Gezocht : De frontflippende belg

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Plons
Gezocht : De frontflippende belg

Bericht door Plons » do mar 29, 2007 6:48 am

Geachte bezoekers,

ik ben op zoek naar een persoon.

Blijkbaar een schim...

Ik zelf ben ooit helemaal per ongeluk op zijn northshore parkoer uitgekomen (toertocht van Keiheuvel, Balen).
Deze was niet super hoog, maar wel SUPER technisch (bandbreed balkjes en je weet genoeg, hootersteeters,...)

Maar ik hoorde toen al van iemand dat er iemand reed die echt gek was en alles erop reed.

Vorige week kwam één van mijn Pro Mx vrienden af met een foto op zijn gsm want hij was ook op zijn trainingsritje op die NorthShore gestoten.
Wat stond op dat toestel : Backflip op de northshore... sick..

Nu is het dit weekend de gp mx in valkenswaard en gisteren gingen andere mx-ers ff los fietsen en hou je vast deze vroegen mij nu wie die gast was die Front Flips doet over dubbels in Balen (buurt)

Het enigste wat ik van die gast weet is dat hij in een instelling zit en op zijn "vrije" dagen fietst.

voor de old skoolers : Neen ! Het is niet Sossa of Fly (nochtans dezelfde profilering ;))
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

cHoc

Re: Gezocht : De frontflippende belg

Bericht door cHoc » do mar 29, 2007 12:28 pm

Plons schreef:voor de old skoolers : Neen ! Het is niet Sossa of Fly (nochtans dezelfde profilering ;))
Die zouden toch eerst in het gevang terecht komen, om daarna in een instelling te komen :evil: 8)
shoot me again, I ain't dead yet

bettes

Bericht door bettes » vr mar 30, 2007 5:11 pm

shore aan de keiheuvel? Ik heb daar al behoorlijk wat door de bos gereden en nog nooit die dingen tegen gekomen... Vertel plons, geef me méérrrrrr. En backflips en frontflips in balen? Veel geflipte discotheekgangers wel maar op een bike?!

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

ratty

Bericht door ratty » vr mar 30, 2007 6:17 pm

heb je een juiste lokatie waar dit juist is,dan kan ik daar ook eens gaan rijden

greetz peter

Plaats reactie