Besteding fietsbonnen
Moderator:Beheerders
Heren,
Ik heb met veel geluk de beschikking gekregen over €100,- aan fietsbonnen. Mijn opdracht is om deze te besteden voor de verlooptijd (eind dit jaar) dus dat wordt een mooie kerst. Aangezien andere fora geen ideeën opleveren, en nu weer toegang heb tot dit uberforum, de volgende vraag:
Wat zou jij hiervoor kopen, en eventueel wil ik er ook nog wel wat bijleggen qua budget.
Opgelet: de volgende items zijn wel belangrijk:
- Het MOET in een LBS worden aangeschaft.
- Het moet nuttig zijn.
- Eventueel toepasbaar op onderstaande bike
- Of toch onderhoudsartikelen aanschaffen?
Kortom, ik weet niet wat ik er mee moet doen, ik zit in dubio. Wie helpt?
Ik heb met veel geluk de beschikking gekregen over €100,- aan fietsbonnen. Mijn opdracht is om deze te besteden voor de verlooptijd (eind dit jaar) dus dat wordt een mooie kerst. Aangezien andere fora geen ideeën opleveren, en nu weer toegang heb tot dit uberforum, de volgende vraag:
Wat zou jij hiervoor kopen, en eventueel wil ik er ook nog wel wat bijleggen qua budget.
Opgelet: de volgende items zijn wel belangrijk:
- Het MOET in een LBS worden aangeschaft.
- Het moet nuttig zijn.
- Eventueel toepasbaar op onderstaande bike
- Of toch onderhoudsartikelen aanschaffen?
Kortom, ik weet niet wat ik er mee moet doen, ik zit in dubio. Wie helpt?
#een setje doorzichtige plakkers ter framebescherming ipv die zwarte
#gereedschap
#extra achterpat(altijd handig)
#een gereedschapset om zelf je X-type lagers te vervangen
http://www.enduroforkseals.com/id101.html

IT'S OUR CUSTOM
X-TYPE/OUTBOARD
BEARING PULLER/PRESS
BY SONNY'S BIKE TOOLS
http://www.enduroforkseals.com/sitebuil ... instr1.pdf
Ik zou het wel weten.....
dusssssss©
#gereedschap
#extra achterpat(altijd handig)
#een gereedschapset om zelf je X-type lagers te vervangen
http://www.enduroforkseals.com/id101.html

IT'S OUR CUSTOM
X-TYPE/OUTBOARD
BEARING PULLER/PRESS
BY SONNY'S BIKE TOOLS
http://www.enduroforkseals.com/sitebuil ... instr1.pdf
Ik zou het wel weten.....
dusssssss©
Ideaal...
In de tussentijd (hier heb ik het laatste gepost) zijn hier meer ideeen voorbij gekomen dan forum.mtb.nl en forum.mtb.be
Quality! Maarja, eerlijkheidshalve moet ik aangeven dat ik liever met kleding wacht op begin februari met de DP fietskleding.
Ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende dingen:
- gereedschap
- helm (maar die heb ik al, wel wat ouder)
- buff
- onderhoudsaccesoires
- eventueel stuur/stuurpen/zadelpen, maar dan wel passend bij de fiets...
In de tussentijd (hier heb ik het laatste gepost) zijn hier meer ideeen voorbij gekomen dan forum.mtb.nl en forum.mtb.be
Quality! Maarja, eerlijkheidshalve moet ik aangeven dat ik liever met kleding wacht op begin februari met de DP fietskleding.
Ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende dingen:
- gereedschap
- helm (maar die heb ik al, wel wat ouder)
- buff
- onderhoudsaccesoires
- eventueel stuur/stuurpen/zadelpen, maar dan wel passend bij de fiets...
Aan een stuur(pen) combi heb je weinig denk ik. Kan je beter een keertje kopen in een aanbieding, of als iemand een goede tweedehands aanbieding heeft.
Een Buff is inderdaad een fijn ding. Vooral tijdens deze dagen om over je hoofd te trekken als sjaaltje.
Gereedschap, zelf vind ik dat ook een ondergeschoven kindje, maar eenmaal een goede investering en je hebt er jaren plezier van.
Een helm is altijd een leuke opwaardering. Vergeet niet dat je iedere keer met dat ding op rijd en lang. Dus een lekkere comfortabele is wel zo prettig. Die zou ik wel aan je fiets aanpassen (kleurstelling) of aan de DP kleding.
Zelf zou ik er nog aan willen toevoegen: een bos aantrekbandjes. "Taajwraps" (weet ik hoe die dingen heten). Altijd prettig om te hebben.
mzzl
Gène
Een Buff is inderdaad een fijn ding. Vooral tijdens deze dagen om over je hoofd te trekken als sjaaltje.
Gereedschap, zelf vind ik dat ook een ondergeschoven kindje, maar eenmaal een goede investering en je hebt er jaren plezier van.
Een helm is altijd een leuke opwaardering. Vergeet niet dat je iedere keer met dat ding op rijd en lang. Dus een lekkere comfortabele is wel zo prettig. Die zou ik wel aan je fiets aanpassen (kleurstelling) of aan de DP kleding.
Zelf zou ik er nog aan willen toevoegen: een bos aantrekbandjes. "Taajwraps" (weet ik hoe die dingen heten). Altijd prettig om te hebben.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Man!!! Hier zakt je toch echt de broek af op andere fora..
@ Gène: Ti-wraps heb ik er zat van, ik hekel die dingen over hoe vaak je ze moet halen maar ze zijn o-zo-handig!
@ Sneeuwpop: Schoenplaatjes zijn nog goed... Remblokjes, jep... beter idee! Nokon kabels mwa.. Ik ben er niet zo stuk van.
Thnx for the tips, op dit moment heb ik de volgende ideeen:
- Remblokjes
- Helm
- Multi-tool
- Buff
- Zadel
- Smeermiddelen
- Overig gereedschap
Tjeh... Moeilijk, tot vrijdagavond de tijd om te strepen.. Wie krijgt voor mij de voordeligste combi bij elkaar, prijs-kwaliteit?
@ Jurr: Helm is idd een goede optie, multi-tool ook!Bikertje schreef:als ik jouw bike bekijk vind ik het crankstel het minste... misschien een mooie zwarte ofzo? (<---- als je niks anders weet natuurlijk)
@ Gène: Ti-wraps heb ik er zat van, ik hekel die dingen over hoe vaak je ze moet halen maar ze zijn o-zo-handig!
@ Sneeuwpop: Schoenplaatjes zijn nog goed... Remblokjes, jep... beter idee! Nokon kabels mwa.. Ik ben er niet zo stuk van.
Thnx for the tips, op dit moment heb ik de volgende ideeen:
- Remblokjes
- Helm
- Multi-tool
- Buff
- Zadel
- Smeermiddelen
- Overig gereedschap
Tjeh... Moeilijk, tot vrijdagavond de tijd om te strepen.. Wie krijgt voor mij de voordeligste combi bij elkaar, prijs-kwaliteit?
En de keuze is als volgt geworden:Sven schreef: Thnx for the tips, op dit moment heb ik de volgende ideeen:
- Remblokjes
- Helm
- Multi-tool
- Buff
- Zadel
- Smeermiddelen
- Overig gereedschap
- Met Duello helm
- BBB Multi-tool
- BBB Remblokjes
- BBB Montagevet (White grease)
- Sram Powerlink