RockShox Totem
Moderator:Beheerders
Heeft er al iemand een van de nieuwe Totem vorken gekocht of getest?
Wat zijn de ervaringen?
Zijn ze eiegnlijk al beschikbaar in de Benelux?
Z.
Wat zijn de ervaringen?
Z.
Re: RockShox Totem
Bij Barracuda heb ik ze in de showroom gezien en ze staan daar ook al op de website, dus beschikbaar: jaZ-Blocker schreef:Heeft er al iemand een van de nieuwe Totem vorken gekocht of getest?
Wat zijn de ervaringen?
Z.
duur???
Kom nu, goedkoop is die niet maar er zijn nog steeds een hoop duurdere vorken.Jurriaan schreef:heb je die prijzen gezien?
die zijn voor een normale arbeider niet te betalen.
Bijna all 36 RC2 modellen van Fox kosten zoveel, en je moet nog veel meer neertellen als je met een 40 naar beneden wil rijden.
Z.
DIK
Ik heb gisteren iemand zien rijden met een gele Nicolai met een Totem derin.jojo schreef:Had Chmod geen totem in zijn gele nicolai?
Damn, dat is een grote dikke vork seg. Die onderpoten zijn veel dikker dan mijn polsen.
Z.
Re: DIK
Een totem kost gewoon 2x zoveel als b.v. een 66RC2x.Z-Blocker schreef:Ik heb gisteren iemand zien rijden met een gele Nicolai met een Totem derin.jojo schreef:Had Chmod geen totem in zijn gele nicolai?
Damn, dat is een grote dikke vork seg. Die onderpoten zijn veel dikker dan mijn polsen.
Z.
Hij is echt niet 2x zo goed

- Pieter en zijn V10
En wat maakt dat uit. Dat jij een marzocchi fan bent weten nu wel!nwolsink schreef:Een totem kost gewoon 2x zoveel als b.v. een 66RC2x.Z-Blocker schreef:Ik heb gisteren iemand zien rijden met een gele Nicolai met een Totem derin.jojo schreef:Had Chmod geen totem in zijn gele nicolai?
Z.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
-
Erg om toe te geven, maar ik heb de laatste maanden verschillende nieuwe rock soxen mogen berijden en ik moet zeggen dat rock shox de nieuwe fox is....
Zeker tov marzochhi...
Zeker tov marzochhi...
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Ik wilde nog vragen of iemand die gasten van de mtb/freeride scene kendeDe Jean schreef:da moet chmod zijn.
Als hij klaar is met zijn 15 minutes of Fame bij Witse zal hij wel hier eens komen vertellen
En vermoedelijk in de buurt van Halle... klinkt inderdaad als chmod

Maarreuh.. Totem.. hopelijk komen ze binnenkort ergens in de aanbieding

Ik was ook in de markt voor de Totem, deze wilde ik in mijn SX trail steken. Het prijskaartje is de reden waarom ik een 66RC2x heb genomen.Pieter en zijn V10 schreef:En wat maakt dat uit. Dat jij een marzocchi fan bent weten nu wel!nwolsink schreef:Een totem kost gewoon 2x zoveel als b.v. een 66RC2x.Z-Blocker schreef: Ik heb gisteren iemand zien rijden met een gele Nicolai met een Totem derin.
Z.
Ik vind het jammer dat Rock Shox qua prijzen Fox achterna gaat, mooi en goed spul, maar wel duur in vergelijking met o.a. Marzocchi.
totem
Ik heb al een tijdje geleden een Totem gekocht 2-step air. aangezien ik vorig jaar een zware knie operatie heb gehad heb ik er nog niet mee in het buitenland gereden.
Wel al een paar keer in Nederland Rheden Limburg etc de vork rijd echt heerlijk zeker voor de minder heftige stukken op 135mm prima te doen. Ik ben erg benieuwd hoe die gaat reageren in Duitsland en op de Mega Valanche...
P.
Wel al een paar keer in Nederland Rheden Limburg etc de vork rijd echt heerlijk zeker voor de minder heftige stukken op 135mm prima te doen. Ik ben erg benieuwd hoe die gaat reageren in Duitsland en op de Mega Valanche...
P.