Item: xt 4-pot achterrem met staalflex leiding en 2 avid polygon 160mm schijven inclusief nieuwe hope torx schijfrem booutjes.
Plaats: Beekbergen of Delft
Staat: In goede staat, heeft enkele krassen maar deze hebben totaal geen invloed op de remwerking. Staat al even stil dus kan wel een ontluchtings kuurtje gebruiken. Remblokken zijn behoorlijk nieuw.
Reden van verkoop: Ik heb een setje juicy seven's aangeschaft omdat ik bij deze rem geen voorrem had.
Prijs en voorwaarden: Vraagprijs: E 75,-
Wijze van verzenden: Verzenden na betalen, ophalen of kan op ieder station op het traject beekbergen-delft zuid afgegeven worden.
Extra Info: gewoon een goede rem ideal voor street/dirt ook door het lage gewicht
Afbeeldingen:

Item: E-Thirteen SRS chainguide met clear bashring voor 42tands inclusief 42 tands truvativ tandwiel.
Staat: Hij is in een redelijke staat. Is redelijk gebruikt maar werkt nog perfect. De spacer om hem achter de bb te monteren is iets uitgefreest om op mijn frame te passen. Bashring heeft een par dutsjes maar is niet krom/gescheurd/etc dus werkt nog prima.
Reden van verkoop: Ik heb een MRP gekocht om uit te boren ivm gewicht.
Prijs en voorwaarden: vraagprijs 75,-
Wijze van verzenden: Verzenden na betalen, ophalen of kan op ieder station op het traject beekbergen-delft zuid afgegeven worden.
Extra Info: Komt in veel test als DE chainguide uit.
Afbeeldingen:

Item: OF easton ea 70 lowriser stuur 2 cm aan beide zijden ingekort OF easton ea 70 stuur midriser gewoon nog de volle 68cm breed.
Staat: Beide sturen zijn in prima staat de lowriser heeft wat krasjes. Lowriser=zwart Midriser=raar champagne achtige kleur
Reden van verkoop: Ik wil een highriser (carbon) stuur op mijn downhill fiets en 1 van deze twee sturen komt op de hardtail.
Prijs en voorwaarden: 25 voor de lowriser of 30 voor de midriser.
Extra Info: Mooie, lichte stevige sturen! Echt top materiaal
Afbeeldingen:

Het volgende gaat mischien in verkoop als ik er en een goede prijs voor krijg en goedkoop vervangend materiaal kan komen (wie wil dat nou niet).
Item: Holzeffeller 2005 zilver kleurig isis word niet meer verkocht omdat ik niet genoeg gel heb om hem te vervangen.Ik rij hem gewoon op en dan kijken we wel weer verder.
Item: shimano ultegra short cage achterderraileur inclusief deore shifter.
Staat: schermpje van de shifter is kapot en derraileur zitten wat krassen op van valpartijen maar is nog wel recht. Komen van mijn hardtail af.
Reden van verkoop: Ik wil graag sram op mij downhill fiets (ivm veerspanning).
Prijs en voorwaarden: E 45,-
Extra Info: Werkt nog prima en is niet te zwaar.
Afbeeldingen:

Item: Crankbrothers Mallet c pedalen
Plaats: Delft of Beekbergen
Staat: Hebben wat krassen maar werken nog prima. Niet heel veel gebruikt.
Reden van verkoop: Ze zijn niet instelbaar en ze zitten mij niet strak genoeg. Ik wil graag muurvast aan de pedalen zitten.
Prijs en voorwaarden: Waren nieuw 75 euro dus door de krassen E 30,-
Extra Info: Vergeleken met bijvoorbeeld shimano's erg licht
Afbeeldingen:

Dat was het voorlopig weer.
Meeste items zijn vies ipv beschadigd, ik kan altijd meer foto's maken op aanvraag.
Greetz Casper
meer foto's op:
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=20238