online trick contest

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

camouflage

Bericht door camouflage » do apr 19, 2007 9:16 am

Marcuos schreef:
camouflage schreef:En when krijg ik(WE) de zieke sjit te zienen ? :lol: :evil: :angelnot:

Backflips,tailwhips,frontflips,360,barspin,1eighty2fakie+barspin,nacnac,cancan-1hander/Xuped, etc... .

bla bla bla
Ach ja zeikerts heb je ook. Misschien dat de mods ze eens een keer moeten bannen.....

KOM NIET OP DIT FORUM ALS JE NIKS BIJDRAAGT..... :argue:
Tja , dan blijf ik, ik denk dak wel genoeg bijdrage lever ... .

En zeiken doe ik helemaal ni, nu ik lees dat het om street-tricks ga, snap ik wrm de trick-lvl anders is, en dat met een mooie en possitieve commentaar, DAT wat over jou niet kan gezegd worden !

Grtz en Respect,

-=camou=-

PS.: Ik zou het dan nog maar es vragen aan de mods, om me te bannen, want ik ben zoooooo'nnnnn :arms: **kel :lol: :evil: :angelnot: :ban:

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » do apr 19, 2007 11:33 am

Iets duidelijker Nederlands schrijven zou wel erg prettig zijn... Wanneer je het over street/park rijden hebt is dit natuurlijk ook een grote show-off van skills. Daarnaast ook elkaar een beetje uitdagen. Dat is precies wat camouflage hier ook doet, wellicht grootspraak. Voel je in ieder geval niet aangesproken door dit soort taal. Organiseer een jam en je zult het vernemen, ik ben hem volgens mij nog nooit tegengekomen in bike-video's of tijdens een dirtcompetitie ergens...

camouflage

Bericht door camouflage » do apr 19, 2007 2:50 pm

Ruben schreef:Iets duidelijker Nederlands schrijven zou wel erg prettig zijn... Wanneer je het over street/park rijden hebt is dit natuurlijk ook een grote show-off van skills. Daarnaast ook elkaar een beetje uitdagen. Dat is precies wat camouflage hier ook doet, wellicht grootspraak. Voel je in ieder geval niet aangesproken door dit soort taal. Organiseer een jam en je zult het vernemen, ik ben hem volgens mij nog nooit tegengekomen in bike-video's of tijdens een dirtcompetitie ergens...
Ik heb men nick dan ook niet voor niks gekregen :lol: ;) 8)

@Ruben, kom dan aub eens naar de Helmond-jam en dirte19jam :angelnot:

En idd, ik kom gewoon wat jennen, wat op zich geen kwaad kan . :-p

Op gebied van "Algemeen Nederlands" typen heb ik idd een handicap.

-=camou=-

PS.:Kleurtjes zijn uit .

camouflage

Bericht door camouflage » vr apr 20, 2007 6:10 am

Komaan mensen, gooi nog eens wat online !!

Ook ik kan hierwat bijleren op street-tricks
(aangezien ik de laatste paar maanden meer met street bezig ben).

Je moet je niet in laten met mijn "ongezoute-commentaar" , :D 8)

-=camou=-

PS:Zodra ik mij een kabouter heb aangeschaft, zal ik ook wat foto's/filmpjes online gooien.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » vr apr 20, 2007 7:40 am

camouflage schreef:nu ik lees dat het om street-tricks ga

het mag ook dirt zijn, ik bedoelde dat er tot nu toe vooral street tricks zijn geweest

ff ontopic: de trick is rock&roll 180 out

Boudie

Bericht door Boudie » vr apr 20, 2007 12:12 pm

@ Boudie ; waar zit jij de laatste tijd???, kom nog es naar Dirte19-trails, kunnen we lachen,schuppen, en rijden zoals een beest !

camou we zijn wel van plan om binnenkort weer naar jullie te komen meschien volgende week zaterdag of zondag heb namelijk inderdaad wel weer is zin om bij jullie een beetje te knallen je hoort het nog wel op jullie site en ik geloof dat king zeus ook is naar de a4 wou komen heb daar ook net een biggie dirt geknald met de boyz abflug style
houden nog wel contact
laterssssssss

camouflage

Bericht door camouflage » vr apr 20, 2007 3:53 pm

Woehoeoeee !!!!

