intense slopestyle proto
Moderator:Beheerders
http://forums.mtbr.com/attachment.php?a ... 1166556851
Jeff Steber has been busy working on some new frame designs based on the feedback from our sponsored riders and you, the Intense family. This is our latest creation. Tentatively called the 6.6 Slopestyle. It has a slacker head angle and lower bottom bracket than the std. 6.6. I has replaceable rear dropouts and a beefier rear triangle. Planned production is late spring 07. Let us know what you think:
what I think? zet hier ne totem onder en een luchtveer en t is DE perfecte do-it-all bike!
Jeff Steber has been busy working on some new frame designs based on the feedback from our sponsored riders and you, the Intense family. This is our latest creation. Tentatively called the 6.6 Slopestyle. It has a slacker head angle and lower bottom bracket than the std. 6.6. I has replaceable rear dropouts and a beefier rear triangle. Planned production is late spring 07. Let us know what you think:
what I think? zet hier ne totem onder en een luchtveer en t is DE perfecte do-it-all bike!
Laatst gewijzigd door De Jean op wo dec 20, 2006 12:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
WAT??F.B. schreef:mooie fietse maar duur als je een kona koopt of een banshee die uzijn stukke goed kopen en even goed of niet mij zie je niet snel op een intense rijde
Ik lig hier naast m'n 24-uurszit bedrijfsstoel..
@DeJean: Top Bike.. Idd wel een luchtdemper a la fox DHX air en een Totem in tha front..
Kijk eens hier: stukke goed kopen en even goed of niet mij zie je niet snel op een kona rijdeF.B. schreef:mooie fietse maar duur als je een kona koopt of een banshee die uzijn stukke goed kopen en even goed of niet mij zie je niet snel op een intense rijde
http://www.2dehands.be/downhill-fiets-1 ... q=downhill

you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Tja mooi... Alleen die hype en al dat gedoe van Intense zelf om dat FRO gaat nergens over vind ik. Ik bedoel, waarom lopen alle consumenten weg met dat verhaal terwijl het alleen voor pro's gemaakt is?
Ik weet niet wat jij 'lijken op' noemt... Alleen de opzet is hetzelfde. Heel ander buizenwerk en compleet ander veersysteem. Dat is niet een verschilletje in de kabelgeleiding ofzo. Het feit dat dit ding (ondanks dat ie veel meer cm2 heeft en VPP is) waarschijnlijk lichter al dan niet evenveel weegt als de BR zegt ook wel wat.
Ik weet niet wat jij 'lijken op' noemt... Alleen de opzet is hetzelfde. Heel ander buizenwerk en compleet ander veersysteem. Dat is niet een verschilletje in de kabelgeleiding ofzo. Het feit dat dit ding (ondanks dat ie veel meer cm2 heeft en VPP is) waarschijnlijk lichter al dan niet evenveel weegt als de BR zegt ook wel wat.

Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!