vogelverschrikkers op toertochten
Moderator:Beheerders
Is het jullie ook al opgevallen dat echt wel de meeste bikers op toertochten er uitzien als vogelverschrikkers? Met tenues waarvan de kleuren totaal niet bij elkaar passen met dan vaak nog eens reclame (feryn bv) erop waar ze waarschijnlijk totaal niets mee te maken hebben (sponsoring of dergelijke).
En dat terwijl bikekledij in de fietsenwinkels toch mooi vormgegeven is.
klopt, helemaal gelijk!
Ergste zijn nog die fluor regenjekkies.......dat zou echte veboden moeten worden
Alhoewel de meeste kleding in fietsenwinkels ook niet echt mijn smaak is, Zodra er grote teksten/logo's van wie dan ook op staan haak ik meestal af.
Mijn shirts zijn meestal gewoon effen hardloopshirts, geen polonaise aan m'n lijf en het scheelt ook nog eens in de beurs.........kwaliteit is vaak zelfs nog beter.
dusssss©
Ergste zijn nog die fluor regenjekkies.......dat zou echte veboden moeten worden
Alhoewel de meeste kleding in fietsenwinkels ook niet echt mijn smaak is, Zodra er grote teksten/logo's van wie dan ook op staan haak ik meestal af.
Mijn shirts zijn meestal gewoon effen hardloopshirts, geen polonaise aan m'n lijf en het scheelt ook nog eens in de beurs.........kwaliteit is vaak zelfs nog beter.
dusssss©
Tijdens de toertocht in Ermelo van afgelopen weekend stonden plots jagers langs het pad.
Mooie groenen outfit en een dikke dubbelloops over de arm.
Vraag me af of ze stonden te posten om de groep te zuiveren van "vogelverschrikkers"?
Toen ik er net voorbij was hoorde ik wel schieten dus wie weet:)
Voor mij ook geen shirtjes met reclame van bijvoorbeeld zweken als Banesto, Rabobank etc.
Mijn enige shirtje met reclame is het shirtje van Cube wat ik wel eens draag als ik op m'n Cube rond fiets.
Voor de rest alleen maar shirts zonder polonaise aan mijn lijf:)
Mooie groenen outfit en een dikke dubbelloops over de arm.
Vraag me af of ze stonden te posten om de groep te zuiveren van "vogelverschrikkers"?
Toen ik er net voorbij was hoorde ik wel schieten dus wie weet:)
Voor mij ook geen shirtjes met reclame van bijvoorbeeld zweken als Banesto, Rabobank etc.
Mijn enige shirtje met reclame is het shirtje van Cube wat ik wel eens draag als ik op m'n Cube rond fiets.
Voor de rest alleen maar shirts zonder polonaise aan mijn lijf:)
Put the fun between your legs!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Die Feryn shirts zijn ook wel het summum van lelijkheid...
Maar veel fietsers zien er niet echt geweldig uit nee.... heeft er ook wel mee te maken wat je gaat doen... 's zomers vind ik t ook wel leuk om netjes op de fiets te zitten maar 's winters wil ik vooral lekker warm zitten, en hoe het er uit ziet boeit me dan minder omdat ik er toch mee door de bagger ga.
Maar veel fietsers zien er niet echt geweldig uit nee.... heeft er ook wel mee te maken wat je gaat doen... 's zomers vind ik t ook wel leuk om netjes op de fiets te zitten maar 's winters wil ik vooral lekker warm zitten, en hoe het er uit ziet boeit me dan minder omdat ik er toch mee door de bagger ga.
Re: vogelverschrikkers op toertochten
En toch vraag ik mij af waar jij heen wil met je vraag/stelling? Zie jij zelf er zo goed uit? Mogen die mensen niet meedoen aan zo'n toertocht? Zijn het sukkels? Zoek je medestanders om één blok te vormen etc. etc. .Fry schreef:Is het jullie ook al opgevallen dat echt wel de meeste bikers op toertochten er uitzien als vogelverschrikkers? Met tenues waarvan de kleuren totaal niet bij elkaar passen met dan vaak nog eens reclame (feryn bv) erop waar ze waarschijnlijk totaal niets mee te maken hebben (sponsoring of dergelijke).

Oftewel, wat bedoel je nou? Je kan die vraag wel neerplempen maar zet er even bij wat de bedoeling is!
En als je het al een probleem vindt bij toertochten hoe mensen eruit zien... dan moet je in het dagelijks leven écht een probleem hebben...
Erikje
Heb zelf nog niet erg veel fietskleding liggen. Wel veelal effen shirts en broeken, al passen die kleuren ook niet altijd bij elkaar. Zoals hierboven al door iemand aangegeven: 's winters ruk ik gewoon een tenue uit de kast waarmee ik door de betreffende weersomstandigheden kan. Na 2 km is toch alles zwart (inclusief mn gezicht dus als de kleding lelijk is herkennen ze me toch niet
)
Vind het zelf met bib-shorts vaak mooier als ze in 2 kleuren zijn (ga binnenkort ff setje all active bestellen op cyclewear.nl).
Heb het ook niet zo op sponsorkleding, al vind ik het sram shirt en bib short ( zie www.sramnation.com ) wel weer erg mooi.