Eindelijk nog is meeting onder de bevolking der"lage landen" !!!

Doet me deugd !! :o

Ik zal er zoiezo zijn op zondag(zaterdag werken :cry: )

Ik ga toch eens horen, of er geen mogelijkheid bestaat, om nog wat verlof bij op te nemen !! :lol: :evil: :angelnot: .

-=camou=-

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » di apr 24, 2007 3:58 pm

ik ging vandaag ff naar de local halfpipe om te kijken of de rock&roll 180 out lukt, en ik had em

ik had alleen geen cam bij me, maar ik ga em wel binnekort weer doen maar dan met cam

agentbike rider

fullcap

Bericht door agentbike rider » wo apr 25, 2007 10:33 pm

hey,

ik heb nog een leuke trick voor de iets meer gevorderde onder ons 8)

fullcab

http://www.youtube.com/watch?v=rzm6qhai9Uo

grz Jelle
SingleSpeedStreetStyle

Time For Plan B !!
http://www.pinkbike.com/photo/1388844/

Marcuos

Bericht door Marcuos » do apr 26, 2007 10:31 am

Ik zal eens gaan kijken die lijkt me nog wel te doen.
Life is what happens while you're busy making other plans.

camouflage

Bericht door camouflage » do apr 26, 2007 1:20 pm

Die fullcab , lijk t me goed te doen, nog nooit geprobeerd !!!

Ga ik deze namiddag is ff testen !! :o

Zo zie je maar, dat er tricks zijn die ik zelfs nog ni ken !

-=camou=-

PS.:Moja, ben dan ook geen BMX-er eh :)

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do apr 26, 2007 2:11 pm

agentbikesrider is ook geen bmx-er ;)

deze battle gaat trouwens echt nergens meer naar, er zijn nu iets van 5 tricks tegelijk bezig :? (rock&roll 180 out, one hander, fullcab..........)

laten we gewoon door gaan met waar we zijn gebleven: rock&roll 180 out

agentbike rider

Bericht door agentbike rider » do apr 26, 2007 2:13 pm

tja ik kan geen simpele one-hander

agentbike -S rider

grz jelle
SingleSpeedStreetStyle

Time For Plan B !!

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » do apr 26, 2007 2:29 pm

idd, want met die one-hander zouden zelfs simpele zielen als ik kunnen meedoen :D

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do apr 26, 2007 2:47 pm

crazyfuck schreef:idd, want met die one-hander zouden zelfs simpele zielen als ik kunnen meedoen :D
ik ben het met je eens, we moeten er 2 laten lopen, 1 voor beginners, en 1 voor amateurs, zo kan iedereen mee doen

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do apr 26, 2007 3:35 pm

Rock N Roll 180 out (brakeless)
http://www.youtube.com/watch?v=jmxNrAhNao4

en de nieuwe trick: indroppen en uitspringen in halfpipe (ik hou het simpel zodat ook andere mensen mee kunnen doen):
http://www.youtube.com/watch?v=aHFD_9rdjvk

Marcuos

Bericht door Marcuos » do apr 26, 2007 4:21 pm

Maaruh Bikerboi.. Wat is een halfpipe. Het lijkt me meer een miniramp in jouw filmpje. Miniramp lukt mij ook wel maar halfpipe (zoals die 2 in st Niklaas) laat ik toch even achterwegen.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do apr 26, 2007 4:33 pm

Marcuos schreef:Maaruh Bikerboi.. Wat is een halfpipe. Het lijkt me meer een miniramp in jouw filmpje. Miniramp lukt mij ook wel maar halfpipe (zoals die 2 in st Niklaas) laat ik toch even achterwegen.
ik bedoelde miniramp

