Winterberg!?

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tuup J
Winterberg!?

Bericht door Tuup J » ma nov 27, 2006 3:04 pm

Hey,

Bikepark Winterberg zal nu wel gesloten zijn, ofja dat vermoed ik. Maar het weer vind ik nog erg lekker om een potje te biken. Verwacht ook niet dat 2,5 uur hier vandaan in Winterberg nu een dik pak sneeuw ligt.

Maar de 6-cross en slopestyle parcour van Winterberg zou je eigenlijk kunnen rijden zonder dat je een lift nodig hebt. Die 5 minuten omhoog lopen of fietsen steld net nix voor.

Weten jullie of dit mogelijk is of dat je dan problemen krijgt?

jojo

Bericht door jojo » ma nov 27, 2006 4:12 pm

In Willingen kun je zowiezo het hele jaar gebruik maken van de lift met je bike.

Winterberg geen idee, maar is idd wel een goede mogelijkheid. Ben ook wel benieuwd of het mag!!
keybone collector!!!

Tuup J

Bericht door Tuup J » ma nov 27, 2006 4:15 pm

jojo schreef:In Willingen kun je zowiezo het hele jaar gebruik maken van de lift met je bike.

Winterberg geen idee, maar is idd wel een goede mogelijkheid. Ben ook wel benieuwd of het mag!!
Willingen zou idd ook nog een optie zijn. Maar heb geen zin om 30 minuten elke keer in die lift te moeten zitten.

Z-Blocker

BWB

Bericht door Z-Blocker » ma nov 27, 2006 4:18 pm

De lift in Bad Wildbad is ook het ganse jaar open naar het schijnt.
Je betaald dan per keer dat je naar boven gaat.
De ankerlift ligt wel stil.

Z.

jojo

Bericht door jojo » ma nov 27, 2006 5:55 pm

Tuup J schreef:
jojo schreef:In Willingen kun je zowiezo het hele jaar gebruik maken van de lift met je bike.

Willingen zou idd ook nog een optie zijn. Maar heb geen zin om 30 minuten elke keer in die lift te moeten zitten.
1 keer omhoog en dan steeds kleine stukjes van de DH en freecross rijden, doen wij ook meestal als we naar Willingen gaan.
keybone collector!!!

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » ma nov 27, 2006 8:18 pm

Ik heb het gevonden:
Mo. bis Fr. von 10 bis 18 Uhr. Sa, So. und an Feiertagen: 9 bis 18 Uhr. Der Bikepark Winterberg ist in der Wintersaison (November bis April) geschlossen. dus in de winter dicht helaas.
Toch maar naar willingen gaan, ;)

jojo

Bericht door jojo » ma nov 27, 2006 9:10 pm

Roel@FTD schreef:Ik heb het gevonden:
Mo. bis Fr. von 10 bis 18 Uhr. Sa, So. und an Feiertagen: 9 bis 18 Uhr. Der Bikepark Winterberg ist in der Wintersaison (November bis April) geschlossen. dus in de winter dicht helaas.
Toch maar naar willingen gaan, ;)
Geld dat niet alleen voor de lift? Zodat ze die klaar hebben voor als er sneeuw valt?
keybone collector!!!

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma nov 27, 2006 10:13 pm

je mag inderdaad gewoon nog de sixcross/slopestyle gebruiken ook zonder lift(teminste nu dat de lift niet gaat) en in de winter als de lift weer gaat mag je zelfs met de lift omhoog maar moet je wel met groote waarscheinlijkheid door de sneeuw fietsen(is ook wel eens leuk). deze info heb ik van een van de eigenaren/bouwer van het park.

Tuup J

Bericht door Tuup J » ma nov 27, 2006 10:19 pm

degoe schreef:je mag inderdaad gewoon nog de sixcross/slopestyle gebruiken ook zonder lift(teminste nu dat de lift niet gaat) en in de winter als de lift weer gaat mag je zelfs met de lift omhoog maar moet je wel met groote waarscheinlijkheid door de sneeuw fietsen(is ook wel eens leuk). deze info heb ik van een van de eigenaren/bouwer van het park.
Kijk dat moest ik weten! Mooi om te horen. Weet iemand wat het weer voor deze week daar is..?

@ jojo: Wat jij zegt is idd een optie, maar ik wil gewoon naar beneden knallen, elke ronde sneller en bigger proberen te gaan.

Expertmurderboy007
Contacteer:

Bericht door Expertmurderboy007 » di dec 12, 2006 8:08 pm

deze week is het heel de week zon
nothing matters when i have my bike and a track

www.bearbell.webatu.com

Plaats reactie