Vind het zelf met bib-shorts vaak mooier als ze in 2 kleuren zijn (ga binnenkort ff setje all active bestellen op cyclewear.nl).
Heb het ook niet zo op sponsorkleding, al vind ik het sram shirt en bib short ( zie www.sramnation.com ) wel weer erg mooi.
ott schreef:Zwart doet het altijd goed![]()
Loop me er ook aan te ergeren, zelfs aan iemand die een leuk merk pakkie aan heeft en niet op dat merk rijdt.
Is primal wear outfit nou goed of slecht
Hopelijk kom je mij dan niet tegen.
Mijn Volvo / Cannondale fiets heb ik verkocht maar het shirt draag ik nog (ik heb overigens nooit een Volvo gehad).
Mijn huidige MTB is een Siemens Mobile / Cannondale maar ik heb een Nokia.
Mijn race fiets is een Team Telekom (ex team fiets) maar ik bel via een andere provider.
So, I'm your worst nightmare...
Ik werkte destijds in OldenzaalSven schreef:Cannondale kleding?
Heb toendertijd een wintershirt lange mouw van Cannondale gekocht, gloeiende duur.
Wit met blauw.
Je voelt hem aankomen: 1 modderspetter.
Krijg het er niet meer uit.
Nieuwe kleur.
Bruin-wit met blauw.

Resultaat:
3 Cannondales en een heleboel kleding
er waren al 6 reacties dus ik denk dat de vraag niet zo moeilijk wasErikje schreef:En toch vraag ik mij af waar jij heen wil met je vraag/stelling? Zie jij zelf er zo goed uit? Mogen die mensen niet meedoen aan zo'n toertocht? Zijn het sukkels? Zoek je medestanders om één blok te vormen etc. etc. .Fry schreef:Is het jullie ook al opgevallen dat echt wel de meeste bikers op toertochten er uitzien als vogelverschrikkers? Met tenues waarvan de kleuren totaal niet bij elkaar passen met dan vaak nog eens reclame (feryn bv) erop waar ze waarschijnlijk totaal niets mee te maken hebben (sponsoring of dergelijke).
En dat terwijl bikekledij in de fietsenwinkels toch mooi vormgegeven is.![]()
Oftewel, wat bedoel je nou? Je kan die vraag wel neerplempen maar zet er even bij wat de bedoeling is!
En als je het al een probleem vindt bij toertochten hoe mensen eruit zien... dan moet je in het dagelijks leven écht een probleem hebben...
Erikje

verder denk ik ook niet dat het sirieus bedoeld was, tenminste dat haalde ik er niet uit

hoezo?
Ook goedemorgen, altijd fijn een topic naar boven te slepen. Waar ik 6 reacties voor nodig had blijk jij een half jaar voor nodig te hebben.....HOPPAH schreef: er waren al 6 reacties dus ik denk dat de vraag niet zo moeilijk was![]()
verder denk ik ook niet dat het sirieus bedoeld was, tenminste dat haalde ik er niet uit
Bij deze toch nog een serieus antwoord op jouw reactie mijnerzijds, volgens jou was de vraag niet serieus bedoeld, volgens de topic-starter ook niet (bleek achteraf...) maar in beginsel leek het sterk op een nietszeggend topic waarin mensen die er iets ander uitzien dan volgens de laatste mode hoort (!?!) eigenlijk uit het bos zouden moeten verdwijnen. En dat is mijn ogen een vreemde stellingname wat hier ook niet thuishoort.
Overigens ben ik van mening dat het wél serieus bedoelt is door de topicstarter gezien zijn doorgang in reacties totdat ik een kritische vraag stelde waarna de keutel werd ingetrokken. Maar dat is alleen maar mijn mening.....
Erikje
ha ha ha touche! ik had de datums niet gezienErikje schreef:Ook goedemorgen, altijd fijn een topic naar boven te slepen. Waar ik 6 reacties voor nodig had blijk jij een half jaar voor nodig te hebben.....HOPPAH schreef: er waren al 6 reacties dus ik denk dat de vraag niet zo moeilijk was![]()
Bij deze toch nog een serieus antwoord op jouw reactie mijnerzijds, volgens jou was de vraag niet serieus bedoeld, volgens de topic-starter ook niet (bleek achteraf...) maar in beginsel leek het sterk op een nietszeggend topic waarin mensen die er iets ander uitzien dan volgens de laatste mode hoort (!?!) eigenlijk uit het bos zouden moeten verdwijnen. En dat is mijn ogen een vreemde stellingname wat hier ook niet thuishoort.
Overigens ben ik van mening dat het wél serieus bedoelt is door de topicstarter gezien zijn doorgang in reacties totdat ik een kritische vraag stelde waarna de keutel werd ingetrokken. Maar dat is alleen maar mijn mening.....
Erikje

was simpelweg aan het geinen no offence!
hoezo?