-
Moderator:Beheerders
Ik kan hier gerust komen getuigen dat dit kadertje ondanks zijn leeftijd een biezonder veelzijdig ding is. AM, XC, FR. Zolang je er niet mee van een huis springt doet ie t wel. Bouw m op zoals je wil en je hebt er nog jaren lol aan.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
- Eddy_the_Eagle
-
Kijk eens goed Eddy,Eddy_the_Eagle schreef:Hoe lang is de "bovenbuis"? Ik vind medium bikes altijd net aan qua lengte, ik heb ze liever iets korter.
Verder is het misschien precies wat ik zoek...
de seat tower is verstelbaar, en dat geeft een vrij breed bereik aan instellingsmogelijkheden. Ook naar voor. Dat samen met een directe zadelpen, en je zit bijna op je stuurpen. Ik gebruik dit regelmatig. XC rijden: seat tower neutraal. Beetje spelen: zadelpen naar beneden en seat tower naar achter.
Bovendien zit de BB ietsje meer naar voor in vergelijking met huidige trends, waardoor je met de tower naar voor echt wel een goeie houding kan vinden.
Ik ben na jaren nog altijd erg tevreden met dit frame. Enige aanrader: steek er een moderne luchtdemper in. Het past allemaal net dat ietsje meer samen op die manier. Er staat op t forum bvb een DT HVR te koop met de goeie afmetingen.....
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
- Eddy_the_Eagle
Dat snap ik, maar ik meen me te herinneren uit een ver verleden dat ons aller plonsje ook op een dergelijke fiets reed, zelfs in de maat m. Aangezien onze groene vriend wel een stukje groter is dan dat ik ben, denk ik dat hij helaas ook te groot is voor mijDe Jean schreef:Kijk eens goed Eddy,Eddy_the_Eagle schreef:Hoe lang is de "bovenbuis"? Ik vind medium bikes altijd net aan qua lengte, ik heb ze liever iets korter.
Verder is het misschien precies wat ik zoek...
de seat tower is verstelbaar, en dat geeft een vrij breed bereik aan instellingsmogelijkheden. Ook naar voor. Dat samen met een directe zadelpen, en je zit bijna op je stuurpen. Ik gebruik dit regelmatig. XC rijden: seat tower neutraal. Beetje spelen: zadelpen naar beneden en seat tower naar achter.
Bovendien zit de BB ietsje meer naar voor in vergelijking met huidige trends, waardoor je met de tower naar voor echt wel een goeie houding kan vinden.
Ik ben na jaren nog altijd erg tevreden met dit frame. Enige aanrader: steek er een moderne luchtdemper in. Het past allemaal net dat ietsje meer samen op die manier. Er staat op t forum bvb een DT HVR te koop met de goeie afmetingen.....
Vandaar de vraag

En de uzzi van die groene kwakerd is nu mijn velo! Ik ben 1.73m en voel die bike niet aan als te groot. Ik heb bovendien nog marge om zadel, en tower naar voor te doen. Ik heb n 70mm stuurpen, dus die kan ook nog korter.
NIELS,
Zou je beide topics willen aanpassen aub?
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=31650
Thnx in advance...
Thnx in advance...

Ja, maar helaas heb ik daar nu niet even tijd voor. Ik dacht dat het beleid alleen opging voor nieuwe topics trouwens.Sven schreef:NIELS,
Thnx in advance...
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!