Die 5 NCAP sterren moet je verdienenXircuit schreef:Audi RS6 ABT vs. Boom:
De bestuurder van de auto is met wat blauwe plekken en een verband om zijn wijsvinger ontslagen uit het ziekenhuis.

Moderator:Beheerders
Paintjob blijft zoals ie is. Er zal nog wel het een en ander opgevleurd worden, zij het allemaal met studenten-budget. Denk aan opgepoetst chroomwerk, verchroomde bumpers, beetje verlagen etc.Xircuit schreef:Kijk, dat is het betere werk, paint job? '70 oranje?
Ziet er goed uit Tijsbert,Mathijs schreef:Paintjob blijft zoals ie is. Er zal nog wel het een en ander opgevleurd worden, zij het allemaal met studenten-budget. Denk aan opgepoetst chroomwerk, verchroomde bumpers, beetje verlagen etc.Xircuit schreef:Kijk, dat is het betere werk, paint job? '70 oranje?
Ik heb hem helaas nog niet IRL gezien aangezien ik ten tijde van de aanschaf in Oostenrijk was, maar ik heb vertrouwen in mijn companen dat het goed zit.
Ik zal jullie op de hoogte houden...
haha wist dat ie ging komen. Nee hoor, schoot me ff te binnen. Ben zelf alleen niet zo'n fan van golfjes, hier zal ik wel mensen mee tegen t zere been schoppen, niets persoonlijks maar er staan er bij mij in de straat alleen al minstens 23 en nee, het is geen grote straat.beuling schreef:iets tegen ne calibra mss?menno916 schreef:Helaas niet voor mijn deurremmie_dirt schreef:waar?![]()
Wat vind je stijl, Astra, Golf, Calibra????????????????
Ja, alleen de Ferrari lijkt wel ergens op, en monteert ook nog eens formule-1 afgeleide techniek. De Spyker heeft een kopie van de motor uit Volkswagen Pheaton achter de voorstoelen gemonteerd met een brulpijp er aan. tssss....Faxmulder schreef:Spyker wil gewoon hun F1 invloeden gebruiken.
Ferrari kopieren???