WC Houffalize 2007
Moderator:Beheerders
2 woorden: Geweldig Genoten. Ik heb eigenlijk wel zin om een lang verhaal te tikken over hoe eindeloos skitterend het was, van het perfecte weer via het schitterende parcours tot aan het hoge niveau van de races, maar eigenlijk ben ik daar te moe voor. Iedereen die er niet was heeft een grandioos weekend gemist - een waar hoogtepunt voor de internationale mountainbikesport.
Copy that en mag ik eraan toevoegen dat ik nog verbrand ben geworden.Exar schreef:2 woorden: Geweldig Genoten. Ik heb eigenlijk wel zin om een lang verhaal te tikken over hoe eindeloos skitterend het was, van het perfecte weer via het schitterende parcours tot aan het hoge niveau van de races, maar eigenlijk ben ik daar te moe voor. Iedereen die er niet was heeft een grandioos weekend gemist - een waar hoogtepunt voor de internationale mountainbikesport.
Iedereen sprak eerst over de tuin, vergeet dat maar, de afdaling en klim bij de brandweerkazerne

Super!!
Hey huisfotograaf, ik zag je wel staan bij de finish, dus foto's!!!

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Tuin tot de macht 2 was spektakel!
Bij het verkennen op vrijdag stuurde ik die afdaling in, denkende dat ik de 'wow-er-is-nog-een-technischere-afdaling-dan-de-tuin'-afdaling al had gehad (de steile afdaling na de start klim), kwam ik er al vrij snel achter dat 'dit' die afdaling moest zijn. Tjah.. al rij.. uh... glijdend naar beneden werd me dat meer dan duidelijk. Direct al in t achterhoofd dat hij nog een factor 3 moeilijker zou worden met 100+ rijders achterelkaar ivm de stof e.d.
Erg, erg mooie toevoeging op het al niet misselijke parcours al daar!
Bij het verkennen op vrijdag stuurde ik die afdaling in, denkende dat ik de 'wow-er-is-nog-een-technischere-afdaling-dan-de-tuin'-afdaling al had gehad (de steile afdaling na de start klim), kwam ik er al vrij snel achter dat 'dit' die afdaling moest zijn. Tjah.. al rij.. uh... glijdend naar beneden werd me dat meer dan duidelijk. Direct al in t achterhoofd dat hij nog een factor 3 moeilijker zou worden met 100+ rijders achterelkaar ivm de stof e.d.
Erg, erg mooie toevoeging op het al niet misselijke parcours al daar!
---www.cjmedia.nl---
- Arnetteman
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=78845
Mijn foto album op pinkbike, daar staan wat leuke kiekjes tussen. Helaas is mijn foto materiaal en vaardigheid niet profi genoeg, maar het geeft een goede indruk.
mzzl
Gène
Mijn foto album op pinkbike, daar staan wat leuke kiekjes tussen. Helaas is mijn foto materiaal en vaardigheid niet profi genoeg, maar het geeft een goede indruk.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- Arnetteman
-