Paddy Wagon bij Bike2Build
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wat ze zeggern, de leukste Kona voor 2007! Nu voor een nog leukere prijs!
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=16826
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Re: Paddy Wagon bij Bike2Build
90 dagen levertijd....JJ schreef:Wat ze zeggern, de leukste Kona voor 2007! Nu voor een nog leukere prijs!
JJ
Heb er afgelopen dinsdag één besteld + opties. Andy wist mij te vertellen dat ze misschien al over 2 weken binnenkomen niet interessant voor mij, ik wil hem pas na 1 januari ontvangen ivm. fietsenplan.
Wat voor opties hoor ik vragen? Hier komen ze:
SKS - Bleumels 28 Inch : racers, 35mm, black
Shimano - BL-R440 Flat Bar Levers : black levers
Pro - MTB Handlebar 31.8mm : 31.8mm, SB black
Continental - Ultra Gatorskin : 700x28C
AXA - Defender RL : silver
Wat voor opties hoor ik vragen? Hier komen ze:
SKS - Bleumels 28 Inch : racers, 35mm, black
Shimano - BL-R440 Flat Bar Levers : black levers
Pro - MTB Handlebar 31.8mm : 31.8mm, SB black
Continental - Ultra Gatorskin : 700x28C
AXA - Defender RL : silver
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Nog altijd beter dan 4 jaar...Rigard schreef:
90 dagen levertijd....

Heb vandaag mijn bestelling gecanceld. Kona schijnt maar erg weinig Paddy Wagons te kunnen leveren en het is niet bekend of en wanneer de fiets geleverd kan worden.Rigard schreef: 90 dagen levertijd....
Nu maar snel rondkijken naar wat anders want mijn huidige woon-werk fiets begint uit elkaar te vallen.
enmortier schreef:Heb er afgelopen dinsdag één besteld + opties. Andy wist mij te vertellen dat ze misschien al over 2 weken binnenkomen niet interessant voor mij, ik wil hem pas na 1 januari ontvangen ivm. fietsenplan.
zeg ik: goed bezig!mortier schreef:Heb vandaag mijn bestelling gecanceld. Kona schijnt maar erg weinig Paddy Wagons te kunnen leveren en het is niet bekend of en wanneer de fiets geleverd kan worden.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Best wel jammer dat ze niet kunnen leveren. Zet hem dan ook niet in de folder. Dat er levertijd op zit kan niemand heel erg mee zitten, zijn natuurlijk aparte fietsen die niet veel verkocht worden, maar na 4 maanden moet er toch een keer 1 mee kunnen komen in een container..
Echt jammer want het blijft een toffie bike!
JJ
Echt jammer want het blijft een toffie bike!
JJ
Bedoel je hiermee kona nl? Misschien ligt 't aan mn boerenlulle verstand, maar zoals JJ al zei, je zet zo'n ding in de container en dan komt t ooit wel aan. Wat bedoel je dan met dat kona ze maar weinig kan leveren?mortier schreef:Heb vandaag mijn bestelling gecanceld. Kona schijnt maar erg weinig Paddy Wagons te kunnen leveren en het is niet bekend of en wanneer de fiets geleverd kan worden.Rigard schreef: 90 dagen levertijd....
Ik zat er ook over te denken om die paddy wagon te kopen, maar als dat allemaal rompslomp wordt, zie ik er ook maar vanaf.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Zeker een funny en gewaagd concept, heb m laatst ook in het echt bewonderd, maar qua uitvoering vind ik m toch wat cheap.... zadelpen, stuurpen, balhoofd, crankstel, goedkope Tektro remmetjes.... ook voor maar 650 euro had dat allemaal wel nét een tandje mooier gemogen imho....
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Leuk fietsje inderdaad!
Maar niet getreurd, check deze advertentie op marktplaats maar eens, morgen ophalen en je houdt ook nog 200 euri's in je zak om leuke onderdelen aan te schaffen.
Ik heb ff knippen en plakken gedaan;
Rijwielhandel de Vos Dennelaan 41 in Zwanenburg tel 020-4972059
Partij nieuwe Bianchi Pista orginele baanfietsen van € 649,00 nu voor € 449,00
Nog div. frame maten
Kleur verchroomd wit
op=op weg=pech
Maar niet getreurd, check deze advertentie op marktplaats maar eens, morgen ophalen en je houdt ook nog 200 euri's in je zak om leuke onderdelen aan te schaffen.
Ik heb ff knippen en plakken gedaan;
Rijwielhandel de Vos Dennelaan 41 in Zwanenburg tel 020-4972059
Partij nieuwe Bianchi Pista orginele baanfietsen van € 649,00 nu voor € 449,00
Nog div. frame maten
Kleur verchroomd wit
op=op weg=pech
Kijk eens naar die datum van die post die je citeerd met afgelopen dinsdag bedoelde ik daar 6 november 2006Steelboy schreef: zeg ik: goed bezig!
B2B vertelde me dat Kona geen afleverdatum kan geven. Ik neem aan dat dat Kona nl is omdat die weer niets ontvangen van Kona overall.krekker schreef:Bedoel je hiermee kona nl?
Denk niet dat deze fietsen geschikt zijn voor 8000 kilometer woon-werk verkeer per jaar. Wil er spatborden opzetten en remmen vind ik ook wel lekker in het centrum van Rotterdam(daarbuiten ook wel)Per schreef:Partij nieuwe Bianchi Pista orginele baanfietsen van € 649,00 nu voor € 449,00
Dat snap ik, ik was cynisch...mortier schreef:Kijk eens naar die datum van die post die je citeerd met afgelopen dinsdag bedoelde ik daar 6 november 2006Steelboy schreef: zeg ik: goed bezig!
Is lastig te lezen zonderSteelboy schreef:
Dat snap ik, ik was cynisch...

Om het dan iets te verduidelijken.....
Het is Kona Europa die geen duidelijkheid over de levertijd kan geven. Bij B2b zijn er twee of 3 fietsen binnen gekomen en een frame. Deze waren reeds in september/oktober besteld. Kona gaf toen al aan dat het een probleem ging worden om aan de grote vraag te voldoen. Ik gok dat ze niet op zo veel enthausiasme hadden gerekend.
Nu is het een kwestie van wie het eerst besteld heeft krijgt ze het eerst, zowel dealers als klanten......
Blijft zonde want het is een erg leuk fietsje, maar met een beetje mazzel zijn er bij de volgende levering weer genoeg.....
Het is Kona Europa die geen duidelijkheid over de levertijd kan geven. Bij B2b zijn er twee of 3 fietsen binnen gekomen en een frame. Deze waren reeds in september/oktober besteld. Kona gaf toen al aan dat het een probleem ging worden om aan de grote vraag te voldoen. Ik gok dat ze niet op zo veel enthausiasme hadden gerekend.
Nu is het een kwestie van wie het eerst besteld heeft krijgt ze het eerst, zowel dealers als klanten......
Blijft zonde want het is een erg leuk fietsje, maar met een beetje mazzel zijn er bij de volgende levering weer genoeg.....
[spammode]
Er zijn weer paddy's bij B2B
[/spammode]
Er zijn weer paddy's bij B2B
[/spammode]
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik zag er laatst 1 in het wild in Nijkerk....
Iemand van hier?
JJ
Iemand van hier?
JJ