Vette Last Rafnix, KUT MANITOU

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Marcuos
Vette Last Rafnix, KUT MANITOU

Bericht door Marcuos » za dec 23, 2006 2:03 am

Ik had gehoopt vanavond een foto kunnen posten van mijn nieuwe "Last Rafnix" maar dank zij die klote vorken van Manitou wordt dit dus helemaal niks.

Kei veel werk gedaan om aan het frame te komen. (Naar Dortmund op en neer geweest terwijl ze het anders op zouden sturen) Willen we de vork monteren Breekt ie KAPOT.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit dan na dat ze eerst 2 vorken op hebben gestuurt waarvan de vork poten ook al giet fouten hadden.

Nou tot zo ver zijn we gekomen en nu maar weer eerst een andere vork regelen.

Afbeelding

O ja buiten het afbreken heb ik ipv 100mm maar 43mm veerweg. Dan slaat ie ook nog eens vast.

Denk dat ik toch maar voor een Marzochi ga als ik nog geld terug kan krijgen. Mijn vertrouwen is nu wel heel laag in Manitou
Life is what happens while you're busy making other plans.

Nami

Bericht door Nami » za dec 23, 2006 3:14 am

:cry: Pfff, hoe kan dat nou weer?!? Weet je zeker dat je die 2 inbusjes niet te strak hebt aangedraaid? Ik heb precies dezelfde vork en ik draai die kleine inbusjes bij de as helemaal niet strak aan... Of misschien heb je gewoon een maandag-morgen exemplaar?!? Succes ermee verder, je bike ziet er voor de rest iig vet uit! :)

Chmod

Bericht door Chmod » za dec 23, 2006 12:43 pm

idd Nami, lijkt er sterk op. Volgens mij waren de oude manitou's een stuk beter. Ik heb nog de jumper 80 steken en is een zeer goede street vork.

Marcuos

Bericht door Marcuos » zo dec 24, 2006 12:43 am

Ik was er ook wel erg over te spreken (daarom heb ik hem ook gekocht) maar na 3 maandag morgen modellen heb ik het eigenlijk wel een beetje gehad met die vork.

en het was echt net iets meer dan handvast. Mijn Manitou Sherman flick trek ik behoorlijk hard aan en heeft er geen last van. Het zal ook zeker niet standaard zijn maar na 3 slechte modellen heb ikm het wel gehad. En een nieuwe vork die na 40 mm veerweg vast slaat snap ik ook niet echt.
Life is what happens while you're busy making other plans.

Plaats reactie