ben nu eenmaal Marzocchi minded, heb nog wel een Totem overwogen maar deze was een keer zo duuur dus ben ik voor 66 gegaanb-dirt schreef:super bikes egt super maar mag ik even zeuren waarom heb je in de sx trail een 66 gedaan en niet een travis ja is puur persoonlijk maar ik vin een travis in een sx trail horenmaar je heb ze zeker mooi op gebouwd en super ben ook wel een betje specialized freak ik vin het egt de mooiste bikes die er zijn geen twijfel mogelijk dus veel plezier moet haast wel met zulke bikes
greets bas
Klaar en bereden | Specialized SX Trail & Demo9
Moderator:Beheerders
Het duurt even voordat je je weg vind in wat goed is en wat niet.woodbimbo schreef:Zeker hele vette bikes man. Ik hou wel van je afmontage. Sram, hope, mavic. Mooi man.![]()
Die nieuwe deemaxen blijven stoer! gelukkig heb ik een setje in mn hardtail zitten
Voor die nieuwe Deemaxen (UST) heb ik overigens echt wreed weinig betaald op eBay. Nog geen € 400,- voor de set, dat is gezien het achterwiel van 12x150mm echt heel goedkoop!
Dat hoop ik wel dit jaar > iigwoodbimbo schreef:Das inderdaad niet te duur voor een set met 150 mm achter.
Ik heb 200 betaald voor dezelfde uitvoering maar dan gewoon 135 mm 28 spaaks voor en achter. Nieuw. Ook niet te duur dacht ik !
Rijd je veel?
-1x in de maand naar Winterberg
-Megavalanche + midweek Port du Soleil
-1 week Saalbach/Leoganf
Waren even een gallery aan het testen
http://slideshow.internetprojects.nl/ meteen maar wat nieuwe en oude foto's toegevoegd
http://slideshow.internetprojects.nl/ meteen maar wat nieuwe en oude foto's toegevoegd
Ik heb nu Larssen TT's erop liggen van 2.35 breed, dit scheelde al met al meer dan 1KG op de hele fiets, hij voelt ook heel anders aan nu. Ik denk een hele goede wissel tot nu toe!!Lynx schreef:Ik denk dat je niet veel op je Demo gaat rijden als je een SXT in dezelfde garage hebt staan![]()
Een tip : als je je zware Maxxis Minions DH vervangt door banden van 550 a 700gr per stuk
en XC binnenbanden gebruikt, gaat je SXT veel meer tot zijn recht komen.
Je hebt toch al een Demo voor full-on DH![]()
Have fun.
Maxxis heeft de de Swampthings voor diepe modder.nwolsink schreef: Wat is van maxxis eigenlijk de beste nat weer band?
Ik moet zeggen dat ik met de High Roller en de Minion altijd wel goed uit de voeten kan in de modder

Meestal probeer ik ook eerst met mijn DHF of Highroller door de vettige stukken te geraken en als dat echt niet lukt wissel ik naar Michelin Mud's.
Maar die hebben een erg hoge rolweerstand en zijn alleen ideaal voor parcours waar meer dan 3/4 modder ligt.
gooi je imago weg
wetscream : als het op ondergrond is zonder te veel wortels en stenen
swampthing : ideale band als het echt nat is met modder en stenen en rotsen
swampthing : ideale band als het echt nat is met modder en stenen en rotsen
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Dat heeft met het karkas te maken, de shop waar ik ze altijd haal heeft dat vrij duidelijk staan:Lynx schreef:Maxxis is eind vorig jaar gestopt met het maken van 60a met oranje streep.menace schreef:Maar hoe kan het dat daar geen oranje rand in zit want die hebben toch alle 60a banden van maxxis
Alle nieuwe Maxxis banden zijn nu gewoon zwart.
http://silberfische.net/maxxis_dh_minionr.html
Vandaag (02-04-2007) was het eindelijk zover, beide bikes even uitgelaten in Winterberg. Het was lekker rustig en ik heb vrijwel de hele dag met "daFreakster" getourd.
Ik ben begonnen met de Demo en heb na 2 afdalingen de SX gepakt, deze heb ik echter niet meer aan de kant gezet de rest vd dag, wat een heerlijke fiets.
In Winterberg ben ik er zeker overal sneller mee en ik wordt er ook veel minder moe van. Ben dus erg content met mijn keuze.
Ik ben begonnen met de Demo en heb na 2 afdalingen de SX gepakt, deze heb ik echter niet meer aan de kant gezet de rest vd dag, wat een heerlijke fiets.
In Winterberg ben ik er zeker overal sneller mee en ik wordt er ook veel minder moe van. Ben dus erg content met mijn keuze.
Lekkere ride is het he, ben ook nog steeds erg tevreden over mijn sxje.nwolsink schreef: na 2 afdalingen de SX gepakt, deze heb ik echter niet meer aan de kant gezet de rest vd dag, wat een heerlijke fiets.
en ik wordt er ook veel minder moe van. Ben dus erg content met mijn keuze.
jouw frame kleur wel erg vet trouwens
Ik hoef mijn fiets niet echt te zoeken met deze kleurELVIS schreef:Lekkere ride is het he, ben ook nog steeds erg tevreden over mijn sxje.nwolsink schreef: na 2 afdalingen de SX gepakt, deze heb ik echter niet meer aan de kant gezet de rest vd dag, wat een heerlijke fiets.
en ik wordt er ook veel minder moe van. Ben dus erg content met mijn keuze.
jouw frame kleur wel erg vet trouwens