Enkele foto's

Grtz
Tbx
Moderator:Beheerders
Ik vind deze erg mooi, maar zo te zien wel geschoefd met hue/saturisation denk ik (niet dat dat erg is...)Tbx schreef:We zijn zaterdag wat gaan biken in Malmedy.
![]()
Euhm, steelboy jij moet beter weten.Steelboy schreef:Ik vind deze erg mooi, maar zo te zien wel geschoefd met hue/saturisation denk ik (niet dat dat erg is...)Tbx schreef:We zijn zaterdag wat gaan biken in Malmedy.
![]()
Geeft heel goed de Ardeense bossen weer
Wat kan ik hier nog aan toevoegen,Z-Blocker schreef:We waren nog niet zo lang vertrokken en ik slaagde er weeral eens in om goed hard te crashen. Beetje te snel willen gaan op onbekend terrein. Ik denk dat er al iemand is met de nickname crasher op dp, anders wil ik die wel.
Tbx heeft ons een cocktail gegeven van snelle technische singletracks overgoten met een sausje van wortels, stenen en boomstammen. Korte scherpe bochten, steil naar beneden tot glooiende kombochtjes en zelfs een mooie dubbel, allemaal in het bos.
Er zijn zoveel mooie tracks daar dat het bijna abnormaal lijkt dat er zo weinig bikers rondrijden. Het technische niveau zit soms ver boven de gemiddelde Bloso route in de Ardennen en het doet hier en daar zelfs denken aan een bikepark. Een lift is er natuurlijk niet, dus een dubbel blad en wat conditie is noodzakelijk als je meer dan één keer naar beneden wil. Een goede fully met dat ietsje meer veerweg is ideaal.
Voor mij en de meeste anderen was het de eerste keer met Tbx in Malmedy. Ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken maar ik vond het geweldig. Er hing een goede sfeer, het weer was bewolkt en fris maar geen regen. Het slechte weer van de laatste dagen leek er minder impact te hebben. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Z.