Haleee
K kom net terug van een rondje biken op mijn enduro veel bikers hier weten ook dat ik doe freeriden en jumps maak in de bossen.
De meeste weten ook dat daar vaak troubles over zijn en k probeer het dan ook underground te houden door het op plekken te maken waar weinig mensen er last van hebben en het na het biken te bedekken met takken en stukjes bos.
K geef dan ook geen meetings meer hooguit op zijn tijd een keer wat goede vrienden die kunnen komen biken ivm. het behouden van het beetje trails die er nog zijn.
Maar vandaag was k op een mooie single track aan het rijden waar k een paar keer per week rijd en nog vele andere mtbers.
En een stuk daarvan ligt nu vol met trails naast het parcour en op het parcour en daarbij helemaal niet bedekt open en bloot en je zou er nog niet eens met een dual overheen kunnen jumpen want daar zijn ze te kort voor.
Aangezien dat k er voor wordt aangehouden door boswachters en mtbers(die zowat dur nek zullen breken daarop)
Vind k dit niet zo leuk het haalt mijn underground naar beneden en de mtbers zullen mij er ook van verdenken die k helemaal niet wil lastig vallen met dit soort praktijken !
De meeste mtbers heb k nog te vriend en er zit nog maar een enkele boswachter tussen die lastig doet.
Dus als de mensen die dit gemaakt hebben op dp zitten zou k daar graag wat van horen.
Want als het zo doorgaat wordt het alleen maar nog moeilijker terwijl het al moeilijk is !
Peace
Crash
Trails in loonse drunense duinen
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Wat crash hierboven schrijft mag duidelijk zijn, ik ken hem namelijk ook en hij is echt chill in de omgang en ik zie m eigenlijk nooit op de route iets bouwen ofzo, hij denkt dus ook aan de andere bikers die wellicht d'r nek zullen breken op 1 van zijn jumps, maar de mensen die nu dus wel op de single track aan het klooien zijn geweest dus niet!!!!
Een tijdje terug was ik aan het biken en vlakbij de Roestelberg lagen ook ineens allemaal doubles en overal gaten en alles en verderop bij het TERRAS van het cafe daar, lag er ook al 1 die men dus niet zag liggen,....ja alleen als je er al overheen was gevlogen,wat mij dus gebeurde, knalde met mijn achterwiel vol op de achterkant.
Deze mensen zijn echt fout bezig dus, want een ouder iemand gaat gewoon vol op z'n bek en breekt iets!!!!!
Mochten er meer mensen zijn die hier ook last van hebben, reageer aub, dit kan zo niet doorgaan.
Groeten Erik
Een tijdje terug was ik aan het biken en vlakbij de Roestelberg lagen ook ineens allemaal doubles en overal gaten en alles en verderop bij het TERRAS van het cafe daar, lag er ook al 1 die men dus niet zag liggen,....ja alleen als je er al overheen was gevlogen,wat mij dus gebeurde, knalde met mijn achterwiel vol op de achterkant.
Deze mensen zijn echt fout bezig dus, want een ouder iemand gaat gewoon vol op z'n bek en breekt iets!!!!!
Mochten er meer mensen zijn die hier ook last van hebben, reageer aub, dit kan zo niet doorgaan.
Groeten Erik