ik ben het kotsbeu !

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Long Pete

Bericht door Long Pete » wo dec 13, 2006 7:48 pm

Plons schreef:w e i n i g skitterende post Old Manitou !

zolang het maar opbrengt

question authority !
Akkoord maar door hier op een forum eens heel luid te roepen zo van kijk eens wat ik hier allemaal durf zeggen ga je de authority niet veel questioneren hoor. Blaffende honden enz.
En ondertussen is het topic afgedwaald naar mtb'ers die mekaar pakken.
Die authority lacht zich intussen een breuk met die "stomme" mtb'ers.
Doe eens iets. En zeggen ik vaag overal mijn kloten aan en doe mijn zin
getuigt niet van moed en daadkracht enkel van een vorm van psychopatisch gedrag.
Als je al een punt had met de houding van de overheid gaat het zo mee ten onder.

Luc

Bericht door Luc » wo dec 13, 2006 9:25 pm

Als er hier nu iemand zou mogen beginnen te stoppen met het voeten vegen aan de regels dan is het wel diezelfde overheid die de regels creëert maar zonder al teveel vertoon van wroeging diezelfde regels in zijn eigen voordeel aanpast als het haar uitkomt of zelfs volledig wegvaagt als er genoeg eurootjes op tafel komen.

Dat ze godverdomme zelf eens het voorbeeld geven ! Dan zullen ze waarschijnlijk al vanzelf een pak meer goodwill kweken bij anderen.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » wo dec 13, 2006 9:56 pm

Als iedereen niet zoveel zeurt over wat well en niet mag. Ik heb nog nooit ergens last gehad met de gemeente oid dat ze iets afbreken of zeggen dat je er niet mag fietsen.

Ik ging ooit eens rijden op de terril van waterschei. kom ik de conservator van het mijngebied tegen toen ik achter de gebouwen door reed, hij laat mij stoppen, en zegt eigelijk moogt ge hier nie fietsen ma we maken daar geen problemen van, ruim gewoon uw afval op. K begrijp best dat julie mtb'ers hier uw hart kunnen ophalen.
Idem voor de belgische pistes die gebruikt worden voor downhill, die lopen wel niet door milieureservaten, maar zijn voor geen meter officieel,laat staan het met 20 man+ fietsen in een camionet kruipen die maar max 800kg aankan.(tis wel wallonie maar toch) politie-overheid knijpt gerust een oogje toe zolang ge het maar nie te ver begaaid en uw fatsoen houd.
Is mijn mening ;)

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » wo dec 13, 2006 10:54 pm

Plons schreef:w e i n i g skitterende post Old Manitou !

zolang het maar opbrengt

question authority !
W E I N IG . .N UT T IG E reply ponsje met nadruk op weing om het met uw stupide uitdrukkingen te zeggen
maar dat is nu eenmaal je manier van posten

:thumbsdown: :thumbsdown:

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do dec 14, 2006 12:14 am

Rustig blijven jongens, we willen tenslotte allemaal hetzelfde*.

Feiten op een rij:

-Veel verschillende standpunten
-Je kunt elkaar niet altijd overtuigen
-Buiten de officele paden liggen de mooiste spots
-Je moet zelf weten hoe belangrijk je het vind of het maatschappelijk verantwoord is om deze spots op te zoeken, dat blijft een lastige kwestie.
-Regels/wetten zijn er om overtreden te worden.
-Een beter milieu begint bij jezelf

En wat je met deze info doet of moet, dat moet je zelf weten, maar het is allemaal lekker tegenstrijdig.

* Rijk en ongelukkig worden.
Ich Heisse Super Fantastisch!

Plons

Bericht door Plons » do dec 14, 2006 9:05 am

Dank U, ik voel me vereerd door U worden "besproken"

met uw kennis en rijvermogen is het al een hele eer in uw schaduw te mogen leven.

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do dec 14, 2006 9:25 am

Laat maar
Laatst gewijzigd door Xircuit op do dec 14, 2006 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ich Heisse Super Fantastisch!

Plons

Bericht door Plons » do dec 14, 2006 9:59 am

@ XIRCUIT : die reply was niet op jouw bedoeld maar op Great Old Manitou.

Hij die zoveel van mij houdt en veel liefde toont op diverse fora !

bettes

Bericht door bettes » do dec 14, 2006 10:17 am

Oké jongens laat ons topic blijven! Anders zal ik mij geroepen voelen om de posts op te ruimen! (Ik lees echt te veel mtb.be denk ik want ik krijg hun kuren al over?! :roll:

Ik stel voor dat we die ik-ben-oud-en-mod-en-ik-weet-alles mentaliteit op mtb.be laten! Op Dp regeert het goede ouderwetse boerenverstand... Oh ja en de mods natuurlijk want die zijn alwetend (NOT!)