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » do apr 26, 2007 5:28 pm

die grote van in st-niklaas is een vert, geen halfpipe. Een halpipe is gemideld een dikke meter lager... Maar die in het filmpje was een miniramp.
Maar dat kan ik nu nog wel maar ik heb helaas geen camera en de enigste halfpipe id buurt moet je nu 3 euro (tis zomer, ze willen geld verdienen) voor betalen en geloof me dat wil je niet, het suckt daar. Totaal geen flow, soort prefab mini skatepark bestaande uit 2quarters met een kink in en een soort jumpboxke van een halvemeter hoog... + dan die halfpipe en een vert die beiden maar 3a4 meter breed zijn (niemand durft er in te airen)
Anders moet je nog zo een wedstrijd maken voor dirt enkel, niet dat ik daar zo in uitblink ofzo maar ik denk dat camou wel wat gebroken ledematen wil riskeren ;)
grtz

Marcuos

Bericht door Marcuos » do apr 26, 2007 8:28 pm

in st niklaas 1 vert en 1 halfpipe dan. Ik vind het allemaal best. Ik doe ze allebij niet.

Wat ik wel doe is de bombdrop

Die verrote fullcab dacht ik wel ff te doen maar wat ik ook doe ik kom steeds 45 graden te kort in mijn draai.

@bikerboi ik ben blij dat je die 360 op flat hier niet gepost hebt. Dat gaat mij nooit lukken. Was wel een betere geweest als die miniramp indroppen vind ik.

Ik zal trouwens een overzichtje maken van wat wie heeft laten zien.

agentbike rider

Bericht door agentbike rider » do apr 26, 2007 8:31 pm

ja das een goed idee een overzicht
wat gedaan is en door wie
en wat nog gedaan moet worden

ps fullcab valt niet me he :lol:

grz Jelle
SingleSpeedStreetStyle

Time For Plan B !!

Marcuos

Bericht door Marcuos » do apr 26, 2007 8:58 pm

Stand Bikegame.......

Trick..........Steelhead rider..|..Bikerboi..|..Groen..|..Agentbike rider..|..Marcuos
flat 180.................X...................X.......................................X.......................X...
sprocketslide.............................X.................X.................................................
x-up to barspin........................../..................X...................../...........................
bombdrop.....................................................X...........................................X...
barspin......................................X.................X...........................................X...
360 tiretap.............X.................X........................................X..........................
abubaca quarter...........................................X....................X.....................X...
abubaca bol........................................................................X.....................X...
trap op.......................................................................................................X...
r&r 180 out................................X..............................................................X...
in/ uitdroppen............................X..............................................................X...
hop manual.............X.................X........................................X.........................

Ik heb 14anton14's one hander er uit gehaald. Eerst moet ie een trick van een ander posten voor ie mee mag doen... (denk ik)

Als er weer wat gepost wordt werk ik het verhaal bij. En de mensen die mee doen vul de nog open trucks bij jouw naam aan met bewijs. Dan werk ik de lijst bij...........
Laatst gewijzigd door Marcuos op za apr 28, 2007 10:44 pm, 4 keer totaal gewijzigd.

Marcuos

Bericht door Marcuos » do apr 26, 2007 9:00 pm

opgeteld

1 Marcuos met 8 punten
2 Bikerboi met 7,5 punten
3 Agentbike rider met 5,5 punten
4 Groen met 5 punten
5 Steelhead rider met 3 punt
Laatst gewijzigd door Marcuos op za apr 28, 2007 10:44 pm, 4 keer totaal gewijzigd.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do apr 26, 2007 9:28 pm

volgens mij wordt het 11 punten voor iedereen aan het eind :)

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » do apr 26, 2007 9:31 pm

ik wil wel meedoen maar ik street nooit eigenlijk, vind ik niks aan. Park en dirt das lache, de lucht in jongens! Maar ja ieder zijn eigen smaak.

Als je zou beginnen met dirt tricks enzo dan zal ik zekers meedoen!

Plaats reactie