Welke schijven voor Street
Moderator:Beheerders
Ik rij zelf met hfx 9, en ben er wel tevreden mee
De doseerdbaarheid vd hfx 9 is ook goed: bij de meeste hydrau schijven klap je meteen naar voren als je tijdens een manual heel licht je rem in drukt, en bij de hfx9 kom je dan weer precies in evenwicht
Ook vind ik wel dat de hfx 9 genoeg remkracht heeft voor street
Anders moet je bij de X-Style Allround jam aan mensen vragen of je ff zou kunnen kijken hoe hun rem werkt
De doseerdbaarheid vd hfx 9 is ook goed: bij de meeste hydrau schijven klap je meteen naar voren als je tijdens een manual heel licht je rem in drukt, en bij de hfx9 kom je dan weer precies in evenwicht
Ook vind ik wel dat de hfx 9 genoeg remkracht heeft voor street
Anders moet je bij de X-Style Allround jam aan mensen vragen of je ff zou kunnen kijken hoe hun rem werkt
Ik rijd, dirt, veeeeel skatepark en soms beetje street. Rijd zelf met de hope mini achter (heb alleen achterrem, meer als genoeg!)
De hope mini heb ik met de goodridge remleiding en 140mm schijf, de normale schijf geen floating schijf, dit omdat de floating schijf de kracht niet aan kan wat erop vrij komt als je fufanu of abubaca doet.
Ben zeeer en zeer tevreden over deze rem, doseerbaarheid is gewoon super goed!
Heb de 140mm genomen omdat met street en skatepark veel scherpe randen hebt enz en als je dan eens valt de schijf minder kans heeft om wat te raken, zodat die niet krom gaat ofzo.
Contact martijn eens van www.24inch.nl daar heb ik hem vandaan.
De hope mini heb ik met de goodridge remleiding en 140mm schijf, de normale schijf geen floating schijf, dit omdat de floating schijf de kracht niet aan kan wat erop vrij komt als je fufanu of abubaca doet.
Ben zeeer en zeer tevreden over deze rem, doseerbaarheid is gewoon super goed!
Heb de 140mm genomen omdat met street en skatepark veel scherpe randen hebt enz en als je dan eens valt de schijf minder kans heeft om wat te raken, zodat die niet krom gaat ofzo.
Contact martijn eens van www.24inch.nl daar heb ik hem vandaan.
sorry, leek er zoveel op dat ik juist dacht dat het juist niet handig was er een apart topic voor te openen..Erikje schreef:Volgende keer zelf lekker je topic aanmaken SVP, niet in andermans topic off topic vragen stellen. Hier mag je verder gaan,
Erikje
verder iedereen bedankt voor reacties!
Rubenio