om te springe gaat hij lekker, enkel vrij zwaar
kga volgende zomer waarsch naar de alpen en
dan weet ik waar ik ermee terecht kan...
zou een voorrem noodzakelijk zijn?

achterin komt ook nog een gele yante te zitten maar die is nog onderweg
Moderator:Beheerders
Alles gaat....maar verstaanbaar praten en vooral eten zonder voortanden en een gebroken kaak is vrij moeilijk.crazyfuck schreef:ik wel, mezelf![]()
voorwat zou het niet gaan??????????
nog nooit van gehoord. Dat je een vieze fiets niet moogt meepakken, kan ik nog inkomen, maar om wille van een vork....mr.Monster schreef: .....
alleen wilden de vriendelijke mensen van de lift mn fiets niet meer menemen naar boven ivm schade aan fietsen bij voorgangers.
.....
volgens mij lees je het verkeerd.. het ging niet om de vork dat hij niet met de lift mocht, maar om de fiets zelf. ze zullen (zoals ook gemeld) wel problemen hebben gehad met andere fietsers vanwege schade aan de bikes..hij gooide de SC erin omdat hij daar makkelijker mee omhoog kon fietsen.. minder veerweg waarschijnlijk..fredo schreef:nog nooit van gehoord. Dat je een vieze fiets niet moogt meepakken, kan ik nog inkomen, maar om wille van een vork....mr.Monster schreef: .....
alleen wilden de vriendelijke mensen van de lift mn fiets niet meer menemen naar boven ivm schade aan fietsen bij voorgangers.
.....
waarom eigenlijk niet? omdat het een USD is? ook niet als je de schade op jezelfd neemt?