light blue
Moderator:Beheerders
-
Ik ben op zoek naar nieuw dirt frame.. ik heb nu een umf H3 frame, maar ik ben op zoek naar... een licht blauw (baby blauw) frame:p nu is mijn vraag welke merken bieden deze kleur aan? (ik rij 26" en geen single speed).
of gewoon een goed frame voor 300- 400 euro
of gewoon een goed frame voor 300- 400 euro
Laatst gewijzigd door audiotrash op do mar 22, 2007 8:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Toch denkt half dp zo...BiKeRbOi schreef:daar ben ik het ook mee eensHotsnail schreef:Misshcien een domme vraag, maar is het niet belangrijker hoe een fiets rijdt? Je kan ook je huidige fiets laten overspuiten/coaten...
het is geen domme vraag, ik vind het eerder dom om een frame te kiezen door alleen naar de kleur te kijken
-
ik vind het umf frame niet echt de moeite om op te spuiten. wil eens een andere Geo.
khad ook al gekeken naar die agent cooper. is dit een goed frampje, normaal wel he.
je kunt wel zeggen dat je alleen naar de "goedheid" kijkt, maar ik denk dat dit allemaal wel beetje vergelijkbaar is binnen dezelfde prijsklasse,of niet dan? tis gewoon kwestie van wat je gewend bent.
khad ook al gekeken naar die agent cooper. is dit een goed frampje, normaal wel he.
je kunt wel zeggen dat je alleen naar de "goedheid" kijkt, maar ik denk dat dit allemaal wel beetje vergelijkbaar is binnen dezelfde prijsklasse,of niet dan? tis gewoon kwestie van wat je gewend bent.
de verschillen kwa geo kunnen heel groot zijn
aan een slechte geo kan je natuurlijk ook wennen, maar waarom zou je aan een slechte geo willen wennen als je ook gewoon frames met goede geometrie hebt
en met een goeie geometrie kan je alles veel beter en gaan alles simpeler
oja, prijsklasse en geo hebben helemaal niks met elkaar te maken
aan een slechte geo kan je natuurlijk ook wennen, maar waarom zou je aan een slechte geo willen wennen als je ook gewoon frames met goede geometrie hebt
en met een goeie geometrie kan je alles veel beter en gaan alles simpeler
oja, prijsklasse en geo hebben helemaal niks met elkaar te maken
-
hier zijn een paar goede frames:
-agent cooper (E259)
daar heb ik veel goede dingen over gehoord, en hijs goedkoop, en hijs heel kort
-nox flipper (E199)
hij weegt misschien 3,6kg, maar die geo ljikt mij te relaxt voor street
-transition trail-or-park (E399)
ik heb op de trail-or-park testbike van SDG gereden en damn dat ding is chill
-Atomlab Pimp 2 (E279)
Ik heb zelf de GI, die heeft dezelfde geo, alleen dan is de Pimp 2 lichter, en heeft die horizontale DO's. Ik heb de GI gekozen omdat die een lange TT heeft, wat beter is voor barspins
-nsx bitch (E275)
ik heb er zelf geen ervaring mee maar heel veel mensen hebben em, dus ik denk niet dat die slecht zal zijn
-agent cooper (E259)
daar heb ik veel goede dingen over gehoord, en hijs goedkoop, en hijs heel kort
-nox flipper (E199)
hij weegt misschien 3,6kg, maar die geo ljikt mij te relaxt voor street
-transition trail-or-park (E399)
ik heb op de trail-or-park testbike van SDG gereden en damn dat ding is chill

-Atomlab Pimp 2 (E279)
Ik heb zelf de GI, die heeft dezelfde geo, alleen dan is de Pimp 2 lichter, en heeft die horizontale DO's. Ik heb de GI gekozen omdat die een lange TT heeft, wat beter is voor barspins
-nsx bitch (E275)
ik heb er zelf geen ervaring mee maar heel veel mensen hebben em, dus ik denk niet dat die slecht zal zijn