Nieuw seizoen, nieuwe praatjes! Berlicum aftertalk...

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Steelboy
Contacteer:
Nieuw seizoen, nieuwe praatjes! Berlicum aftertalk...

Bericht door Steelboy » ma mar 12, 2007 8:34 pm

Vooral voor de grote wielen liefhebbers, wie verbaasde door met een afgebroken zadel (!!) toch nog als 16e amateur te eindigen?

Afbeelding

Impressive!

Wie was er nog meer en heeft sterke verhalen?

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » ma mar 12, 2007 8:41 pm

Thumbs up voor Ninko inderdaad. Goed dat je je woede om hebt gezet in voorwaartse pedaalkrachten... 8) Het resultaat is er naar.
---www.cjmedia.nl---

Ninkoo

Bericht door Ninkoo » ma mar 12, 2007 9:57 pm

Thnx voor de coolige praat allemaal:D Mooie pic staaljongen... Reed gisteren erg lekker idd.. Op de foto zit uiteraard het zadel er nog op:D anders ga ik liever niet met de voetjes van de vloer....
Leuke wedstrijd, vond het echt een mooi begin van het seizoen eigenlijk... Tenminste, de wedstrijddag zeg maar... lekker pedaalduwen, lekker weer, gezellig, veel volk erbij, en nog een leuke eindplaats ook nog...
De fiets beviel erg goed moet ik zeggen gisteren, in de singletracks leek het wel alsof dattie op rails stond zo makkelijk erdoorheen... voor 1,5 bar en achter 1.9 ging perfect!
Groetuhh

wictor

Bericht door wictor » wo mar 14, 2007 7:53 am

Ik stond één bocht verder toen ik een enorme KRAK! hoorde. :shock: Zag je toen een beetje dubieus ver naar achteren hangen bij 't inhalen, waardoor de oorzaak van het geluid zich wel liet raden. Vergt IMHO best was moed om een rondje lang door te rijden met een 27.2 mm satéstokje nogal dicht bij de edele delen. Of was 'ie lager afgebroken (heb dit niet kunnen zien nl.)?

Vond verder Berlicum ook wel leuk. Deed vooral 45 min. langer pijn dan ik gewend ben. ;)

Ninkoo

Bericht door Ninkoo » do mar 15, 2007 9:44 pm

wictor schreef:Ik stond één bocht verder toen ik een enorme KRAK! hoorde. :shock: Zag je toen een beetje dubieus ver naar achteren hangen bij 't inhalen, waardoor de oorzaak van het geluid zich wel liet raden. Vergt IMHO best was moed om een rondje lang door te rijden met een 27.2 mm satéstokje nogal dicht bij de edele delen. Of was 'ie lager afgebroken (heb dit niet kunnen zien nl.)?

Vond verder Berlicum ook wel leuk. Deed vooral 45 min. langer pijn dan ik gewend ben. ;)
nee, met de bout waar je de rails in klemt nog omhoog gemikt :D

wictor

Bericht door wictor » za mar 17, 2007 7:25 pm

:shock:

Exar

Bericht door Exar » za mar 17, 2007 7:27 pm

Mooi incentive om te blijven staan, toch?

Plaats reactie