wat is DE cd?
Moderator:Beheerders
- didadunlop
- mr.Monster
Nami schreef:Momenteel luister ik naar Siamese Dream van de Smashing Pumpkins. 'T klinkt wat down, maar zeker mooi! Het is een album uit 1993 en heeft iets weg van al die andere goede rock bands die er in de tijd op Pinkpop kwamen.. zoals Soundgarden en Pearl Jam :)
goed idee die kan ik ook wel weer eens opgraven heb ik toen lang naar geluisterd.
Soundgarden op pinkpop met een mooie lichtshow (onweer!), Eddie Vedder klimmend in die cameramast, those where the days....Nami schreef:Momenteel luister ik naar Siamese Dream van de Smashing Pumpkins. 'T klinkt wat down, maar zeker mooi! Het is een album uit 1993 en heeft iets weg van al die andere goede rock bands die er in de tijd op Pinkpop kwamen.. zoals Soundgarden en Pearl Jam
Mijn favo op dit moment: Tool - 10.000 days: inderdaad eerst even doorbijten bij de eerste luisterbeurt, daarna genieten, top!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Prettig om te chillen en weg te zweven: Air - Moon Safari (en dan vooral het eerste nummer, La Femme d'Argent)
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
ik vin dit ook wel chill moet je van houden
pendulum-hold your colour
IAM-independenza
rage against the machine-killing in te name of
P.O.D-boom
run dmc-its like that
pendulum-another planet
ja en van pendulum kan je veel meer goede shit vinden moet je eens proberen is het zeker waard als je van drum n bass houd
pendulum-hold your colour
IAM-independenza
rage against the machine-killing in te name of
P.O.D-boom
run dmc-its like that
pendulum-another planet
ja en van pendulum kan je veel meer goede shit vinden moet je eens proberen is het zeker waard als je van drum n bass houd
www.pandora.com
gewoon een aantal van je faroriete artiesten/tracks ingeven en eindeloos luisterplezier. Elk nummer dat hij speelt kan je goed- of afkeuren, en op deze basis stelt hij de playlist zelf samen.
Ik heb een station gemaakt op basis van Aquasky, ILS, T Raumschmiere, Royksopp en vooral Venetian Snares. Wilde boel!
Ik ben al bijna 20 jaar naar experimentele muziek aan t luisteren en t is erg lang geleden dat een band me nog zo bij t vel had als VENETIAN SNARES, echt belachelijk goed.
vorige nekvelmomenten: cLOUDDEAD chris clark, Autechre, en elke nieuwe van Amon Tobin,
andere leukerds: A.G.F., fennesz, Fantômas, Herman van T hof van Commerce, Toxicity (soad), Radiohead ...
in de ouwe doos: Front 242, Faith no more, ....
gewoon een aantal van je faroriete artiesten/tracks ingeven en eindeloos luisterplezier. Elk nummer dat hij speelt kan je goed- of afkeuren, en op deze basis stelt hij de playlist zelf samen.
Ik heb een station gemaakt op basis van Aquasky, ILS, T Raumschmiere, Royksopp en vooral Venetian Snares. Wilde boel!
Ik ben al bijna 20 jaar naar experimentele muziek aan t luisteren en t is erg lang geleden dat een band me nog zo bij t vel had als VENETIAN SNARES, echt belachelijk goed.
vorige nekvelmomenten: cLOUDDEAD chris clark, Autechre, en elke nieuwe van Amon Tobin,
andere leukerds: A.G.F., fennesz, Fantômas, Herman van T hof van Commerce, Toxicity (soad), Radiohead ...
in de ouwe doos: Front 242, Faith no more, ....
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
- didadunlop
Hmmzz ik heb Grinderman vandaag ook geluisterd. Ik vond het minder, wel hard en lomp maar ik ben duidelijk meer van de Nick Cave in de tijd van Murder Ballads etc. Lyre of Orheus/Abbatior Blues kan ik net hebben. De depressieve piano ballads vind ik het mooiste.
twee jaar geleden Nick Cave als afsluiter van Pukkelpop... wow wat was dat vet... echt een evil preacher daar op het podium..
En het mooiste was dat Danko Jones s'middags moest spelen en zei dat de sfeer hier zo goed was dat ie achter Nick Cave in een veel kleuring pak met stropdas had zien lopen..
harharhar
twee jaar geleden Nick Cave als afsluiter van Pukkelpop... wow wat was dat vet... echt een evil preacher daar op het podium..

En het mooiste was dat Danko Jones s'middags moest spelen en zei dat de sfeer hier zo goed was dat ie achter Nick Cave in een veel kleuring pak met stropdas had zien lopen..
harharhar
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Dat is die shitI_nick schreef:partyraiser - Half machine, Project 2 net binnen

Luister op dit moment veel lobotomy inc, vooral frencforces vind ik heerlijk. oud maar fijn.
Ook geregeld Buena Vista Social Club (met o.a. songs samen met artic monkeys en kaiser chiefs. Maar ook coldplay - DE zomerhit - en dido met faithless)
Verder ook de kaiser chiefs op de mp3 om mee naar het werk te crossen

Sow,ik had niet verwacht dat dat bij iemand in de smaak zou vallen.trek schreef: Ook geregeld Buena Vista Social Club (met o.a. songs samen met artic monkeys en kaiser chiefs. Maar ook coldplay - DE zomerhit - en dido met faithless)
Sorry!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
didadunlop schreef:hahahaha ze doen coldplay wel leuk.
Voor de rest heb ik niks met de NWOBP (new wave of britpop) al la Kaiser Chiefs / Artic Monkeys / Pigeon Detectives etc etc..
Dida... stoners...
Kyuss was vóór Qotsa de band van Josh Homme. Zo was The Screaming Trees dat voor Mark Lanegan; iets 'rustiker', maar de moeite eens naar te luisteren.
---www.cjmedia.nl---
- didadunlop
Yups is mij bekend...
Maar ik zal de nieuwe quotsa een deze dagen eens gaan checken..
kijk jij maar eens op http://www.myspace.com/yawningman

Maar ik zal de nieuwe quotsa een deze dagen eens gaan checken..
kijk jij maar eens op http://www.myspace.com/yawningman
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Luka Bloom - Tribe... wow... beetje Nick Drake gemixt met Leonard Cohen... waarom ben ik hem nog nooit gehoord?
Voor de tijdschriften op het gebied van muziek: De nieuwe heaven, het beste muziekblad van NL.
Voor de tijdschriften op het gebied van muziek: De nieuwe heaven, het beste muziekblad van NL.