Project Tessa

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
DeKerfs
Project Tessa

Bericht door DeKerfs » do jan 11, 2007 6:29 pm

---www.cjmedia.nl---

didadunlop

Bericht door didadunlop » do jan 11, 2007 8:35 pm

Idd zeer mooi project. Volgens mij gaat dat een legendarische fiets worden..:D.. En hopelijk kunnen ze genoeg lootjes verkopen.

Had Phil wood ook niet zo'n project voor een fixie? Die fiets was ook te mooi voor woorden
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Hubert !

Bericht door Hubert ! » do jan 11, 2007 8:41 pm

Initiatief is heel goed. Je ziet dit soort dingen steeds vaker opduiken, heb ik het idee.
Speedgoat, een grote webshop in de States verloot ook ieder jaar een fiets (Moots) met limited edition roze onderdelen (Thomson, King enz)

De fiets die Dida bedoelt is deze:

Afbeelding

Ik heb deze fiets IRL mogen aanschouwen en kan vertellen dat het écht een plaatje was, zoooo strak!

TF

Bericht door TF » do jan 11, 2007 10:30 pm

Goede zaak! Ik ga iets aan dit goede doel schenken zo goed vind ik het idee. Ik kan nu alleen de link niet vinden op die site om zon ticket te kopen, misschien staat ie er nog niet op. Stel je eens voor man zon fiets winnen!

Ik zag toevallig een paar dagen geleden iets op tv wat in ontwikkeling is voor mensen met diabetes waarbij ipv naalden een soort verstuivertje gebruikt wordt, super handig.

Plaats reactie