Dus old manitou en plons braaf en koest!

greetz
bettes (die hier wel mod powers bezit)
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

Plons

Bericht door Plons » do dec 14, 2006 10:30 am

The power is strong in u...

may the force be with u

Prodemo
Contacteer:

Re: ik ben het kotsbeu !

Bericht door Prodemo » do dec 14, 2006 3:19 pm

Plons schreef:Amen en uit, tis gedaan.

Ik hou me NERGENS meer aan de natuurwetten

vanaf heden rij ik overal door waar ik goesting heb en als me iemand pakt (hard en diep ;)) dan heb ik pech.

Ik ben het kotsbeu overal met de vinger gewezen te worden waar het niet mag omwille van de natuur....

Koetkoppen, overal waar het mij verboden is geweest in het verleden zit nu industrie, dus fock dem all, ik rij overal door.

ALs ik het hiermee verneuck voor de andere biker, wel, foek dem all, dat zal mij een zorg wezen.

Amen to plons
Ach ja ik heb laatste tijd zo'n hekel aan de politie. Ik zag laatst zelfs nog mensen op de fiets boetes geven omdat ze op een plein fietsen. HEEL groot plein mss maar 20 mensen ofzo dus je de hele weg vrij kunnen dus geen ongelukken gebeuren en gaan ze boetes geven.
1 van mijn lievelings liedjes is dus ook van Dope- Fuck The Police :evil:
------__------

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » do dec 14, 2006 4:09 pm

Plons schreef:@ XIRCUIT : die reply was niet op jouw bedoeld maar op Great Old Manitou.

Hij die zoveel van mij houdt en veel liefde toont op diverse fora !
jong je bent gewoon een klein kind (mentaliteit bedoel ik daarmee)
je krijgt wat tegenwind op mountainbike.be en dan kom je hier wat huilen als een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan
of geen tegenspraak dult
en dit is het laatste wat ik daarover wens te zeggen
plonje mag men hier toch niet tegenspreken
als men tegen hem ingaat krijg je zijn vriendjes ook tegen u
hij is hier zo beetje "god" maar in mijn opinie gewon een nerd en grote loser
die gewoon egocentrisch is ingesteld en enkel aan zichzelf denk
dit omdat hij een klein beetje met de bike kan rijden

my 2cents

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do dec 14, 2006 9:09 pm

All:
We gaan hier nog jaren over kunnen verder borduren en snuiven. Maar daar gaat iemand er zijn opinie en rijgedrag voor veranderen.
Er zijn dus 2 mogelijkheden.
Ofwel laten we t hierbij, nu de meesten nog hun waardigheid hebben kunnen houden,
Ofwel voegen we de daad bij t woord en spreken we nu zondag af op de autostradeparking van ternat om mekaar eens stevig af te motten ;-)
om 14,00: boswachters tegen vrijbuiters
om 15,00: plons posse tegen de rest van de wereld
om 15,30: belgen tegen ollanders
wie dan nog rechtstaat heeft gelijk :-)
enneh, katze: krabben mag niet
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do dec 14, 2006 9:27 pm

Het lijkt hier godverdommen mountainbike.nl wel.

doe allemaal ff normaal!!!

Maar hou dit in je achterhoofd;
MTBers zijn een kwetsbare groep waar veel mensen, al dan niet terecht, de raarste vooroordelen over hebben. Niemand is heilig, net als de MTBer lapt ook de overige recreant de regels wel eens aan zijn laars, allemaal prima.
Ook ik doe dit incidenteel wel eens, vindt de boswachter ook prima, mits hij mij niet ziet.........als wel dan krijg ik een prent en accepteer ik deze.

Een echt hekel hebben de boswachters aan mensen die wegfietsen als ze betrapt worden en dat zet erg kwaad bloed.......doe dat niet.....

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Crash

Bericht door Crash » za dec 30, 2006 1:51 am

wat is normaal !?

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » za dec 30, 2006 1:43 pm

amai gelle zijt een bende kleine kinderen. Neemt elle kinderfietskes en ga gewoon rijden en have fun................
(tis ni omdat ge goe zijt da ge streken moogt verkopen; en ik betwijfel of de mensen die in deze topic aan t woord zijn goed kunnen rijden....)

Erikje

Bericht door Erikje » za dec 30, 2006 2:56 pm

Genoeg gesproken in 2006, slotje gaat erop want het gaat écht nergens meer over...

Erikje

Gesloten