook al wel eens last van gehad. ga gewoon met wat meerdere daar heen, en bouw ze gewoon terug. Lukt je toch wel
Zal ik eens een omschrijving geven van die gasten?
VWO-nix anders dan leren... EN heeft een ALDI fiets. Geen grapje, serieus...
die waren 1x aant kijken.. Zeg ik zo: kom spring ook eens. Doet ie zijn helm af en zijn schoolrugzak, zegt ie: nee sorry die is me wat te hoog.
Die gele zand wat er naast ligt. die lag eerst allemaal op die berg.

Heel simpel, gewoon die gasten eens uitnodigen, terwijl je er een vette grote dikke DIRT-reeks met lippen van 2 meter neerzet, en dan laten zien hoe het WEL moet !!
En dan rustig vragen, of ze die ook ineens meedoen, aangezien het toch "echte stuntmannen" zijn !!
Ik denk dat je die dan NIET meer terug ziet !!
(of ze zoeken een eigen plekje,ergens anders waar ze hun "skills" kunnen bijschaven)
-=camou=-
En dan rustig vragen, of ze die ook ineens meedoen, aangezien het toch "echte stuntmannen" zijn !!
Ik denk dat je die dan NIET meer terug ziet !!
(of ze zoeken een eigen plekje,ergens anders waar ze hun "skills" kunnen bijschaven)
-=camou=-
- crossertje
Mrtnrider schreef:
paar man? 2 is al genoeg.
Zal ik eens een omschrijving geven van die gasten?
VWO-nix anders dan leren... EN heeft een ALDI fiets. Geen grapje, serieus...
die waren 1x aant kijken.. Zeg ik zo: kom spring ook eens. Doet ie zijn helm af en zijn schoolrugzak, zegt ie: nee sorry die is me wat te hoog.
Die gele zand wat er naast ligt. die lag eerst allemaal op die berg.
Ik doe ook VWO (+ zelfs), heb alleen geen aldi fiets, maar ik kan denk ik wel zeggen dat lang niet alle VWO ers "stuutjes" zijn.
3/4 van mijn klas sport 4 a 5 keer per week, en is zeker niet minder als iemand van het VMBO bijv. ...
dus ik vraag me nu eigenlijk af wat je bedoeld met je VWO?

Ik voel me eigenlijk persoonlijk niet beledigd, maar ik vraag me af waarom je meteen denkt dat alle VWO ers stuutjes etc. zijn
p.s. kan ook aan mij liggen hoor

Ik heb altijd gelijk, en als ik niet gelijk heb, heb ik 't ook niet fout.
- crossertje