Wat maakt jouw LBS de perfecte LBS?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Rob G

Bericht door Rob G » di apr 03, 2007 2:09 pm

Sjef schreef:Helaas woon ik niet meer in Enschede. Daar had ik top ervaringen met Ten Tusscher.
Ondanks dat ik mijn bike daar niet gekocht heb uiterst goede service, leendempertje, leenvorkje, goede hulp bij garantiekwesties en mooi spul in de winkel.
Grote onderdelen heb ik er niet zoveel gekocht want de prijzen zijn iets te onscherp.

Verder laatst een keer bij Rijwielpaleis in Bilthoven geweest, meer omdat ik toch in de buurt was. Ze gaven me ook een erg goede indruk. De volgende keer dat er wat aan mijn bike moet gebeuren (balhoofd oid) dan ga ik daar maar eens kijken. Alleen jammer dat het toch nog zo'n 75km sturen is vanaf Dordrecht.
Weet iemand nog een goede LBS in de buurt van Dordrecht? (Bij voorkeur Cannondale dealer)

Oh, en Rob Akkermans heb ik ook goede ervaring mee, leuke techniek clinic en mooie producten (Crossmax XL Lefty bijvoorbeeld)
Niet echt in de buurt van Dordrecht, maar dichterbij dan Bilthoven is Rijwielhandel van Boxel in Galder. www.vanboxel.eu

Rudie

Bericht door Rudie » di apr 03, 2007 2:17 pm

Ik ga zaterdag weer eens een bezoekje brengen aan Goossens in Borculo (hebben ook een filiaal in Groenlo). Zitten met veel producten net onder de prijs van Bike2Build, welke over het algemeen al niet erg duur is. Bovendien hebben ze er, voor zover ik tot nu toe heb ervaren, een prima service. Ben benieuwd of ze die service ook hoog kunnen houden tijdens de paasdrukte 8)

Sneeck

Bericht door Sneeck » di apr 03, 2007 5:21 pm

Even wat positieve feedback richting bikeshop gooien, ze hebben de goeie maat helm in 3 dagen in huis(zaterdag middag besteld). Verdomd snel.

Rudie

Bericht door Rudie » di apr 03, 2007 7:21 pm

Dat is ze geraden ook na zo'n actie!

J

Bericht door J » di apr 03, 2007 9:15 pm

LBs, die heb ik niet. Laat staan een goeie.
In de wijde omtrek kan ik er geen vinden die service levert die een meerprijs rechtvaardig ten opzichte van een internetshop.

cousin boneless

Bericht door cousin boneless » za apr 14, 2007 10:59 am

Mijn LBS is: RoelofsFietsen(.nl), het is een "kleine" speciaalzaak in Arnhem

Het is geen massa winkel en ze kiezen er duidelijk voor de sportieve / professionele markt.
Ze verkopen er geen onzin onderdelen/merken en geen onzinnige verkoop praatjes.

Ik heb er niet zoveel problemen mee om hier af en toe wat van mijn €-tjes achter te laten.
"place nifty remark here"

Reprox

Bericht door Reprox » za apr 14, 2007 11:07 am

Lange wacht tijden + geen verstand van zaken.. Zeggen dat ze voor je gaan bestellen en ondertussen telefoon nummers noteren en wanneer parts of er problemen (binnen) zijn er dan niets mee gaan doen..

Ik wacht al 3 weken op camelbak parts :evil: !!

Groeten,
Daan
Normal people worry me.

roog909

Bericht door roog909 » wo apr 18, 2007 5:32 pm

Erg blij met bike action in alkmaar, goeie service met montage en goed antwoord op mn oliedomme vragen. Haal dan ook alles bij ze.

mr.Monster

Bericht door mr.Monster » wo apr 18, 2007 5:49 pm

in dordrecht: Isendoorn tweewielers!
zijn geen cannondale dealer maar kunnen wel aan aardig wat onderdelen geraken.
groetn jorg

Alfa

Bericht door Alfa » di dec 11, 2007 10:39 pm

cHoc schreef: Het is idd een kleine zaak, mijn ervaring over zijn verstand van zaken en service is anders.
Mee eens, xcycletracks is geen geweldige winkel, weinig klantvriendelijk. Stappenbelt Zwolle daarintegen is een fijne zaak, willen graag iets voor je doen.

beetje mosterd na de maaltijd, is al een uode topic, maar ja frustratie he.

Plaats reactie